Skal jeg vælge fibernet ?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
calle

Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af calle »

Vi har fået et tilbud fra TDC om at få indlagt fibernet gratis, hvis vi vælger en Viasatpakke, en 50/10 internetforbindelse og et 8/8 mobilabonnement. Prisen bliver ca. det samme som vi betaler nu. Jeg har Viasat parabol med totalpakke, et 12/12 mobilab. som jeg kun bruger en brøkdel af, og en 10/1 internetforbindelse på telefonstikket (den kan ikke trække mere). Jeg mister Viaplay, men får TDCplay.

Er der noget jeg har overset, eller er der bare tale om et rigtig godt tilbud ?

Venlig hilsen

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
16
Indlæg: 4675
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Har takket: 334 gange
Blevet takket: 333 gange

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af MichaelK »

Lad mig med det samme slå fast, at jeg ikke har personlige erfaringer med dit
tilbud. Dog synes jeg der er én vigtig ting man altid bør undersøge, nemlig om
prisen ikke bare er en del af et "intro"-tilbud. Altså, stiger prisen efter en kort
periode?


Mvh.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af Lintz »

calle skrev:Vi har fået et tilbud fra TDC om at få indlagt fibernet gratis, hvis vi vælger en Viasatpakke, en 50/10 internetforbindelse og et 8/8 mobilabonnement. Prisen bliver ca. det samme som vi betaler nu. Jeg har Viasat parabol med totalpakke, et 12/12 mobilab. som jeg kun bruger en brøkdel af, og en 10/1 internetforbindelse på telefonstikket (den kan ikke trække mere). Jeg mister Viaplay, men får TDCplay.

Er der noget jeg har overset, eller er der bare tale om et rigtig godt tilbud ?

Venlig hilsen
Du får ikke TDC - Alt privat TDC bliver til Yousee. Om det er et godt tilbud skal jeg ikke sige, men jeg ved at TDC har mistet mange penge, og de skal hentes hjem nu.

http://www.business.dk/digital/presset- ... -i-danmark

Vi har TDC telefoni og net, Boxer tv.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
calle

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af calle »

MichaelK skrev:Lad mig med det samme slå fast, at jeg ikke har personlige erfaringer med dit
tilbud. Dog synes jeg der er én vigtig ting man altid bør undersøge, nemlig om
prisen ikke bare er en del af et "intro"-tilbud. Altså, stiger prisen efter en kort
periode?


Mvh.
Den stiger med 100 kr. om måneden efter et år, medmindre man har haft Viasat i de sidste 6 måneder. Så får man slet ikke den rabat.

Mvh.
Brugeravatar
Pawgs
Stoker VI
Stoker VI
8
Indlæg: 221
Tilmeldt: 21 jan 2016 18:41
Mit fyr: Ksm multistoker 325-18
Areal: 195
Fremviser gerne i postnummer: 8940
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af Pawgs »

Fiber forbindelser er typisk symmetriske altså med lige meget op som ned, så er du sikker på at det er fiber?

Jeg synes du bør undersøge hvad der er af muligheder ved evt waoo også sammenligne.

En ting at tage med er at fiber i forbindelse med et evt salg er eftertragtet :-)

calle

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af calle »

Pawgs skrev:Fiber forbindelser er typisk symmetriske altså med lige meget op som ned, så er du sikker på at det er fiber?

Jeg synes du bør undersøge hvad der er af muligheder ved evt waoo også sammenligne.

En ting at tage med er at fiber i forbindelse med et evt salg er eftertragtet :-)
Den er god nok. Det er ægte fiber. Normalpris 4.999,- Produktet hedder HomeTrio Fiber. Her i området er det TDC, der ejer skidtet. Man binder sig i 6 måneder.

Mvh
pendec

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af pendec »

Du skal sige JA TAK! :)

Behøver man argumentere for hvorfor fiber er bedst? Og er prisen ens, så er der ingen snak om det. 100kr er jo småpenge ekstra for det mere hvis man er flere som skal bruge linjen og så går ting bare hurtigere.
jopa

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af jopa »

Up og download plejer at følges af med fiber.
Jeg har 90*90
Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
15
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af mejeristen »

Vil tilslutte mig! er det FIBER så.... go go go go go go go go go GO
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
calle

Re: Skal jeg vælge fibernet ?

Indlæg af calle »

Skal have ringet til dem på mandag for at undersøge om "pause - spole ", samt HD er uden merpris.

Rygters bureau oplyser desuden, at Viasat har sendt en satelit op, der kan sende i 4K. Vil det betyde at jeg så også kommer til at modtage i 4K over fiberkablet, og kommer det til at koste extra ?

Venlig hilsen

PS. Hvad betyder egentlig HD Plus new11

Besvar