Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af triumph »

lamborg skrev:men det sjoveste eller tåbeligeste er måske et bedre udtryk ..
I den verden han gerne ser frermtiden har han ikke ret til at have sin mening.så bliver man stenet eller halshugget...
Men det beviser jo bare at religjøse fanatikere ikke har et gr af selvtænkende hjernekapacitet,
Man kan jo diskutere LÆNGE om det er mere humant at side over i usa og styre en drone, der skyder 40 uskyldige, for hver gang de rammer en skyldig. Men det er er en kamp Danmark støtter sammen med USA og Saudi-Arabien. De bedste allierede når det kommer til udbredelse af demokrati, og at forsvare meneskerettighedder.

nemocharley

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af nemocharley »

ja vold over ekstremisme har det med at blive avlet af vold og ekstremisme. Bush meldte jo ud i sin tid at Gud havde fortalt ham at det var rigtigt af ham at invadere Irak - at han så nok løj for at stimulere sin stærkeste vælgerbase (netop i bibelbæltet) gør jo så bare sagen endnu mere rådden.

det er en brutal, afslørende og skræmmende tid vi lever i - jeg ville dog ønske om vi alle blev bedre til at huske på at det er den overnationale finans-sektor sammen med en lille politisk og erhvervs elite som har skabt den - hvis I vil have et fjendebillede, så er det altså mere relevant at kigge i den retning. Middelklassernes bevidstløse forbrugerisme gør det jo heller ikke bedre - det var måske herfra vi kunne kæmpe tilbage, uden at få politiet på nakken.

Det er ubehageligt at komme overens med at det faktisk er danske hvide ledere i slips og helt ufatteligt rige mennesker med alle mulige hudfarver som er primært skyldige i denne verdens ulykker - læs eller youtube gerne noget af Pitteky, David Harvey, Paul Krugman, Chris Hedges og ikke mindst Sheldon Wolin.

Der er dem som har næsten det hele - og så er der os andre. Virkeligheden er at hvis ca 100.000 mennesker frivilligt opgav 90% af deres rigdom, og fjernede sig selv fra indflydelse så kunne vi lave verden om til et bedre sted på 1 eller 2 generationer. Men det lader til at vi fattigrøve (relativt eller absolut set - det er ligemeget) hellere vil nedsynke i at bekrige hinanden - mens pøbel-eliten fortsætter med at mæske sig og ødelægge verden.

Jeg synes også det er underligt - at nu hvor vi ved at vi gik ind i Irak på en løgn (fakta fandtes ikke - det var amerikanske fabrikationer - fra en lille stinkende rig neo-liberal kerne) - at vi ikke gør op med vores udenrigspolitik? Jeg mener i ramme alvor at vi har svigtet vores soldater, og vi fortsætter med at svigte dem i den såkaldte krig mod terror. At vi samtidigt svigter hele den europæiske oplysningtanke gør det jo ikke bedre.

Måske det var på tide med en sandhedskommision herhjemme - lad os få det hele på bordet - lige fra Lene Espersens adfærd omkring bankpakke to, over hvilke virksomheder der tjener stygt på menneskelig lidelse, salget af dong, jyllandspostens rolle i muhammed-tegninge sagen, mørklægningsloven og hen til Foghs og Stig Møllers diskussioner omkring den nye aktivistiske udenrigspolitik.

Men alt dette er sgu nok for meget for langt.

PS. Jeg griner stadigvæk når jeg tænker på dengang Cheney pløkkede en jagtkammerat i fjæset på klods hold :toofunny: ChainGun.gif
pendec

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af pendec »

triumph skrev:Men det er er en kamp Danmark støtter sammen med USA og Saudi-Arabien. De bedste allierede når det kommer til udbredelse af demokrati, og at forsvare meneskerettighedder.
USA og menneskerettigheder, det vil jeg godt høre mere om.
Det er vist lidt som politiet og grønlændere i Danmark?
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af triumph »

pendec skrev: USA og menneskerettigheder, det vil jeg godt høre mere om.
Det er vist lidt som politiet og grønlændere i Danmark?
Det var nu ironisk ment :wink:
pendec

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af pendec »

triumph skrev:
Det var nu ironisk ment :wink:
Sorry,
det er sgu svært at læse folk ud fra et par sætninger, det er vel at blive en folkesygdom at blive misforstået når vi skriver uden at have grimasserne fra ansigt og lyde med i det.

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af triumph »

nemocharley skrev:ja vold over ekstremisme har det med at blive avlet af vold og ekstremisme. Bush meldte jo ud i sin tid at Gud havde fortalt ham at det var rigtigt af ham at invadere Irak - at han så nok løj for at stimulere sin stærkeste vælgerbase (netop i bibelbæltet) gør jo så bare sagen endnu mere rådden.

NEJ....... Det var gud der sagde det !!
(eller også hans kone der snakkede i søvne)
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af HR LUCCA »

Efter hvad der er sket i Frankrig i eftermiddag , forstå jeg godt hvis der er nogle der bliver fremmedfjendske icon_frown.gif
Brugeravatar
kæmpefyr
Stoker VII
Stoker VII
13
Indlæg: 295
Tilmeldt: 01 maj 2011 20:20
Mit fyr: Mgm Hydro
Areal: 160m2
Brændsel: Piller og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Hjørring
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af kæmpefyr »

HR LUCCA skrev:Efter hvad der er sket i Frankrig i eftermiddag , forstå jeg godt hvis der er nogle der bliver fremmedfjendske icon_frown.gif
Ja næste gang bliver det vel Danmark. :( men det er vel også de riges, eller alle os fattigrøves skyld.
For det er sku aldrig de forpulede islamisters og deres forbannede religions skyld.
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 47 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af Tom_AT »

HR LUCCA skrev:Efter hvad der er sket i Frankrig i eftermiddag , forstå jeg godt hvis der er nogle der bliver fremmedfjendske icon_frown.gif
Hvorfor skulle man blive mere fremmedfjendsk af sådan en handling? Så er man sgu da et primitivt fjols.

Det er nogle religiøse galninge der har lavet deres egen fortolkning af koranen. Det har intet med almindeligt rettroende muslimer at gøre.

Hvad hvis det var hvide kristne galninge som lavede sådan et nummer? Skulle vi så også blive fremmedfjendske?
Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
11
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 47 gange

Er jeg den eneste der er ved at eksplodere????

Indlæg af HR LUCCA »

Tom_AT skrev:
Hvorfor skulle man blive mere fremmedfjendsk af sådan en handling? Så er man sgu da et primitivt fjols.

Det er nogle religiøse galninge der har lavet deres egen fortolkning af koranen. Det har intet med almindeligt rettroende muslimer at gøre.

Hvad hvis det var hvide kristne galninge som lavede sådan et nummer? Skulle vi så også blive fremmedfjendske?
Det kan godt være det er nogle religiøse galninge , men problemet er, at mange med samme religion syntes at det der er sket er ok :|

Besvar