Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Udvidelse af Exel-regneark

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Lintz » 06 dec 2015 11:19

Fantastisk. Lavede lige en kopi istedet og gemte under Excel projekt mappe. Den forsætter ufortrødent derudaf med kolonner. Takker
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Landlyst » 06 dec 2015 13:13

Lintz skrev:Dig har vi squ ikke været heldig med - Landlyst..... :lol:

Det er altså lidt mere en fire kolonner..

Ja det var dig selv der skrev IV :wink: Og sidst jeg tjekkede romertallene så er IV = 4 i numerisk :great: Så ved da ikke hvem der dummer sig mest her? icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Lintz » 06 dec 2015 13:17

Landlyst skrev:Ja det var dig selv der skrev IV :wink: Og sidst jeg tjekkede romertallene så er IV = 4 i numerisk :great: Så ved da ikke hvem der dummer sig mest her? icon_cheesygrin.gif
4199675334_66c3e3d61d_z.jpg
icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Landlyst » 06 dec 2015 13:24

Hvad hulan er du så gammel nu? :shock:

Nå men det må din kone da skynde sig at nyde du for en gangs skyld er hård som sten 8) icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif 8)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Lintz » 06 dec 2015 13:30

Landlyst skrev:Hvad hulan er du så gammel nu? :shock:
Tja - Det render den vej på - Men mon ikke du skal opføre dig ordentlig hvis du gerne vil blive lige så gammel....... icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Landlyst » 06 dec 2015 13:40

Lintz skrev:Tja - Det render den vej på - Men mon ikke du skal opføre dig ordentlig hvis du gerne vil blive lige så gammel....... icon_cheesygrin.gif
Næ... Heller sjov og ballade, ung og stiv en kedelig og halv død og rigor mortis icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Lintz » 06 dec 2015 13:43

Landlyst skrev:Næ... Heller sjov og ballade, ung og stiv en kedelig og halv død og rigor mortis icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Pas på Landlyst. Mobning af Redaktør kan få et MEGET uheldig udfald for udøveren...... :roll: icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Landlyst » 06 dec 2015 13:57

Lintz skrev:Pas på Landlyst. Mobning af Redaktør kan få et MEGET uheldig udfald for udøveren...... :roll: icon_cheesygrin.gif
Mobning???????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Det må du altså ikke :great: DU skal være det goe..... Arh pis det er sgu nok for sent alligevel...... 8.gif

Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 136 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Brandsen » 06 dec 2015 21:55

Halløj i forum,

Hvad ?? Jeg troede faktisk man skulle moppe redaktørerne med jævne mellemrum, lidt ligesom
vi her på næsset rutinemæssiget fyrer hele folketinget, sådan cirka en gang om ugen.

Jeg havde forstået reglerne sådan, at mopning giver 1 Dannebrogsflag, og 10 Dannebrogsflag
giver 1 stjerne under sin avatar, og 10 stjerner, giver så en gratis kop kaffe ved næste åben hus
hos NBE. Nu har både [tag]Landlyst[/tag] og jeg møjsommeligt skrabet 6 stjerner sammen, hver især,
og så laver I bare om på reglerne ?? Nu have vi ellers set frem til, at vi om 4 måske 5 år, kunne få den
gratis kop kaffe.

Men hey, hvad skal Landlyst og jeg nu gøre? Mor Danmark har stemt 'NEJ' til ophævelse af retsforbeholdet ,
hvor grænseoverskridende kriminalitet nu har frit spil, pædofile kan misbruge helt op til 50-årige uden
videre, vores huse vil blive tømt for værdier af tyvebander som Europol nu ikke kan holde stangen, men det
er måske fint nok, fordi vores huse jo alligevel skal bruges til myriader af flygtninge, nu hvor Dublin traktaten er
sat ud af kraft, og cyberkriminelle får fri adgang til vores Nem-ID og hele computeren, uden indgriben fra myndighederne.
Havde ellers håbet, at Stoker Pro var et sikkert tilholdssted, i disse for vort land så svære tider, men måske Landlyst
kunne hjælpe mig med at bygge et shelter, f.eks i Grib Skov, Saltbæk Vig, eller et andet øde område af Danmark,
ja, måske endda i Jylland.
Og så kunne vi da selv lave den kop kaffe, over lejrbålet, og strunte i Dannebrogsflag, stjerner, og hva' ved jeg.

Egentligt er det ret fint med at man ikke må moppe, og at der blev stemt 'NEJ', så nu kan vi igen ufortrødent genoptage
vores vanlige og hidtidige totale ligegyldighed og apati overfor EU.

PS: Hvad er reglerne egentlig, for at genopstille en meget erfaren Baxi i et shelter, beligende f.eks ved Saltbæk Vig ?
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Udvidelse af Exel-regneark

Indlæg af Lintz » 06 dec 2015 22:01

Brandsen skrev:Halløj i forum,

Hvad ?? Jeg troede faktisk man skulle moppe redaktørerne med jævne mellemrum, lidt ligesom
vi her på næsset rutinemæssiget fyrer hele folketinget, sådan cirka en gang om ugen.

Jeg havde forstået reglerne sådan, at mopning giver 1 Dannebrogsflag, og 10 Dannebrogsflag
giver 1 stjerne under sin avatar, og 10 stjerner, giver så en gratis kop kaffe ved næste åben hus
hos NBE. Nu har både [tag]Landlyst[/tag] og jeg møjsommeligt skrabet 6 stjerner sammen, hver især,
og så laver I bare om på reglerne ?? Nu have vi ellers set frem til, at vi om 4 måske 5 år, kunne få den
gratis kop kaffe.

Men hey, hvad skal Landlyst og jeg nu gøre? Mor Danmark har stemt 'NEJ' til ophævelse af retsforbeholdet ,
hvor grænseoverskridende kriminalitet nu har frit spil, pædofile kan misbruge helt op til 50-årige uden
videre, vores huse vil blive tømt for værdier af tyvebander som Europol nu ikke kan holde stangen, men det
er måske fint nok, fordi vores huse jo alligevel skal bruges til myriader af flygtninge, nu hvor Dublin traktaten er
sat ud af kraft, og cyberkriminelle får fri adgang til vores Nem-ID og hele computeren, uden indgriben fra myndighederne.
Havde ellers håbet, at Stoker Pro var et sikkert tilholdssted, i disse for vort land så svære tider, men måske Landlyst
kunne hjælpe mig med at bygge et shelter, f.eks i Grib Skov, Saltbæk Vig, eller et andet øde område af Danmark,
ja, måske endda i Jylland.
Og så kunne vi da selv lave den kop kaffe, over lejrbålet, og strunte i Dannebrogsflag, stjerner, og hva' ved jeg.

Egentligt er det ret fint med at man ikke må moppe, og at der blev stemt 'NEJ', så nu kan vi igen ufortrødent genoptage
vores vanlige og hidtidige totale ligegyldighed og apati overfor EU.

PS: Hvad er reglerne egentlig, for at genopstille en meget erfaren Baxi i et shelter, beligende f.eks ved Saltbæk Vig ?
Så har Brandsen igen kigget for dybt i drinking24.gif

Klokken er mange - gå ind og smiley132.gif .....Øh, sov
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar