ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
15
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 9 gange

ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af mejeristen »

Har lige behov for at få LUFT.
Fandeme om man ikke kommer hjem til et hus hvor der har været indbrud IGEN :evil:
Det er præcist på dato 5½ år siden sidst :evil:
Så medmindre fruen hugger hælene HÅRDT i, så bliver der installeret g4s alarm på huset OG kamera overvågning af indkørsel og facade/gårdsplads.
De bønder skal kraftstejlemig ikke slippe godt fra sådan et nummer EN gang til!! ahhh1.gif :skyder: :skyder:

Og nej skal ikke have stor hund!

Eneste formildende omstændighed, er at de tilsyneladende havde forsøgt at minimere skaderne på døren, og ikke mindst havde lukket dørene efter sig så mine katte ikke løb ud!!
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af lamborg »

Hensynsfulde indbrudstyve .
Røvhuller
Jeg har g4s men er ikke helt tilfreds den opføre sig ikke helt som den burde . Jeg har alarm på om natten i under etagen og kommer ned fra 1 sal om morgenen og glemmer at slå den fra ja så sker det ret tit at den ikke går igang så jeg har klaget et par gange men får hver gang en sludder for en sladder. Dog var de under 10 min om at være på adr da der gik en falsk alarm en dag hvor jeg ikke var hjemme så det er jo fint :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af Oldgaard »

mejeristen inden du gør noget uovervejet, så tag lige fat i Julehund og hør hvad det firma han er i, kan tilbyde ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
xkfc

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af xkfc »

Min kammerat har G4S, jeg har indtryk af at systemet såmænd virker fint nok, men de havde lige et strømudfald, strømmen blev straks genindkoblet.. 18 timer senere stod der en G4S vagt der lige havde fået et udkald :shock: , og han kunne berette at der kom en regning på udkaldet :evil: ........................... 18 timer LAUGHT~211.GIF
kivi
Stoker VII
Stoker VII
11
Indlæg: 289
Tilmeldt: 09 maj 2012 22:28
Mit fyr: Black Star 1016 16 kW
Areal: 160
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8300
Geografisk sted: Odder
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 37 gange

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af kivi »

Heller ikke imponeret over G4S.

Seneste episode, ringede og fejlmeldte anlægget i mandags, service skulle ringe tilbage, har ikke hørt fra dem endnu.

Rykkede dem i går men stadig ingen respons!
Mvh. Ole

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
9
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af bennylar »

mejeristen skrev:Har lige behov for at få LUFT.
Fandeme om man ikke kommer hjem til et hus hvor der har været indbrud IGEN :evil:
Det er præcist på dato 5½ år siden sidst :evil:
Så medmindre fruen hugger hælene HÅRDT i, så bliver der installeret g4s alarm på huset OG kamera overvågning af indkørsel og facade/gårdsplads.
De bønder skal kraftstejlemig ikke slippe godt fra sådan et nummer EN gang til!! ahhh1.gif :skyder: :skyder:

Og nej skal ikke have stor hund!

Eneste formildende omstændighed, er at de tilsyneladende havde forsøgt at minimere skaderne på døren, og ikke mindst havde lukket dørene efter sig så mine katte ikke løb ud!!
Nej 2 store hunde er bedre.. :wink:

g4s har vi også på firmaet og det virker ikke godt hos os, alt for mange fejl på sensorer og fejl alarmer,.

Min nabo har en lidt større end stor hund og den holder fint tyve ude, sku de være så dumme at komme ind ja så kommer de først ud når hunden skal skide igen.. :)
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af Oldgaard »

bennylar skrev:Nej 2 store hunde er bedre.. :wink:

g4s har vi også på firmaet og det virker ikke godt hos os, alt for mange fejl på sensorer og fejl alarmer,.

Min nabo har en lidt større end stor hund og den holder fint tyve ude, sku de være så dumme at komme ind ja så kommer de først ud når hunden skal skide igen.. :)

Ld nu værd med at tro de hunde holder folk væk, har sagt det før og gentager gerne, hvis de vil ind, er de kolde for om der er en eller flere hunde, jeg har desværre set resultatet af det :(

Ang. dine fejl, så skal de bare se at få rettet dem, dine fejlalarmer, tja der kan faktisk være flere ting som er skyld i det, en ting folk ikke lige tænker på er F.eks en fax eller printer som skriver ud når alarmen er sat til, eller ting der dejer rundt i lokalet, dog kan man sagtens få detektorer som er mindre følsomme over for sådanne ting ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Brugeravatar
mejeristen
Stoker XVII
Stoker XVII
15
Indlæg: 2675
Tilmeldt: 05 aug 2008 23:31
Mit fyr: BAXI Bonus 30 med 3400l akkutank
Areal: 196+25
Brændsel: Bøge brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8450
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: 26 rm sæson 11-12
Geografisk sted: Hammel 8450
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af mejeristen »

Oldgaard skrev:mejeristen inden du gør noget uovervejet, så tag lige fat i Julehund og hør hvad det firma han er i, kan tilbyde ;)
nu bliver jeg da nysgerrig hvilket firma er julehund i ?? :)
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
bennylar
Stoker XI
Stoker XI
9
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Har takket: 104 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af bennylar »

Ja nogen er kolde og våben kan gøre meget ved jeg godt og så hjælper en hund ikke. . men nu snakker vi ikke en pittbull eller en rottweiler men en noget større og barskere type hund, som nok vil give en evt. hærdet tyv kolde fødder og vende rundt..

men en alarm/kameraer er så Heller ikke nogen hjælp overhovedet , det er min erfaring og vi har virkelig bøvlet med indbrud på firmaet trods alt i alarmer og kameraer.. 5 indbrud på 5 måneder, men 6 gang gik det galt for dem da en lokal borger så en litauisk bil dreje ind hos et nabo firma og efter 112 kom politiet efter 3 minutter.... Ja de var lige i området. . :)

jeg må indrømme det er ikke bare træls at ha indbrud , men pissetræls da jeg selv privat har haft det nogen gange, men gider ikke bøvlet m alarm da de alligevel bryder ind.. så føler med trådstarter og håber han får erstattet hvad der er taget.
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Re: ARGHH NU bliver der sat alarm på hytten

Indlæg af Oldgaard »

mejeristen skrev:nu bliver jeg da nysgerrig hvilket firma er julehund i ?? :)
For at undgå beskyldning for reklame ( ja selv om det er en konkollega så stadig reklame :) ) så får du den i pb ;)

Bennylar : tro mig de hunde som jeg omtalte var absolut ikke nogen man gik ind til, der var kun!! 1 person som kunne til dem, men lad det nu ligge ;)
Husk at den faktiske grund til et firma tit har alarm, er grundet forsikringskrav og ikke bare fordi ejeren syntes det er sjovt :/
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Besvar