Det er blevet kedeligt at være Ekoheat ejer

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Draborg
Stoker I
Stoker I
10
Indlæg: 23
Tilmeldt: 29 maj 2013 11:56
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 305
Brændsel: German pellets
Dagligt forbrug: 25
Årligt forbrug: 5,7
Geografisk sted: Hørsholm
Blevet takket: 2 gange

Det er blevet kedeligt at være Ekoheat ejer

Indlæg af Draborg »

Mit Ekoheat 1500 havde 3 års fødselsdag forleden og jeg må sige, at det er blevet lidt kedeligt. Jeg skal ikke gøre andet end at fylde piller på, tømme askeskuffen og rense det en gang imellem. Der er aldrig problemer, hvilket den manglende aktivitet i dette forum vel også er udtryk for. icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Re: Det er blevet kedeligt at være Ekoheat ejer

Indlæg af HR LUCCA »

Draborg skrev:Mit Ekoheat 1500 havde 3 års fødselsdag forleden og jeg må sige, at det er blevet lidt kedeligt. Jeg skal ikke gøre andet end at fylde piller på, tømme askeskuffen og rense det en gang imellem. Der er aldrig problemer, hvilket den manglende aktivitet i dette forum vel også er udtryk for. icon_cheesygrin.gif
Sådan noget skal man aldrig sige eller skrive , for så sker der altid noget icon_cheesygrin.gif , hvis du går og keder dig kan du måske finde nogle rigtig skodpiller til fyret så du får en masse smuld i silo og askekager i brænderen :toofunny:
Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 269 gange
Kontakt:

Re: Det er blevet kedeligt at være Ekoheat ejer

Indlæg af thy »

Super men man ved aldrig hvornår det kan drille...

Når først det er godt indstillet,kommer stilheden hvor det bare kører perfekt ..
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
xkfc

Re: Det er blevet kedeligt at være Ekoheat ejer

Indlæg af xkfc »

Jeg ville falde ind med at Scotten da også bare kører, hmmm, kører den nu også godt, man kunne jo lige checke interface... ALARM VARM SKAKT... hvad i hele hulens navn!!!
Herden var pinlig beskidt ikke et hul var der tilbage til luften, rense rense, må da hellere checke kondensatoren ved samme lejlighed. 1µf og den burde være 1,5µf, så den måtte også lige skiftes.. Jeg må nok hellere holde øje næste gang den starter.
pendec

Re: Det er blevet kedeligt at være Ekoheat ejer

Indlæg af pendec »

Jeg må så komme med et mindre indfald , når alt går godt med de andre, så har min bio18 endelig fået ny snegl, det var ellers gået rimelig godt de sidste par år, og personligt har jeg selv været mere syg end pillefyret har brokket sig og kørt rimeligt stabilt :)

Men 8 år, er sgu fint nok. Vurderer hvad kan betale sig at forbedre, hvis den skal holde lidt endnu :) Så har jeg puslet lidt om den, når den nu gav mig en bedre vinter end forrige år, 6 paller er rekord lavt her.

Besvar