Kære Admin

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Emborg41
Stoker IX
Stoker IX
16
Indlæg: 355
Tilmeldt: 29 apr 2008 13:56
Mit fyr: Scotte på Opop kedel + Solvarme
Areal: 230 + kælder
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9300
Årligt forbrug: ca. 7 Tons
Geografisk sted: Nordjylland

Kære Admin

Indlæg af Emborg41 »

Jeg er forholdsvis ny her på dette rigtigt gode forum...

Men men men hvis I ikke snart får styr på den konstante direkte hadske debat mellem jeres egne redaktører (Ulrik) og medlemmer/forhandlere (vvs-eksperten) bliver det ikke noget rart forum at besøge.

M.V.H

Peter Emborg

Brugeravatar
kaptajnen
Stoker XV
Stoker XV
16
Indlæg: 1199
Tilmeldt: 29 dec 2007 17:27
Mit fyr: RTB 10 V7 styring
Areal: 170m2
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Herning kommune

Re: Kære Admin

Indlæg af kaptajnen »

Jeg vil også gerne slå et slag for den lidt generelle tendens i at en tråde tager farten udaf en tangent, som trådstarter egentligt ikke havde "bedt om".

Jeg finder det larmende irriterende når der så laves utallige indlæg i denne retning uden for trådens egentlige kerne...

Hvordan kommer vi dette til livs?

Måske kunne der implementeres en "tangent" knap så det bliver nemt at flytte tangenten over i en anden tråd?
Mvh Peter

RTB 10 m/iltstyring, 6.6m2 Batec solfangere, 1200L olietank m/2 radiatorer som solvarme vekslere

Hellere spørge dumt end at dumme sig ved at lade være!
Brugeravatar
Klaus
Stoker XVIII
Stoker XVIII
17
Indlæg: 3772
Tilmeldt: 27 dec 2006 06:36
Mit fyr: MGM Comfort 15KW
Areal: 185kvm
Brændsel: De billigste træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Dagligt forbrug: 10-16kg
Årligt forbrug: Forventet 4 ton
Geografisk sted: Vestjylland ved siden af Ringkøbing fjord.
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Kære Admin

Indlæg af Klaus »

Hvad Ulrik skriver på forum er for hans egen regning, han har stillet spørgsmålstegn ved dokumentation på VVS-Es stokere, og hvad jeg kan se med god grund, der er og der vil sikkert komme nye oplysninger i denne sag, desuden ville det være nemmere hvis miljøstyrelsens liste var komplet.
Men her på StokerProForum må alle ligge deres godkendelser så brugerne kan se de er godkendte. Og alle må derefter stille spørgsmål.
Det som du ser som hadsk, kan jo komme selv de mest forhærdede forhandere til gode, der er vist ingen som har haft med underleverandører at gøre der ikke ved at de som regel skal holdes i kort snor, da de sjældent har en risiko ved at springe over hvor gærdet er lavest. Men er man lidt positiv, er det jo en udfordring til at fx VVS-E gør tingene lidt mere gennemskuelige, så er der jo ikke noget at tage fejl af ! Nogle ser glasset halvt tomt, andre halvt fuldt.
Desuden har tonen været saglig, og skulle tonen gå over i mudderkast gælder samme regler for Ulrik og alle andre redaktører som for brugerne.
StokerProForum er her for alle, både brugere og forhandlere og det er en del af det der gør SPF stærk og et hyggeligt forum.
Skulle nogle være i tvivl er dette en glad besked fra en glad Admin på en glad dag, fortsat glad debat derude...
Brugeravatar
H.S
Stoker XIV
Stoker XIV
16
Indlæg: 909
Tilmeldt: 11 aug 2007 20:36
Mit fyr: Windhager BioWin2 med pille sug
Areal: 220
Brændsel: Træpiller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 8362
Årligt forbrug: Ca 5 t Tror jeg
Geografisk sted: Hørning
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 44 gange
Kontakt:

Re: Kære Admin

Indlæg af H.S »

Hej 2 x Peter + alle andre

Det er da 100 at det er træls når en tråd tager en drejning der ikke er i "starterens" mening
Men hvis man læser tråden igennem. Den tråd som jeg tror der er henledt til her ser jeg nu ikke
noget hadsk i den. Mere bare nogle spørgsmål der bliver stillet og svaret energisk.
fra 2 sider og da begge parter brænder for sagen vil loftet blive ramt :) angry_109.gif

Men som jeg kender og oplever dette forum skal der vel også være plads til at der bliver boret.
i nogle sager. Og når så dokumentationen er i orden er der vel ikke mere i det..

Så til alle os damp af og tilgiv erkend at loftet bliver ramt.. --- drinking24.gif
Henrik Schack
Projekt teknikker www.windhager.dk
Windhager Nordic +45 4038 3498 Direkte +45 2366 9190
Brugeravatar
kaptajnen
Stoker XV
Stoker XV
16
Indlæg: 1199
Tilmeldt: 29 dec 2007 17:27
Mit fyr: RTB 10 V7 styring
Areal: 170m2
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Herning kommune

Re: Kære Admin

Indlæg af kaptajnen »

Nu er hadsk jo et stærkt ord, men folk kommer da op og ringe en gang imellem, hvilket selvfølgelig kan ske når begge parter er sikre på at de har ret.

Det jeg bare finder ufattelig drænende er når man forsøger at hjælpe i en tråd og den så "drukner" i tangenter til højre og venstre og man fornemmer at trådstarter helt opgiver at få hjælp...

Det er selvfølgeligt svært at undgå og jeg vil HELT sikkert selv falde i gentagne gange...

Problemet er så bare, hvorledes at vi håndterer denne situation...

EDIT: Så fik jeg da luft og som Klaus siger "Don't worry be happy!" og det vil jeg så gøre... icon_cheesygrin.gif
Senest rettet af kaptajnen 29 jun 2008 15:05, rettet i alt 1 gang.
Mvh Peter

RTB 10 m/iltstyring, 6.6m2 Batec solfangere, 1200L olietank m/2 radiatorer som solvarme vekslere

Hellere spørge dumt end at dumme sig ved at lade være!

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Kære Admin

Indlæg af Ulrik »

Du har helt ret Kaptajn.
Og du skal have den største ros herfra for at gentagne gange bringe tråden på ret kurs igen :great:
MvH Ulrik©
Brugeravatar
kaptajnen
Stoker XV
Stoker XV
16
Indlæg: 1199
Tilmeldt: 29 dec 2007 17:27
Mit fyr: RTB 10 V7 styring
Areal: 170m2
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Herning kommune

Re: Kære Admin

Indlæg af kaptajnen »

Ulrik skrev:Du har helt ret Kaptajn.
Og du skal have den største ros herfra for at gentagne gange bringe tråden på ret kurs igen :great:
Ingen årsag mester! :great:
Og du skal endelig minde mig om det samme NÅR jeg kommer til at gøre det samme! new15
Mvh Peter

RTB 10 m/iltstyring, 6.6m2 Batec solfangere, 1200L olietank m/2 radiatorer som solvarme vekslere

Hellere spørge dumt end at dumme sig ved at lade være!

Besvar