Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Assorterede Vitser

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Falck » 01 apr 2008 23:54

levi skrev:Min kone hedder altså Mette, så omskriv venligst din joke Falck!.
icon_cheesygrin.gif skal Mette så stå istedetfor Helle eller Charlotte
8.gif 8.gif 8.gif
How, nu runder vi da snart de 3000 vitssøgende danskere...
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


Brugeravatar
Ole S.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 08 apr 2007 00:25
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 105+40 uisolværksted
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: sæson 07-08 3460 kg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Ole S. » 02 apr 2008 20:07

Hej
Her er lidt, er sakset fra et andet forum. Det er sku go humor.

HVAD KVINDER BURDE VIDE....
1. Hvis du synes du er overvægtig, så er du det sikkert. Lad være med at spørge os. Vi nægter at svare.

2. Lær at bruge toiletbrættet. Du er en stor pige. Hvis det er oppe, så slå det ned.

3. Lad være med at klippe dit hår - nogensinde. Langt hår er altid pænere end kort hår. En af grundene til at fyre er bange for at gifte sig er, at gifte kvinder altid klipper deres hår, og bagefter hænger du på hende.

4. Fødselsdage, jubilæer o.s.v. er ikke prøver for at se om vi endnu engang kan finde den perfekte gave!

5. Hvis du stiller spørgsmål som du ikke ønsker et svar på, så forvent et svar du ikke ønsker at høre.

6. Nogen gange tænker jeg ikke på dig. Lær at leve med det.

7. Lad være med at spørge os hvad vi tænker på, hvis du ikke er parat til at diskutere emner som biler, fodbold o.s.v.

8. Søndag = sport. Det er lige som fuldmåne og tidevandets skiften. Lad det være sådan.

9. Indkøb er ikke en sportsgren - og nej, vi vil aldrig tænke på det som sådan.

10. Når vi skal nogen steder, så er hvad som helst du har på helt fint. Det er det virkeligt.

11. Du har tøj nok. Du har for mange sko.

12. At græde er afpresning.

13. Din ex-kæreste er en idiot.

14. Fortæl os hvad du vil. Lad os gøre dette helt klart: Skjulte hentydninger virker ikke. Klare hentydninger virker ikke. Åbenlyse hentydninger virker ikke. Bare sig det!

15. Nej, vi ved ikke hvilken dag det er i dag. Det gør vi aldrig. Skriv mærkedage ind i en kalender og mind os jævnligt om dem i god tid.

16. De fleste fyre har tre par sko - højst. Hvad får dig til at tro, at vi er i stand til at vælge hvilket par ud af 30 der passer bedst til dit tøj?

17. Ja og Nej er helt acceptable svar til næsten alle spørgsmål.

18. Kom kun til os med et problem hvis du vil have hjælp til at løse det. Hvis du bare ønsker sympati, så brug dine veninder.

19. En hovedpine der varer 17 måneder er et problem. Gå til lægen.

20. Franske film er for franskmænd.

21. Tjek din olie. Vil du ikke nok.

22. Lad være med at simulere. Vi vil hellere være ineffektive end bedrages.

23. Alt det vi sagde for 6 måneder siden er ubrugeligt i en diskussion.

Faktisk bliver alle vores udtalelser nulstillet og forældet efter 7 dage.

24. Hvis det vi siger kan forstås på to måder, og en af dem gør dig ked af det eller gal, så mente vi det andet!!!!!!

25. Lad være med at gnide på lampen, hvis du ikke vil have ånden til at komme ud.

26. Når det er muligt, så sig det du vil sige under reklamerne.

27. Christopher Columbus behøvede ikke at spørge om vej. Det gør vi heller ikke.

28. Kvinder der bruger push-up BH og nedringet bluse mister deres rettighed til at klage over, at nogen stirrer på deres bryster. Flere kvinder burde bruge push-up BH og nedringede bluser. Vi elsker at stirre på bryster.

29. Vores forhold bliver aldrig som det var de første to måneder. Lev med det. Og lad være med at pive over det til dine veninder, som om DERES forhold er SÅ meget bedre.

30. ALLE mænd ser kun i 16 farver. Lige som Windows standard opsætning. Fersken er for eksempel ikke en farve, det er en frugt. Vi har ingen ide om hvad cerise er.

31. Hvis det klør, vil vi klø. Sådan er vi.

32. Har du en kjole på, så hav aldrig trusser under - det tager bare for lang tid!


Og en lille bonus:
Hvorfor prutter mænd mere end kvinder?????
Fordi kvinder aldrig holder munden lukket længe nok til at der kan dannes et overtryk....
Med Venlig Hilsen Ole S.
Multi 22 på Viadrus kedel, Trækstabilisator
Røgvender over herd, plader midt i kedlen.
Timetæller, Vvb 140 l.
Ca 6 meter isokern, 25 m. præ isolerede pexrør

coctail
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 334
Tilmeldt: 16 apr 2007 20:05
Mit fyr: Passat C1 plus
Areal: 114
Brændsel: træpiller
Dagligt forbrug: 16,5
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 15 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af coctail » 02 apr 2008 21:11

I børnehaven

Lille Jan stod og tissede, da brættet faldt ned og det værste der kunne ske, skete - sutten faldt ned i wc'et og tissemanden var kommet i klemme.
Da pædagogen hørte lille Jan græde, skyndte hun sig ud på toilettet, og gav sig til at puste på den ømme tissemand, hvorefter Lille jan skriger "sut, sut". Efter at pædagogen havde pustet et stykke tid og Lille jan blev ved med at skrige "sut, sut", sagde hun "hold kæft knægt! du er ikke skid bedre end din far!"
Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos!

søren ø
Supporter
Supporter
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 01 jan 2007 21:06
Mit fyr: Benekov pl27
Areal: 180
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 10 ton
Geografisk sted: midtfyn
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af søren ø » 02 apr 2008 21:30

Den her har jeg forsøgt at få omdelt på pigernes skole, indtil videre uden held. Min kone synes ikke jeg er rigtig klog.

10 simple regler for at date min datter
Regel nummer et:
Hvis du svinger ind i min indkørsel og dytter med hornet, så håber jeg for din skyld at det er for at aflevere en pakke. For du samler med garanti ikke noget op.

Regel nummer to:
Du holder fingrene fra min datter i mit påsyn. Du er velkommen til at betragte og beundre hende, såfremt du ikke kigger på noget længere nede end hendes hals. Hvis du ikke kan finde ud af at holde dine øjne eller hænder fra hende, skal jeg nok fjerne dem.

Regel nummer tre:
Jeg er udmærket klar over at det i visse kredse er moderne for drenge på din alder at rende rundt i bukser der er så store, at det nærmest ser ud som om de er ved at skvatte ned om knæene på dig. Lad være med at tage dette personligt, men du og samtlige dine venner er komplette, lallende idioter. Uagtet dette, vil jeg gerne forsøge at være frisindet og åben for nye idéer, så jeg vil foreslå følgende kompromis: Du er velkommen til at komme i mit hjem, i bukser der er ti-tolv numre for store til dig, og med dine underbukser til fri beskuelse, og jeg vil ikke sige et kvæk. Dog vil jeg, for at sikre mig at dine bukser under ingen omstændigheder bliver fjernet i løbet af din date med min datter, fæstne dem solidt til din hofte med min sømpistol.

Regel nummer fire:
Som du sikkert er blevet informeret om via skolens seksualundervisningstimer, kan sex uden beskyttelse tage livet af dig. Lad mig uddybe dette faktum lidt for dig: Når vi snakker om sex med min datter, er jeg beskyttelses metoden, og jeg vil med garanti tage livet af dig, skulle det blive nødvendigt.

Regel nummer fem:
Du vil måske synes at vi, for at lære hinanden bedre at kende, bør snakke om sport, politik, og andre ligegyldige hverdagsting. Lad venligst være med at prøve på at hyggesnakke. Den eneste information jeg er interesseret i at høre fra dig er hvornår du forventer at bringe min datter sikkert tilbage, og det eneste relevante svar på dette spørgsmål er "tidligt".

Regel nummer seks:
Du er uden tvivl en populær og eftertragtet ung mand, der har rig mulighed for at gå i byen med andre unge piger. Dette er også helt ok med mig, så længe det er ok med min datter. Men: Hvis du får hende til at græde, får jeg dig til at græde. Har du først været i byen med min lille pige, vil du fortsætte med at date hende, indtil hun bliver træt af dig, og ikke omvendt.

Regel nummer syv:
Som du står i min entré og venter på min datter, og der er gået over en time, så lad være med at stå og pille ved dig selv og være nervøs og irritabel. Ønsker du at komme i biografen til tiden, så lad være med at date. Min datter er ved at lægge make-up, hvilket er en opgave der ofte tager længere tid end det tager at male Storebæltsbroen. I stedet for at stå der og glo, så gør dig selv nyttig: Min bil kan f.eks. altid klare et olieskift.

Regel nummer otte:
Følgende steder er ikke acceptable at frekventere, når du er i selskab med min datter: Steder hvor der er sofaer, senge eller i det hele taget noget der er behageligere at sidde på end en gammeldags træstol, er helt og aldeles forbudt område. Steder hvor der ikke er enten andre forældre, politibetjente, eller medlemmer af præstestanden inden for synsvidde. Steder hvor der danses, bliver holdt hænder eller hvor folk i det hele taget har det sjovt. Steder hvor lufttemperaturen kunne give min datter lyst til at vise sig i shorts, afstumpede T-shirts, bryder T-shirts eller i det hele taget noget der dækker mindre end en overall, sweater og en North Face fjeldjakke der er lynet helt op i halsen. Film med et romantisk eller erotisk indhold skal undgås. Film med kædesave er ok. Ishockeykampe er OK. Boksekampe er OK. Et plejehjem er absolut det bedste sted at tage hende til. Og hvornår har du måske sidst besøgt din farmor?

Regel nummer ni:
Lad være med at lyve overfor mig. Det er muligt at jeg ligner en halvfed, halvskaldet, midaldrende nar, der har set bedre tider. Men når det drejer sig om min datter, er jeg den alvidende, nådesløse gud hele dit univers drejer sig om. Hvis jeg spørger dig om hvor I skal hen, og hvem I skal være sammen med, har du en - og kun en - chance for at fortælle mig sandheden, hele sandheden, og intet mindre end sandheden. Jeg er i besiddelse af et haglgevær, en skovl og har tolv tønder land jord bag mit hus. Lad være med at prøve på at tage røven på mig.

Regel nummer ti:
Vær bange. Vær meget, meget bange. Der skal ikke meget til før jeg tager fejl af lyden af din bil i indkørslen, og lyden af en jugoslavisk kamphelikopter der kommer flyvende lavt hen over træerne i Kroatien. Når først min post-traumatiske stress lidelse bryder ud, fortæller stemmerne i mit indre mig ofte at det er på tide at rense mine skydevåben og slibe min kampkniv, medens jeg afventer min datters hjemkomst. Når du kører ind i min indkørsel, bør du i eget helbreds interesse stige ud af køretøjet med hænderne foran dig hvor jeg kan se dem. Råb det kodeord jeg gav dig ved afgangen, fortæl klart og tydeligt at du returnerer min datter uskadt og efter aftale til tiden, og returner derefter til dit køretøj. Der er ingen grund til at du skal komme indenfor. Det camouflagemalede ansigt du måske kan skimte bag persiennerne, er mit.
All men are created equal, but only the bravest become firefighters.

Brugeravatar
BVMP
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 458
Tilmeldt: 05 jan 2007 16:35
Mit fyr: MGM Junior
Areal: 211 i 3 plan.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9900
Dagligt forbrug: -
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Frederikshavn
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 1 gang

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af BVMP » 04 apr 2008 06:30

Her er en blondine :roll: vits til morgen kaffen:

1. Hvor længe varede 100-års krigen?
- 116 år
- 99 år
- 100 år
- 150 år
Blondinen melder pas.

2. I hvilket land blev Panamahatten opfundet?
- Brasilien
- Chile
- Panama
- Ecuador
Blondinen spørger publikum om hjælp.

3. I hvilken måned fejrer russerne oktober revolutionen?
- Januar
- September
- Oktober
-November
Blondinen ringer til en ven, en anden blondine.

4. Hvad hed Kong George IV?
- Albert
- George
- Edward
- Jonas
Blondinen leder efter svaret på nettet.

5. Hvilket dyr er Kanarieøerne opkaldt efter?
- Kanariefuglen
- Kænguruen
- Rotten
- sælen
Blondinen kan ikke svare og forlader quizzen.


*************************************************************************
PS. Hvis du grinte mens du læste ovenstående, så kig lige på svarene herunder

1. 100 års krigen varede i 116 år (1337-1453).
2. Panamahatten blev opfundet i Ecuador.
3. Oktober revolutionen fejres i november.
4. Kong George IV hed Albert.
5. Kanarieøerne har fået sit navn efter sælen. Canaria betyder på latin "sælernes ø" (havshund).

....... Hvor mange rigtige havde du?? stophiertease02HL.gif
Mvh
BVMP
MGM Junior, stålskorsten. Står i udhus/værksted forbundet med huset m. 2x12 m Løgstørrør. Dertil 7,56 m2 IDMK indbygningssolfanger mod syd. 750 l akku-beholder incl. 250 l nedsænket vvb. 6,0 kW. 400 V varmelegme "just in case".


Brugeravatar
Ole S.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 08 apr 2007 00:25
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 105+40 uisolværksted
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: sæson 07-08 3460 kg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Ole S. » 04 apr 2008 10:13

Med Venlig Hilsen Ole S.
Multi 22 på Viadrus kedel, Trækstabilisator
Røgvender over herd, plader midt i kedlen.
Timetæller, Vvb 140 l.
Ca 6 meter isokern, 25 m. præ isolerede pexrør

Brugeravatar
thoken
Supporter
Supporter
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 21 nov 2007 10:21
Mit fyr: scotte/dor 10 kw
Areal: 140 m2
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Årligt forbrug: 3,5 t
Geografisk sted: Fyn
Givet likes: 98 gange
Modtaget likes: 46 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af thoken » 08 apr 2008 13:19

Hallo venner!
Vi skal da have gang i vittighederne igen!! 8)

To statuer i en park får besøg af en god fe, som får ondt af dem og gør dem
levende. I får nu en time sammen, gør nu hvad I altid har stået der og drømt
om.
De forsvinder bag en busk, og der lyder hvin og latter smiley132.gif .
Feen bliver nysgerrig og kigger diskret om bag busken. Da siger den ene
statue: så nu er det din tur til at holde duen, mens jeg skider på den. icon_cheesygrin.gif


mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere.
http://stokercloud.dk/dev/thoken.html

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af MichaelK » 08 apr 2008 19:32

2 afviste asylansøgere har, for at protestere mod deres afslag på asyl, valgt at
overhælde dem selv med benzin, og sætte ild til.

Vi samler nu ind til de efterladte.

Vi er foreløbigt oppe på 20 liter. icon_cheesygrin.gif

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af pelle » 08 apr 2008 20:25

En mindre klog kvinde gik tur i Århus.
Da hun kommer forbi en container,
skynder hun sig at kigge ned i den for at se,
om der er noget, hun kan bruge.
Der ligger et spejl på bunden, og hun skriger:
"Hjælp - der ligger en død kvinde i containeren!"
Politiet bliver tilkaldt og kort efter kommer de susende.
En politidame går hurtigt hen til containeren og kigger derned.
Så vender hun sig om og siger chokeret til sin kollega:
"For helvede! Det er en betjent!"
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: Assoterede Vitser

Indlæg af Falck » 10 apr 2008 00:01

MichaelK skrev:2 afviste asylansøgere har, for at protestere mod deres afslag på asyl, valgt at
overhælde dem selv med benzin, og sætte ild til.

Vi samler nu ind til de efterladte.

Vi er foreløbigt oppe på 20 liter. icon_cheesygrin.gif
Er det det man kalder "SORT" humor icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


Besvar