Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Smartfire lazar.

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
Jens1973
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 29 aug 2015 19:31
Mit fyr: Pellux 100.
Areal: 178
Brændsel: Varga træpiller.
Fremviser gerne i postnummer: 4750
Dagligt forbrug: Alt for meget.
Givet likes: 74 gange
Modtaget likes: 6 gange

Smartfire lazar.

Indlæg af Jens1973 » 04 jan 2016 20:54

Er der nogen der har prøvet dette pillefyr? Smartfire 11.
Umiddelbart ser det godt ud, men der står ikke så meget.
Ellers gerne nogen med erfaring med easypell.


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Smartfire lazar.

Indlæg af MichaelK » 04 jan 2016 21:46

HKS Lazar Smartfire, ser ganske fin ud. Forhandleren (Traepillefyren ApS.), virker til
gengæld ikke som et særligt stabilt firma. Stifteren, Bo Sørensen, har foreløbigt 3-4
selskaber med navnet Traepillefyren ApS bag sig, og alle er ophørt med at eksisterer
efter 2-3 år. Jeg siger ikke, der er ugler i mosen, men man bliver jo lidt skeptisk, når
firmaer "ophøre" med at eksistere i samme interval som reklamtionsperioden løber?
Kilde: CVR.DK


Mvh.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Jens1973
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 98
Tilmeldt: 29 aug 2015 19:31
Mit fyr: Pellux 100.
Areal: 178
Brændsel: Varga træpiller.
Fremviser gerne i postnummer: 4750
Dagligt forbrug: Alt for meget.
Givet likes: 74 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Smartfire lazar.

Indlæg af Jens1973 » 04 jan 2016 23:00

Tak skævben. Jeg siger mange tak. Gider ikke have problemer :-)
Jeg kan heller ikke finde andre forhandlere af dem, så måske jeg skulle kigge efter et andet fyr.

okf2000
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24 maj 2013 17:25
Mit fyr: HKS Lazar SF 22
Areal: 350
Brændsel: traepiller
Fremviser gerne i postnummer: 4261

Re: Smartfire lazar.

Indlæg af okf2000 » 25 jan 2016 15:05

Micheal K og Jens1973.

Traepillefyren ApS (CVR nr. 36714999), blevet oprette efter at vores første år som en mands firmaet (traepillefyren V/bo sørensen) var kommet så godt fra land at vi rent skatte teknisk blev anbefaldet af vores revisoer at skifte til en ApS, det men ikke bage kan skifte mellen de 2 typer så var vi nød til at oprette det nye. som så købe aktiver i det gamle og der efter blev det lukket.

Træpillefyren Syd/Øst er en tidliger medarbjdre som ikke længe har noget med os at gøre mere og vi har aldig haft andet end at havde ham til at køre for os.

og hvis du se på ophørte relation så vil du se at det de 3 tæller samme CVR nr. hvorfor at skat er gjort sådanne er et godt spm. det kan skyldes genbruget af et gamle cvr nr, som han har valgt at køre på hvad gør sådanne set så skulle der har sået lidt anderleades.

2007 - 2008 var (3093755) enmands Algreen Multiservice
2008 - 2011 er det cvr nummer led lagt da algreen multiservice I/S var der i den perioe
2011 - 2013 kom algreen Mulitservice tilbage til at være et enmands selvskab.
2013 - 2015 skifter Algreen Multiservice fra at være en vognmands firma (til sidste kun fritids selvskabs), til at være Traepillefyren da bo bliver fyret fra Ekopower gundet at de ikke lægne havde råde til at havde en tekniker til kun at sjælland og ø, som fuldtid derfor indgå vi i det første år en aftale med Ekopower og se derefter hvordan det går. i 2015 efter en 2014 med en maget god omsætning se vi at vi er nød til at skal havde mere plads og derfor for at kunne forsætte vores væste besluttes det at nedlække det gamle firma og stifte Traepillefyren ApS, og vi har så talvt at vi har svært ved at følge med og det er ikke økonomien der er et problem for os, men mere at der ikke er timer nok i døgnet.

Så jeg ville bage lige ligge alle Fakta på bordet, der er ingen grundet til tomme rygter.

Venlig Hilsen
Otto Algreen
Bestryrsleformand
Traepillefyren ApS


Besvar