Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Pillefyr stopper

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Givet likes: 68 gange
Modtaget likes: 96 gange

Re: Pillefyr stopper

Indlæg af Zarge » 01 okt 2015 20:15

1-0 til mig :-D
Spøj til side... godt du fandt fejlen :-)


xkfc

Re: Pillefyr stopper

Indlæg af xkfc » 01 okt 2015 20:22

Silas84 skrev:Ups, jeg har en defekt fotoføler. Så når fyret stopper, og skal starte igen, starter den bare med at drifte, dog uden flamme... Sikke en aha oplevelse. Kan man sætte fyret til ikke at stoppe, indtil foto føleren når frem?
Du kan jo bare justere fyret så det kører hele tiden, men det kan dog ikke anbefales at køre med defekt fotoføler, den er jo en vital del af sikkerheden. Måske er der en i nærheden af dig der har en på lager.

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Re: Pillefyr stopper

Indlæg af J-B » 01 okt 2015 20:36

Silas84 skrev:Og der var flere ting. Der sidder 2 huller, hvor der via 2 mærkelige plastic dimser kommer luft igennem fra kompressoren, for at rense stokeren. Den ene af hullerne var stoppet til, og det har gjort at den har skudt den ene plastic dims i gulvet og smadret denne... Hvor finder jeg dem henne? Yderdiamteren er 8 mm på røret de sidder på, og plastic dimsen skal derfor passe til det... Link evt?
Dimsen du efterlyser er nok sådan en her? https://shop.grene.com/store/industry-d ... 9400755008
Prøv at spørge hos en lokal firma der har med trykluft at gøre, det er nok den mest brugte fittings i industrien hvor der bliver brugt luft :wink:


Besvar