Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvad er der sket med nemocharlie?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af kovas » 05 dec 2015 13:57

Hej.
Eftersom der er fri debat her, så har jeg undret mig over at nemo har været så tavs. I dag ser jeg så at hans profilbillede er væk og at man ikke længere kan kontakte ham med pb. Hvad er der sket?
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh


Brugeravatar
Grevens
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 608
Tilmeldt: 18 feb 2012 09:46
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 140
Brændsel: 6mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 4652
Dagligt forbrug: 4 / 22 kg
Årligt forbrug: 4481,7 kg 2013
Geografisk sted: SydØst for Køge
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 16 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af Grevens » 05 dec 2015 14:20

... han blev moppet ud ! ... desværre , for Nemo var en sjælden fisk i sjove farver ...
...

pendec

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af pendec » 05 dec 2015 14:22

Re: Forskel på rig og fattig
Indlægaf nemocharley » 29 nov 2015 10:41

Vi er altså uenige i det første. At have sine 'egne meninger', må aldrig give andre lov til at skrive grimt eller truende for den sags skyld - ellers får man skabt et flertalstyrranni.

Jeg har oplevet det så meget, at pindsvinepiggende er ude i negativ forventning om, at nu kommer der et møgfald i form af endnu et person-angreb. Hvilket nok er et tegn på, at det er på tide for mig, at forlade forum. Førstnævnte uenighed er ihvertfald så fundamental, at jeg mister lysten til at deltage. Især fordi jeg ved, at det er en indstilling der deles med mindst en anden redaktør.

Så tak for denne gang. Det har været meget lærerigt.

Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af kovas » 05 dec 2015 14:25

Hej igen.
Ser at det samme er sket for Levi.
Må for en meget sjælden gang skyld give grevens ret
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af Lintz » 05 dec 2015 14:40

pendec skrev:Re: Forskel på rig og fattig
Indlægaf nemocharley » 29 nov 2015 10:41

Vi er altså uenige i det første. At have sine 'egne meninger', må aldrig give andre lov til at skrive grimt eller truende for den sags skyld - ellers får man skabt et flertalstyrranni.

Jeg har oplevet det så meget, at pindsvinepiggende er ude i negativ forventning om, at nu kommer der et møgfald i form af endnu et person-angreb. Hvilket nok er et tegn på, at det er på tide for mig, at forlade forum. Førstnævnte uenighed er ihvertfald så fundamental, at jeg mister lysten til at deltage. Især fordi jeg ved, at det er en indstilling der deles med mindst en anden redaktør.

Så tak for denne gang. Det har været meget lærerigt.
Hej Pendec - Måske du for en god ordens skyld burde henvise lidt mere til den kommunikation der var mellem undertegnede og Nemocharley.
Det var åbenbart den som for Nemo fik bægret til at flyde over trods det at jeg ikke kan se at der er skrevet noget galt fra min side.
Jeg opfordrede endda Nemo til at indrapporterer såkaldte "ubehagelige PB´er" til Redaktørgruppen, hvilken ikke er sket.

Han valgte af fri vilje at trække sig fra dette forum - om han decideret blev moppet ud (Citat fra "Grevens") skal jeg ikke kunne sige.
Jeg syntes ikke jeg har set "Mopperi" dicideret rettet mod Nemocharley i diverse indlæg - Bølgerne har nogen gange gået højt i diverse tråde men det er da sjældent at vi Redaktører må bryde ind og bede om "kammertonen"

- Til sidst. Jeg har intet mod Nemo - kender ham ikke, kun herfra dette forum hvor han har været særdeles aktiv - Han var god til at udtrykke sig i det skrevne ord. Han havde sine meninger - og det skal man have lov til. Måske var problemet at der var / er for mange der ikke var enige i hans meninger og så kan man jo godt blive lidt angrebet på sine påstande. - Men så vidt jeg husker var han da god til at give igen.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af Lintz » 05 dec 2015 14:45

kovas skrev:Hej igen.
Ser at det samme er sket for Levi.
Må for en meget sjælden gang skyld give grevens ret
Hej Kovas - Må sige at jeg faktisk ikke har bemærket at Levi er forsvundet.
Måske fordi at jeg syntes at vi ikke hørte meget til ham efter "krakket".
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af triumph » 05 dec 2015 15:05

Grevens skrev:... han blev moppet ud ! ... desværre , for Nemo var en sjælden fisk i sjove farver ...
Fin kommentar :great:
For at et forum skal være spændende, skal der jo være nogen til at give lidt kant, eller noget man kan diskutere.
Ligegyldig om man er enig eller ej, så er det jo somregel dem der giver lidt kant, der også giver anledning til de mest spændende tråde. Og det gælder både Nemo, Levi (der var konsekvent uenig med Nemo )og Troldmand

Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af kovas » 05 dec 2015 15:13

Hej.
Tak for Jeres svar.
Der er mange af trådene især under fri debat som jeg meget hurtigt stopper med at læse da jeg finder det formålsløst at diskutere politik på et forum som dette. Derfor har jeg ikke været opmærksom på at nemo har følt sig trådt for nær.
Ærgerligt da der jo ikke er overflod af aktive brugere.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

pendec

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af pendec » 05 dec 2015 15:46

kovas skrev:Ærgerligt da der jo ikke er overflod af aktive brugere.
Og ser man på Nemocharleys mange indlæg, så er der masser af support og vurderinger fra hans side, når nye brugere kommer forbi, så et tab for brugerne her og supporten af nye.
Lintz skrev:Hej Pendec - Måske du for en god ordens skyld burde henvise lidt mere til den kommunikation der var mellem undertegnede og Nemocharley.
Det var åbenbart den som for Nemo fik bægret til at flyde over
Jeg tror ikke du som sådan var det som gjorde at det endelige valg blev taget, så derfor tog jeg ikke hensyn til dine kommentarer, men der hvor beslutningen blev taget , som var på baggrund af mange som man vel kan læse.
Og dermed sagt, du ikke skal bære ansvaret for det men at Nemocharley har overvejet det i længere tid som jeg læser det.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Hvad er der sket med nemocharlie?

Indlæg af Lintz » 05 dec 2015 16:02

pendec skrev:Jeg tror ikke du som sådan var det som gjorde at det endelige valg blev taget, så derfor tog jeg ikke hensyn til dine kommentarer, men der hvor beslutningen blev taget , som var på baggrund af mange som man vel kan læse.
Og dermed sagt, du ikke skal bære ansvaret for det men at Nemocharley har overvejet det i længere tid som jeg læser det.
Måske du har ret - Pendec.
Men at skrive "Og jeg vil sætte pris på om en tilsvining af min person kan undgåes." i en tråd hvor hans navn overhovedet ikke har været nævnt er da lige til at opfordre til en heftig debat, mobning eller personforfølgelse.
Hvis han har følt sig forulempet har han haft muligheden for at indberette det, så har vi Redaktører haft en mulighed for at træffe nogle forholdsregler - Dele advarsler ud, eller hvad der måtte være nødvendig.

Skulle han vende tilbage vil jeg ikke havde noget imod det. - og hermed tror jeg ikke jeg kan bidrage med mere.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar