Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Kruse » 29 okt 2016 21:53
Indlæg af dyremose » 31 okt 2016 21:56
Kruse skrev:1- streng sidder begge rør fra radiator på samme rør. Og vandet cirkulere hele tiden. 2- streng sidder frem og retur på hver sit rør. Så vis alt er lukket, husk gulvvarme og vvb, skulle fremløb til huset ikke bliver varmt. Så prøv at lukke ALT og fyret gerne gå ned i ydelse/ stige i temperatur og fremløb til hus blive koldt= 2 streng. Det modsatte 1 streng. Vis du vil være sikker må du finde røret ved radiatoren er forbundet til.
Indlæg af baggadap » 01 nov 2016 09:09
Indlæg af dyremose » 01 nov 2016 13:18
baggadap skrev:Hvis pumpen sidder på returen SKAL den suge fra radiator kredsen, ellers løber vandet forkert vej ;-) Jeg tror ikke du må sætte lukket ekspansion op uden en VVS'er godkender det først. Kedlen skal være godkendt og anlægget i passende stand.
Indlæg af TOTAL » 01 nov 2016 15:29
dyremose skrev: Når jeg nu alligevel skal skille det ad igen, må jeg så udskifte min efterhånden udtjente åbne ekspansion med en lukket...? Altså på den gamle kedel.
Indlæg af dyremose » 01 nov 2016 19:51
Indlæg af TOTAL » 01 nov 2016 20:33
dyremose skrev: Hmmmmm Rørføring til min åbne ekspansion synger virkelig på sidste vers...
Tilbage til "Find det rette anlæg"