Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Forskel på rig og fattig

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
pendec

Re: Forskel på rig og fattig

Indlæg af pendec » 29 nov 2015 13:55

nemocharley skrev: I min verden er det fint at være uenig, men det er ikke okay at skrive grimt til hinanden, beskylde folk for alverdens ting eller sende ubehagelige pbér for den sags skyld.
Jeg må jo erkende at jeg kender til svineriet, og dette sker normalt primært fordi folk grupperer sig og at opbakningen om den enkelte ikke sker ofte nok, så derfor kommer du til at stå alene og så begynder nogen at tro det er helt ok.
Det er ofte fordi de ikke ved bedre eller fordi de finder ud af, løbet er kørt og de ikke kan vinde deres dårlige argumenter, og så er det altid let at gøre grin med modparten i stedet for at være saglig i sine argumenter og føre en reel sag til ende med referencer og god dokumentation hvor muligt.
Er det bare holdninger, så lever vi i et frit land, og folk skal ikke svines til for at være radikale i deres holdninger, så længe det ikke leder til voldelige situationer. Jeg er helt enig i at du har nogle lidt stærke holdninger som udtrykkes men jeg tror mere, at jeg vil forholde mig til dine pænere formuleringer når du endelig beskriver din holdning ;)

Det er også korrekt at der er en overvægt at ejere her, som har et bestemt mærke men det gør kun argumentationen for at andet mærke sjovere, når de så ikke kan forsvare produktet ;) Så personligt er det fedt nok, og så sidder jeg selv med lidt af et ringere neutralt produkt af et pille fyr men det virker da ;)

Jeg vælger bare at komme videre og så positivt fremad, jeg har sgu været nok igennem i mit liv, så en forum bruger kan sgu ikke sætte mit pis i kog for mere tid end det tager at skrive et svar, livet er sgu for vigtigt og kort til at man skal lade sig påvirke af det.

Du er VELKOMMEN til at have en holdning! Også i fremtiden.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Forskel på rig og fattig

Indlæg af Lintz » 29 nov 2015 14:00

pendec skrev:Jeg må jo erkende at jeg kender til svineriet, og dette sker normalt primært fordi folk grupperer sig og at opbakningen om den enkelte ikke sker ofte nok, så derfor kommer du til at stå alene og så begynder nogen at tro det er helt ok.
Det er ofte fordi de ikke ved bedre eller fordi de finder ud af, løbet er kørt og de ikke kan vinde deres dårlige argumenter, og så er det altid let at gøre grin med modparten i stedet for at være saglig i sine argumenter og føre en reel sag til ende med referencer og god dokumentation hvor muligt.
Er det bare holdninger, så lever vi i et frit land, og folk skal ikke svines til for at være radikale i deres holdninger, så længe det ikke leder til voldelige situationer. Jeg er helt enig i at du har nogle lidt stærke holdninger som udtrykkes men jeg tror mere, at jeg vil forholde mig til dine pænere formuleringer når du endelig beskriver din holdning ;)

Det er også korrekt at der er en overvægt at ejere her, som har et bestemt mærke men det gør kun argumentationen for at andet mærke sjovere, når de så ikke kan forsvare produktet ;) Så personligt er det fedt nok, og så sidder jeg selv med lidt af et ringere neutralt produkt af et pille fyr men det virker da ;)

Jeg vælger bare at komme videre og så positivt fremad, jeg har sgu været nok igennem i mit liv, så en forum bruger kan sgu ikke sætte mit pis i kog for mere tid end det tager at skrive et svar, livet er sgu for vigtigt og kort til at man skal lade sig påvirke af det.

Du er VELKOMMEN til at have en holdning! Også i fremtiden.
Meget fint skrevet. Pendec - dog ser det ikke ud til at Nemo har lyst til at være en del af os mere.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 53 gange

Re: Forskel på rig og fattig

Indlæg af Flammen » 30 nov 2015 00:51

nemo have left the network.
synes det er trist, at en så aktiv et medlem vælger at forlade os.
men er man nærtagene, så vil man blive ramt, når man ytre sig

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Forskel på rig og fattig

Indlæg af Lintz » 30 nov 2015 06:24

Flammen skrev:nemo have left the network.
synes det er trist, at en så aktiv et medlem vælger at forlade os.
men er man nærtagene, så vil man blive ramt, når man ytre sig
Syntes også det er lidt trist, især da det skete umiddelbart efter et indlæg som jeg skrev til ham.

Derfor tog jeg også konsekvensen og lavede en rapportering på mit eget indlæg så de andre Redaktører kunne "dømme" mig hvis det skulle være nødvendig.
Der er ikke noget at komme efter og vi må konkluderer at Nemo "has left the Building".
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar