Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af stokerbent » 18 jun 2008 13:23
Indlæg af MichaelK » 18 jun 2008 17:24
Indlæg af stokerbent » 18 jun 2008 18:26
MichaelK skrev:Hej Som jeg har forstået det, så dannes slagger når temperaturen bliver så høj at asken smelter. Mvh. Michael
Indlæg af Ole S. » 18 jun 2008 19:44
stokerbent skrev: det vil så sige ved for meget luft, så reducere man den ville man måske kunne reducere slagger
Indlæg af Ulrik » 18 jun 2008 19:48
Indlæg af ArneHo » 18 jun 2008 21:11
stokerbent skrev:For lige en gang for alle at komme til bunds i dette emne slagger bliver det værre ved for meget luft eller for lidt kommer de fordi der kommer piller for uregelmæssig er det fordi der er for lidt huller i herd (har boret ekstra huller der peger ind i fyret i min herd) kører selv med hp kvalitets piller og der kommer til tider en slagge/kage så dan en mørkgrå kage der kan splittes af hvis man sætter en skruetrækker i den nogle der har erfaringer med at gå fra hp til et andet mærke piller så der ikke kommer slagger mere tænker på måske lave en lille styring der køre 100% power på blæser i 5 min eller noget engang hver 2 time eller sådan mon det kan holde slagger væk (køre med en gammel kærsgårg styring uden alt det her sneglmax renblæs osv osv ) motoren er det ikke godt nok 230volt
Indlæg af ArneHo » 18 jun 2008 21:22
Tilbage til "Multi 22 Pillefyr"