Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Buet eller fladt TV

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
calle

Re: Buet eller fladt TV

Indlæg af calle » 03 jan 2016 19:20

Lintz skrev:Tillykke med "Svinet" :great:
Tak min ven :)

Venlig hilsen


pendec

Re: Buet eller fladt TV

Indlæg af pendec » 03 jan 2016 23:43

calle skrev: Vi købte derfor et LG 65" UF950V som har OLED-lignende kontrastforhold.
Tillykke med den nye 65" , jeg har selv oplevet UF950 serien og det er fine skærme, OLED er det dog ikke. I har så også et 65" billede, jeg lever med en 49" skærm her, har dog også 100" projektor skærm i 1080p, som bruges når 49" ikke er nok.

calle

Re: Buet eller fladt TV

Indlæg af calle » 04 jan 2016 17:57

pendec skrev:Tillykke med den nye 65" , jeg har selv oplevet UF950 serien og det er fine skærme, OLED er det dog ikke. I har så også et 65" billede, jeg lever med en 49" skærm her, har dog også 100" projektor skærm i 1080p, som bruges når 49" ikke er nok.
Takker for det, og tak for input Pendec. Vi får det formentlig på onsdag eller torsdag. Du slipper nok ikke helt for mig endnu, for det er mit første smarte fjernsyn, og det kommer nok til at kræve noget supervision. Hvorfor er du i øvrigt ikke supporter på IT-området her på Stoker Pro ?

Venlig hilsen :great:

pendec

Re: Buet eller fladt TV

Indlæg af pendec » 04 jan 2016 21:58

calle skrev:Takker for det, og tak for input Pendec. Vi får det formentlig på onsdag eller torsdag. Du slipper nok ikke helt for mig endnu, for det er mit første smarte fjernsyn, og det kommer nok til at kræve noget supervision. Hvorfor er du i øvrigt ikke supporter på IT-området her på Stoker Pro ?

Venlig hilsen :great:
Takker , IT supporter er jeg vist allerede sammen med et par andre som også gør det godt her på siten!

calle

Re: Buet eller fladt TV

Indlæg af calle » 04 jan 2016 22:04

pendec skrev:Takker , IT supporter er jeg vist allerede sammen med et par andre som også gør det godt her på siten!
Du skal da ikke være Stoker 16. Du skal da være supporter. Det skal da stå under din avatar 8)

Venlig hilsen


Besvar