Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

N - com

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

N - com

Indlæg af Lintz » 13 apr 2015 07:36

Nogle af jer der er bekendt med Nolans N - Com system.

Fordele og ulemper ?
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


xkfc

N - com

Indlæg af xkfc » 13 apr 2015 07:49

Udelukkende ulemper :shock: jeg hører på konen til hverdag, når vi er på MC er roen ganske befriende :great:

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

N - com

Indlæg af Lintz » 13 apr 2015 08:45

xkfc skrev:Udelukkende ulemper :shock: jeg hører på konen til hverdag, når vi er på MC er roen ganske befriende :great:
Jamen. Så er det jo afgjort. icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

xkfc

N - com

Indlæg af xkfc » 14 apr 2015 19:09

Nu vi er ved det!!
Konen syntes faktisk at min hjelm burde smides ud, det er en Shoei kevlar hjelm fra midt 90'
Plastdimserne i ventilationsåbningerne er for længst blæst væk, og på et tidspunkt fik jeg sådan noget mærkeligt sort krymmel i håret, det blev lokaliseret til noget skumindlæg der formuldede icon_cheesygrin.gif Plastic skruer holder ikke evigt, så det mørke og meget ridsede visir holdes på plads af 6mm maskinskruer.
Okay, okay... hun har nok ret.
Hun har selv en lidt nyere Shoie, som jeg så napper for hun bruger den sjældent, hun har nemlig også en Schubert C3 som hun er meget glad for.. men nej, DET ER MIN HJELM, køb din egen.
Problemet er så at jeg nok er blevet lidt nærig, det er for vildt at bruge 4-5000 på en hjelm, til de få hundrede km. det bliver til om året. Forrige år blev det til hele 24km, så det var noget af en opgradering at køre 800 sidste år. Endnu står der 0km i år.

Jeg kigger lidt på en Caberg V2X, men er den god nok?
Umiddelbart opfylder den nogle krav, nemlig at den ikke er ABS og at den har solvisir, så det bliver knap så spændende når solen er gået ned.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

N - com

Indlæg af Lintz » 14 apr 2015 21:10

xkfc skrev:Nu vi er ved det!!
Konen syntes faktisk at min hjelm burde smides ud, det er en Shoei kevlar hjelm fra midt 90'
Plastdimserne i ventilationsåbningerne er for længst blæst væk, og på et tidspunkt fik jeg sådan noget mærkeligt sort krymmel i håret, det blev lokaliseret til noget skumindlæg der formuldede icon_cheesygrin.gif Plastic skruer holder ikke evigt, så det mørke og meget ridsede visir holdes på plads af 6mm maskinskruer.
Okay, okay... hun har nok ret.
Hun har selv en lidt nyere Shoie, som jeg så napper for hun bruger den sjældent, hun har nemlig også en Schubert C3 som hun er meget glad for.. men nej, DET ER MIN HJELM, køb din egen.
Problemet er så at jeg nok er blevet lidt nærig, det er for vildt at bruge 4-5000 på en hjelm, til de få hundrede km. det bliver til om året. Forrige år blev det til hele 24km, så det var noget af en opgradering at køre 800 sidste år. Endnu står der 0km i år.

Jeg kigger lidt på en Caberg V2X, men er den god nok?
Umiddelbart opfylder den nogle krav, nemlig at den ikke er ABS og at den har solvisir, så det bliver knap så spændende når solen er gået ned.
Jeg har netop købt en Nolan N43 Air - Derfor spørgsmålet omkring N-com.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar