kovas skrev:Hej.
I øvrigt, så husker jeg ikke at os menige medlemmer blev spurgt an gående kæledyr mm. Så Lintz hvorfor opretter I ikke bare det nye forum, og nedlægger kæledyr?
Hvad angår kæledyrsforummet mener jeg at kunne huske en tråd hvor det kom på tale og at der var en bred enighed om at vi manglede sådan en kategori. Mener også at jeg kan huske at det var Calle ( hvor er Calle for øvrigt henne ? ) som brugte alle sine overtalelse-evner overfor Ulrik og -vupti - så havde vi en kæledyrs-kategori.
Og ja - Kovas, hvorfor opretter jeg eller en af de andre Redaktører ikke bare en ny kategori - Simpelthen fordi vi ikke kan, jeg har hvert fald ikke fundet knappen endnu og mener heller ikke at jeg skal have muligheden for det.
Jeg syntes ikke at kæledyrskategorien skal nedlægges.
Hvad med hele "gør-det-selv kategorien" - hus, bil og mc, pc, mobiltelefon. Dem kunne vi jo også nedlægge og bare navngive "Alt det andet" som Bigfoot var inde på. Sagt nok lidt i spøg fra Bigfoots side.
For øvrigt er jeg lidt forbavset over at et forslag om en ny kategori kan vække sådan en debat - men det må jo være fordi vi har nogle engagerede brugere som har lyst til at debatterer og sige deres menig om løst og fast. Også selv om det ikke altid handler om pille/stokerfyr.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.