Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at købe noget
Forumregler
Denne kategori kan bruges af alle der ønsker at købe noget.
Når varen er købt, skriver du dette i emnet samt låser det
dannidines

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af dannidines » 31 mar 2015 20:31

Hejsa på forum,

Jeg er medlem i en nystartet forening, som i sin spæde opstart ikke har alverdens kapital.

Vi står dog og godt kunne bruge en brugt cargo/lukket trailer til en billig penge.. Er der nogen som ved hvor vi kan finde en billig model, eller som har en stående billigt til salg?

På forhånd tak for hjælpen


Brugeravatar
Aaen
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 16 mar 2012 17:12
Mit fyr: Fjernvarme/brændeovn
Areal: 200
Fremviser gerne i postnummer: 9330
Geografisk sted: 9330 Dronninglund
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 3 gange
Kontakt:

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af Aaen » 31 mar 2015 20:38

Hvis i skal til at transportere varer ud til kunder, er der vist lovkrav om fartskriver og vognmandstilladelse, hvis i kommer over 3500 kg total vægt.
Det kan godt være at jeg ikke helt har styr på detaljerne, men en god ide at undersøge det :-)

Udvid evt søgningen til hestetrailer osse.

Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 136 gange

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af Brandsen » 31 mar 2015 21:27

Halløj i forum,

Ved ikke lige om det decideret er cargo trailiere, men har set at Holbæk Båd Center
har en del til salg, tidligere udlejnings trailere fra Statoil.

http://www.holbaek-baadcenter.dk/brugte-trailere

Tror desværre man er nødt til at kikke forbi, for at se hele udvalget, synes ikke
deres web-shop er tilstrækkeligt opdateret.

De koster jo ikke gratis, men ser absolut ud til at være et ret godt køb til prisen,
for der er rigtigt mange af dem !
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af J-B » 31 mar 2015 21:37

Hvis i ikke skal bruge den hver dag, så prøv at spørge dem der lejer trailere ud lokalt, hvis i reklamere for dem som sponsorer, vil det nok være billigst :wink:

Brugeravatar
Brian B
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 23 dec 2006 09:12
Mit fyr: Alcon 3A Pellx P21
Areal: 150
Brændsel: RW
Årligt forbrug: 8 ton
Geografisk sted: Aabybro

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af Brian B » 31 mar 2015 22:27

Hej
Vi købte en buggitrailer af ham her for nogen år siden det var ok dem der er til salg står stadig på en tank et sted i dk du betaler ham og henter den selv direkte på tanken..
http://www.flytselv.dk/cgi-bin/showtrai ... SC&sortby=
Mvh Brian
26 stk himin HG-250S og kostal piko 7.0
Nu med renseblæs på pellx


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af Lintz » 01 apr 2015 07:53

Hej Danni - Stod med samme problematik forrige år. Ville gerne have en brugt lukket cargo-trailer der kunne rumme en mc. Så jagten gik ind men måtte erkende at jeg syntes de var for dyre, så efter et stykke tid begyndte jeg at kigge hestetrailer. Udbuddet på brugte hestetrailer er meget størrer og prisen bliver så også derefter.
Fordelen ved hestetraileren er at der er en solid rampe (hvis man skal bruge det) og fuld ståhøjde, hvilket ikke er tilfældet i alle cargo-trailere.
Dog skal man være opmærksom på bunden i en brugt heste-trailer - Noget med at hestepis ødelægger den af.

Held og lykke med det....
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

dannidines

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af dannidines » 01 apr 2015 08:08

Hejsa gutter,

Tak for jeres svar/hjælp :)

Det har meget sandsynligt noget at gøre med udbud/exterspørgsel, for jeg har selv fanget de billige hestetrailere kontra cargo trailerne..

Traileren skal bruges til at køre cykler/telt/bordbænkesæt osv. når foreningen laver arrangementer og benyttes som opbevaring af telt/bordbænkesæt i mellemtiden..

Er sådan hestetrailer lukket helt af? Den skal kunne lykkes af ifm. opbevaringen "mellem arrangementer"

Vores forening består af kollegaer/tidligere kollegaer og vi laver familiearrangementer (grill/skattejagt/sækkkeløb osv), fars dag overnatninger i shelter, vandreture i bl.a. Söderaasen o.l. generelt at som handler om samvære :) samt vi støtter lokale arrangementer som hjælpere (vilde vulkaner osv) ... Foreningen er i sin spæde start dannet på baggrund ønske om sammenhold, familierne mødes og hygger "som man gjorde førhen" og yde lidt i lokalsamfundet og være fælles om det :)

Så derfor søger vi en brugt/billig trailer, da de få penge skal række længst muligt :) hestetrailer er så måske vejen frem ;)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af Lintz » 01 apr 2015 08:14

dannidines skrev:Hejsa gutter,

Tak for jeres svar/hjælp :)

Det har meget sandsynligt noget at gøre med udbud/exterspørgsel, for jeg har selv fanget de billige hestetrailere kontra cargo trailerne..

Traileren skal bruges til at køre cykler/telt/bordbænkesæt osv. når foreningen laver arrangementer og benyttes som opbevaring af telt/bordbænkesæt i mellemtiden..

Er sådan hestetrailer lukket helt af? Den skal kunne lykkes af ifm. opbevaringen "mellem arrangementer"

Vores forening består af kollegaer/tidligere kollegaer og vi laver familiearrangementer (grill/skattejagt/sækkkeløb osv), fars dag overnatninger i shelter, vandreture i bl.a. Söderaasen o.l. generelt at som handler om samvære :) samt vi støtter lokale arrangementer som hjælpere (vilde vulkaner osv) ... Foreningen er i sin spæde start dannet på baggrund ønske om sammenhold, familierne mødes og hygger "som man gjorde førhen" og yde lidt i lokalsamfundet og være fælles om det :)

Så derfor søger vi en brugt/billig trailer, da de få penge skal række længst muligt :) hestetrailer er så måske vejen frem ;)

Ved ikke hvor tæt du ønsker sådan en trailer - Men min heste-trailer står ude hele året og jeg har endnu ikke bemærket at den har været våd inden i. Det til trods for at slagregn godt kan ramme bagenden af den - Og jeg har lige været ude og tjekke nu - Der ligger heller ingen fygesne derinde :)
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

dannidines

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af dannidines » 01 apr 2015 08:20

Det var mere bagsmækken jeg tænkte på - er den ikke åben i toppen? Eller lukkes den til? Jeg har ikke meget forstand på hestetrailere, men da den skal bruges som opbevaring af telt/bordbænke når det ikke bruges, så skal vi kunne lukke den af og sætte en hængelås på :)

Lintz skrev:

Ved ikke hvor tæt du ønsker sådan en trailer - Men min heste-trailer står ude hele året og jeg har endnu ikke bemærket at den har været våd inden i. Det til trods for at slagregn godt kan ramme bagenden af den - Og jeg har lige været ude og tjekke nu - Der ligger heller ingen fygesne derinde :)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

søges: billig cargo trailer / lukket trailer til forening

Indlæg af Lintz » 01 apr 2015 08:23

dannidines skrev:Det var mere bagsmækken jeg tænkte på - er den ikke åben i toppen? Eller lukkes den til? Jeg har ikke meget forstand på hestetrailere, men da den skal bruges som opbevaring af telt/bordbænke når det ikke bruges, så skal vi kunne lukke den af og sætte en hængelås på :)

Tager lige et par fotos.......
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar