Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

The Vendelbo

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

The Vendelbo

Indlæg af Klaus » 30 jul 2008 19:31

Kan i huske ham her ?


neonus
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 260
Tilmeldt: 08 jul 2007 09:40
Mit fyr: Woody / OPOP
Areal: 220
Brændsel: træpiller
Dagligt forbrug: 22 kg i december
Årligt forbrug: forventet 5-6tons

Re: The Vendelbo

Indlæg af neonus » 30 jul 2008 20:48

He he. Ja "The Vendelbo" glemmer man ikke sådan. En af de sande superhelte a ´la Batman / Spiderman.
Der var også en anden sjov person i samme serie. Det var politibetjenten - husker dog ikke hvad de kaldte ham. Husker særligt ddet afsnit, hvor en selvmordskandidat står og vil hoppe ned fra et tag. Da den (meget fede" betjent så endelig kommer op på taget er personen hoppet ned, hvorefter betjenten udbryder "satans også, er jeg så kommet helt herop uden nogen grund" - se det er humor!

Brugeravatar
Jobak
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 873
Tilmeldt: 07 jan 2007 19:07
Mit fyr: Baxi 1.5/350 uden iltstyr
Areal: 180
Brændsel: Silva 8mm
Årligt forbrug: ca. 6t
Geografisk sted: Hjerm
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 2 gange

Re: The Vendelbo

Indlæg af Jobak » 30 jul 2008 21:34

neonus skrev:He he. Ja "The Vendelbo" glemmer man ikke sådan. En af de sande superhelte a ´la Batman / Spiderman.
Der var også en anden sjov person i samme serie. Det var politibetjenten - husker dog ikke hvad de kaldte ham. Husker særligt ddet afsnit, hvor en selvmordskandidat står og vil hoppe ned fra et tag. Da den (meget fede" betjent så endelig kommer op på taget er personen hoppet ned, hvorefter betjenten udbryder "satans også, er jeg så kommet helt herop uden nogen grund" - se det er humor!
,

Her må jeg samtygge, selvfølgelig kender vi da " Æ Vendelbo". Aka Carsten Bang. Jeg kan også huske de episoder med politibetjenten, han stod først op råbte ned fra gaden til "selvmordskandidaten" - Kom så neee derfra.. Det sagde han mange gange. Og sagde "satans osse, jeg har fri her kl. 4.
Han var også med i et juleradioprogram, hvor man om aftenen kunne se de optagelser de havde lavet i radioen, den forgangende dag.
Det var hylesjov, hvor han gik rundt og spurgte pigerne om de ville se "en lille nissemand" :lol:
Han kom ligeledes ind i en butik og skulle låne toilettet. Snakken gik på noget julehalløj og på et tidspunkt spurgte ekspedienten om han ikke skulle låne toilettet?
Han svarede resolut: Jeg har skidt.
Se det er værkstedshumor.... icon_cheesygrin.gif

Med venlig hilsen
Jobak

Det brænder først, som er nærmest ved ilden.

neonus
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 260
Tilmeldt: 08 jul 2007 09:40
Mit fyr: Woody / OPOP
Areal: 220
Brændsel: træpiller
Dagligt forbrug: 22 kg i december
Årligt forbrug: forventet 5-6tons

Re: The Vendelbo

Indlæg af neonus » 31 jul 2008 09:34

Carsten Bang har lavet en del underhodende ting tidligere i karierren - men det der nymodens stand up - det er nu ikke noget for mig.

Men ovenstående klip (fra noget Gintberg program på DR) var nu også ok


Besvar