Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Problemer med Medion NAS server

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
EJB
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 592
Tilmeldt: 18 mar 2012 17:50
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 181
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5900
Geografisk sted: Langeland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 18 gange

Re: Problemer med Medion NAS server

Indlæg af EJB » 19 maj 2016 14:41

I stifinder går jeg til Netværk og vælger nas-server så kommer der en side op der hedder Twonky. her er bare nogle små ikoner til Facebook osv.
Men sletter jeg :0931 sidst i IP adressen så skriver pc'en selv: r36258,/playzone,/ efter IP adressen og så kommer jeg ind Medion Server Playzone, hvor de forskellige mapper ligger. Ligeledes kan jeg komme ind i Systemet her.


EJB
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 592
Tilmeldt: 18 mar 2012 17:50
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 181
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5900
Geografisk sted: Langeland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 18 gange

Re: Problemer med Medion NAS server

Indlæg af EJB » 19 maj 2016 14:51

Nu har jeg prøvet at anvende en software fundet på medion.com/de altså den tyske side.
Her downloadede jeg programmet nas tool. Det lagde sig i C drevet i mappe kaldet Medion.
Det så jo rigtig nok ud, men da jeg så prøvede at installere fra denne nye, sket nøjagtigt det samme - ingenting.
Jeg kan se at der ikke står noget som helst om Window 10, så det er nok her miseren findes, at det ganske enkelt ikke virker til Windows 10.

Derefter har jeg stå fundet programmet, hvor det også fremgår at være til Windows 10, men det er på et sted der hedde: driverquide.com.
Aner ikke hvad det er for noget, men jeg er lidt bange for at downloade fra dette site.
Er der nogen der kender til det, man skulle jo ikke gerne ende med større problemer end man har i forvejen.
Og det virker jo også mærkeligt at andre end Medion skulle have en version i Windows 10 af Medion Nas Tool, når Medion ikke har det.

Brugeravatar
Pawgs
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 221
Tilmeldt: 21 jan 2016 18:41
Mit fyr: Ksm multistoker 325-18
Areal: 195
Fremviser gerne i postnummer: 8940
Givet likes: 44 gange
Modtaget likes: 18 gange

Re: Problemer med Medion NAS server

Indlæg af Pawgs » 19 maj 2016 18:37



Besvar