Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Go´morgen til jer alle

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Go´morgen til jer alle

Indlæg af Landlyst » 27 mar 2015 13:12

EJB skrev:Rigtig skønt, har jævnligt besøg i haven.

-Men lige nu er det også tiden, hvor landmændene ser det som deres fordømte pligt at lave markerne om til ris-marker
ved at fylde tons-vis af lort (gylde) ud over dem.

Og her i midten sidder jeg så med mit lille rensningsanlæg? Vi skulle jo nødig komme til at forurene.
Hvad hulan er det da for noget bavl?????? :shock: :shock: :shock: :shock: :evil: :evil: :evil: :evil:


nemocharley

Go´morgen til jer alle

Indlæg af nemocharley » 27 mar 2015 13:40

calle skrev:
Du siger den ene hedder Nemo. Hedder den anden så Charlie ?

Venlig hilsen :D
det gør han - Charley eller Charles alt efter om han opfører sig bare nogenlunde tåleligt.

De er heldigvis ved at blive så gamle nu, at de er noget mere rolige. Men de er nu engang terriers - det er ikke en hundetype for alle :)

nemocharley

Go´morgen til jer alle

Indlæg af nemocharley » 27 mar 2015 13:42

Brandsen skrev:Halløj i forum,

[tag]Nemocharlie[/tag], en vildfaren mink siger du ?
Er det ikke dem københavnerne kalder en kat, jfr nedenstående ?
kat fundet.jpg
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH - hold da helt kæft en blondine der må have fundet den 'kat' - :P :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:

calle

Go´morgen til jer alle

Indlæg af calle » 27 mar 2015 13:48

nemocharley skrev:
det gør han - Charley eller Charles alt efter om han opfører sig bare nogenlunde tåleligt.

De er heldigvis ved at blive så gamle nu, at de er noget mere rolige. Men de er nu engang terriers - det er ikke en hundetype for alle :)
Har selv haft Tysk Jagtterrier og kam til mit hår icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

nemocharley

Go´morgen til jer alle

Indlæg af nemocharley » 27 mar 2015 13:53

åh det er en skøn hund! Min far havde en ruhårs tysk jagtterrier i knap 5 år førend han måtte give op - hunden blev afhændet til en mere aktiv jæger end min far.

Men det er altså ikke en hyggehund - der er en grund til den hedder jagt-terrier.

Jeg kender nogen der havde en lille sort engelsk terrier, jeg kan ikke huske race-navnet, den var totalt psykopat og udryddede alt hvad den kom i nærheden af. Skæg hund vil nogen nok mene - jeg ved sku ikke rigtig...


calle

Go´morgen til jer alle

Indlæg af calle » 27 mar 2015 14:03

nemocharley skrev:åh det er en skøn hund! Min far havde en ruhårs tysk jagtterrier i knap 5 år førend han måtte give op - hunden blev afhændet til en mere aktiv jæger end min far.

Men det er altså ikke en hyggehund - der er en grund til den hedder jagt-terrier.

Jeg kender nogen der havde en lille sort engelsk terrier, jeg kan ikke huske race-navnet, den var totalt psykopat og udryddede alt hvad den kom i nærheden af. Skæg hund vil nogen nok mene - jeg ved sku ikke rigtig...
Min var også ruhåret. Fik 4 H i rævesprængning på gravprøve. Iøvrigt aldrig syg. Det havde den ikke tid til 8)

Mvh.

nemocharley

Go´morgen til jer alle

Indlæg af nemocharley » 27 mar 2015 14:07

Nej der er knald på engang imellem :) - hvor gammel blev han/hun?

EJB
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 592
Tilmeldt: 18 mar 2012 17:50
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 181
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5900
Geografisk sted: Langeland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 18 gange

Go´morgen til jer alle

Indlæg af EJB » 27 mar 2015 14:52

Landlyst skrev:
Hvad hulan er det da for noget bavl?????? :shock: :shock: :shock: :shock: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nej Christian, ikke bavl, men lort i lange baner, så når det hele sejler, går der lang tid inden vi igen har dyr i haven.

calle

Go´morgen til jer alle

Indlæg af calle » 27 mar 2015 16:18

nemocharley skrev:Nej der er knald på engang imellem :) - hvor gammel blev han/hun?
Han blev ca. 10 år.

Mvh.

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Go´morgen til jer alle

Indlæg af Landlyst » 27 mar 2015 20:56

EJB skrev:
Nej Christian, ikke bavl, men lort i lange baner, så når det hele sejler, går der lang tid inden vi igen har dyr i haven.
Så vil jeg gerne se beviser for det!? :shock: Nu ved jeg godt hvordan det ser ud når man køre gylle ud og det sejler absolut ikke... 20-25 tons pr Ha lagt ud med slanger eller nedfældet, sejler bestemt ikke... :great:


Besvar