MGM comfort 15 - ny bruger har behov for vejledning

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
Besvar
Strandqvist
Stoker I
Stoker I
8
Indlæg: 15
Tilmeldt: 30 jul 2015 15:49
Blevet takket: 1 gang

MGM comfort 15 - ny bruger har behov for vejledning

Indlæg af Strandqvist »

Hej Alle

Jeg er den lykkelige ejer af ovenstående udgave, men har en del startvanskeligheder.

Fyret er indkørt i vinter, og fungerede fantastisk mens det bare kørte konstant.

Nu hvor sommeren ligesom ikke er indtruffet, så har jeg startet skidtet op igen, for at få lidt varme i gulvene - bare lige nok til at det ikke er iskoldt.

Her er min udfordring:

Jeg har læst manualen flere gange, søgt på nettet og forummet her efter gode råd til programmering af timedriften, og selvom jeg synes jeg læser det grundigt - ja, så indrømmer jeg blankt at jeg ikke fatter en skid af det hele.
Jeg forstår ganske enkelt ikke hvordan det optimalt skal fungere med VVB, optimal timedrift og hvad menuen i styringen ellers byder på.

Er der mon nogen i Vestsjælland der har samme styring/installation, en god portion tålmodighed og evnen/lysten til at forklare mig hvordan min nye bedste ven virker?
Jeg vil rigtig gerne lære den at kende, men jeg synes det er en del op af bakke, når manualen ikke giver mening for mig.

Hvis nogen har lyst til at give mig et kursus, er I meget velkomne til at kontakte mig.
Jeg bor selv i 4400, og er mere end villig til at køre for det, hvis nogen melder sig på banen icon_cheesygrin.gif

mgmone
Stoker XI
Stoker XI
11
Indlæg: 577
Tilmeldt: 06 aug 2012 08:54
Blevet takket: 61 gange

Re: MGM comfort 15 - ny bruger har behov for vejledning

Indlæg af mgmone »

Hej
Du er velkommen til at ringe 2868 7360, så vi kan finde ud af om den bare skal kører i vinter mode, det kræver at du giver en beskrivelse af hvordan din installation er sat sammen, før den rette sommer(2015) indstilling kendes.
Hilsen Karsten
Hilsen Karsten
Tekniker hos MGM-pillefyr.dk
Bestyrer af biostoker.dk
Besvar