Udover den trekantede profil, som jeg beskrev i den anden tråd, så har jeg lagt denne aluminiumsplade i fra kanten mellem magasinerne. Desuden har jeg faktisk taget en side fra en stationær PC (!!!) og lagt i ekstramagasinet. Den ene ende ligger på kanten i bunden af hullet, mens pladen er tiltet lige nok til at pillerne glider ned. Det vil sige 6-7 centimeter til bunden i fjerneste side.
Jeg har også tænkt på alskens fjederbelastede plader m.m., men problemet er at kanterne bliver "utætte" når de rejser sig.
Tjoh - det kan godt være at et elastikstof vil miste elasticiteten over tid, selvom jeg tror at herretrusserne mister sine på grund af vask
Derfor drejer mine nuværende ideer sig om en slags sejldug, eller stoffet fra brugte airbags. Sy stoffet til så det passer til magasinernes forskellige kantede hjørner, og tilskåret således at det fastgøres med en kantprofil omkring sneglehullet. Tilsvarende skal stoffet tilpasses så det gøres fast i toppen af magasinerne. Dernæst skal Georg Gearløs finde en flok gummistropper af passende styrke og gøre dem fast på ydersiden af posen blandt andet ved hjælp af lasker til styring. Ubelastet skal posen udgøre en tragt direkte ned mod sneglehullet, mens det skal folde sig helt ud i magasinet når den en fuld af piller. Desuden skal stoffet folde sig således at folderne ikke fanger pillerne undervejs som den strammer til. Jeg tænker mig en system af mindre elastikker på ydersiden.
He-he, I know, det er nok lidt langt ude for at hente den sidste pose piller, men der går jo sport i det