Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Chip v6.xx

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
david-harris
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25 feb 2015 20:24

Chip v6.xx

Indlæg af david-harris » 25 feb 2015 20:34

Jeg har en Scotte med chip-version 6.22

Efter for nyligt at have monteret kompressor-rens er jeg blevet anbefalet at skifte til ny chip-version, fordi genoptænding efter kompressor-rens kører (mildest talt) åndssvagt i denne version. Styringen kører videre som om intet var hændt efter kompressor-rens indtil lysføleren opdager at der ikke længere er ild i brænderen og derefter starter ny optænding...

Hvilken version er nyeste og HVOR kan jeg købe en chip med NYESTE version??? Netbutikkerne skilter ikke med hvad version de sælger, kun at det er en version 6.xx chip....!

VH David


dannidines

Chip v6.xx

Indlæg af dannidines » 26 feb 2015 16:03

Hej David,

Måske en bruger herinde har en nyere version chip på bud billigt (sker af og til)..

Såfremt du køber en chip hos en webshop, så er det seneste version du får, derfor 6.xx

david-harris
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25 feb 2015 20:24

Chip v6.xx

Indlæg af david-harris » 01 mar 2015 15:24

Gælder det uanset hvilken webshop??? Og er det rigtigt at det så er version 6.83 eller noget i den retning???

Jeg har skrevet en mail til Hedestoker for over en uge siden - de gider åbenbart ikke ulejlige sig med at svare...

david-harris
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25 feb 2015 20:24

Chip v6.xx

Indlæg af david-harris » 01 mar 2015 15:27

Ahh... Hedestoker har opdateret deres hjemmeside siden sidste uge - nu står der version 6.88...

Kunne være dejligt hvis de gad svare på mails også... (HAR tjekket spamfilteret...)

dannidines

Chip v6.xx

Indlæg af dannidines » 01 mar 2015 16:32

De har nok travlt :)

Prøv q-pro.dk - måske der er en handel at slå af, hvis du bestiller en keramisk tænder, kan du måske lokke en chip med til billige penge :) bare et forslag, H.S. plejer at være en god købmand :D


david.f
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 23
Tilmeldt: 05 sep 2010 20:10
Mit fyr: Scotte Blackstar 16 kW
Areal: 77 + 77 kælder
Brændsel: Samba piller
Fremviser gerne i postnummer: 4490
Dagligt forbrug: ca. 18 kg
Geografisk sted: Ubby, Vestsjælland

Chip v6.xx

Indlæg af david.f » 01 mar 2015 16:37

Jeg har bestilt, så det er ligegyldigt nu.. Er keramisk tænding så meget bedre? Jeg har reserve varmelegeme liggende, men ved næste udskiftning kunne det være man skulle prøve et keramisk...


Besvar