Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
Besvar
pendec

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af pendec »

Man kan købe et baksensor sæt til små 177kr inkl. forsendelse fra eud.dx.com . og skrue delen følger med. Spørgsmålet er om det er for billigt at købe derfra (De sender momsfrit, da pakken kommer fra Nederlandene). Er det noget bøvl at sætte på og kan man tro de sensorer egentlig er investeringen og besværet værd?
Jeg har nu hørt flere gange om dumme fejl hvor der bakkes ind i sten eller stolpe som ikke kan ses når man bakker, og faldt over disse sensorer. Kan de mon fange sådan en stolpe/sten?

En dansk pris syntes at være 1500kr (her)

Ville bak camera være bedre, hvis man nu ville planlægge noget af dette?

calle

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af calle »

Troede kun at at det var kællinger, der manglede bakke-genet icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen :wink:
xkfc

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af xkfc »

Jeg vil næsten hellere bakke ind i noget (bare der ikke er nogen der kommer til skade) end at have sådan en dims liggende i ruden. Det er indbygget i vores Chevrolet, men Skodaen, før den Mitsubishien, før den Suzukien og før den Opel'en er sku aldrig bakket ind i noget.
Men billigt ser tilbuddet da ud icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 269 gange
Kontakt:

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af thy »

er endelig godt tilfreds med bakcensor... når det virker.

og korrekt monteret ser det stort set alt også trailer(i nogle tilfælde også kuglen)

og hvad koster skitet tja har indkøbs pris på censorer til mondeoen 250kr per styk og dem er der 8 af på min...plus alt det andet..

vildt at det kan fås for de små penge... samle boksen skal monteres inde ibilen ellers holder det ikke ret længe :great:
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af Lintz »

På vores Peugeot 5008 er det standart-monteret og det er dejligt når man skal pakke 2 biler i laden sammen med 8 paller piller, havetraktor og hvad konen ellers synes der skal stå der. Ellers er det for mig et stykke overflødig tilbehør som jeg godt kan leve foruden. Man skal kende sit køretøj inden man kører i det.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
17
Indlæg: 10378
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 269 gange
Kontakt:

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af thy »

Lintz skrev:På vores Peugeot 5008 er det standart-monteret og det er dejligt når man skal pakke 2 biler i laden sammen med 8 paller piller, havetraktor og hvad konen ellers synes der skal stå der. Ellers er det for mig et stykke overflødig tilbehør som jeg godt kan leve foruden. Man skal kende sit køretøj inden man kører i det.
jeg afleverer drengen på overfyldt p plads ved skolen...
har det lidt bedre når jeg bakker rundt hvor der flager børn rundt.. når censor er aktiveret :great:

ellers ikke noget jeg gad bruge 2500-4000kr på(var monteret på bilen da jeg købte den godt brugt)
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen
pendec

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af pendec »

thy skrev:ellers ikke noget jeg gad bruge 2500-4000kr på(var monteret på bilen da jeg købte den godt brugt)
Præcis, Ford sendte tilbud ud for nogle måneder siden, og det var sgu rimelig voldsomt med 5K+ for for og bak sensorer.

Med 177kr, så kan de altid ligge og vente til sommeren, så er der chance for en i familien som måske kan hjælpe, som er mekaniker og er hjemme for en periode, hvis altså de video'r ikke er nok, og jeg kan få løftet kabine betræk uden at ødelægge noget.
Brugeravatar
Zarge
Stoker XVIII
Stoker XVIII
15
Indlæg: 4410
Tilmeldt: 19 okt 2008 15:15
Mit fyr: Scotte 16kw BS20 v10
Areal: 2*132m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7500
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: plyf... nu ser vi...
Geografisk sted: Nær Sir ved Holstebro
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 96 gange

Baksensor montering (køb via eud.dx.com)

Indlæg af Zarge »

tja... jeg købte et billigt sæt i Aldi for vel... 7-8 år siden... 4 følere, 2 for, 2 bag, samt skærm med visuel afstand og stigende bippen...
Tror jeg ga 4-500kr for det, og det virker stadig...
Så efter min mening, så behøver billig absolut ikke være = dårlig holdbarhed...
Bevars, om det kan "se" et lodret kosteskaft er jeg ikke sikker på, men alt lidt mere "massivt" fanger det fint :-)

Besvar