Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Skidt Nytårsaften.

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af Lintz » 02 jan 2015 12:19

nemocharley skrev:note to self; - næste år ved denne tid, skal jeg afstå fra at skrive i en tråd om nytårspløkning - det er simpelthen for stressende :)
ABSOLUT IKKE - Jeg syntes at detter er et fantastisk forum med masse af fis og ballade samt en masse gode råd og debatter.
Folk er ikke altid enige - og heldigvis for det. Men det sker bare det at nogle gange kan bølgerne gå højt og så skal der gydes lidt olie.
Håber at der er nogle der vil minde mig om det, hvis og når jeg er ved at træde over stregen.

Dette er bare en venlig henstilling til et par stykker herinde - og skriv da endelig vidrer - men træk lige vejret to gange først :D
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


pendec

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af pendec » 02 jan 2015 12:22

nemocharley skrev:note to self; - næste år ved denne tid, skal jeg afstå fra at skrive i en tråd om nytårspløkning - det er simpelthen for stressende :)
Enig, folk drikker for meget, og hjernen forsvinder totalt. Derfor holder jeg mig fra druksutter nytåret igennem, når man ikke selv rører ved det.

nemocharley

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af nemocharley » 02 jan 2015 12:57

nej pendec nu forstår jeg ikke hvad du skriver - hvor kom det med druksutterne fra?

pendec

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af pendec » 02 jan 2015 13:15

nemocharley skrev:nej pendec nu forstår jeg ikke hvad du skriver - hvor kom det med druksutterne fra?
Nytår = mange mennesker drikker = mange mennesker siger så meget = Folk er ikke ved deres fulde fem , som du så siger bedre at holde sig væk fra udtalelser og at kommentere på information skrevet omkring denne tid.

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af Oldgaard » 02 jan 2015 13:24

pendec skrev: Nytår = mange mennesker drikker = mange mennesker siger så meget = Folk er ikke ved deres fulde fem , som du så siger bedre at holde sig væk fra udtalelser og at kommentere på information skrevet omkring denne tid.
halli og så lige hallo, jeg vil absolut ikke sidestilles med druksutter/alkoholikere,bare fordi jeg siger min mening og du ikke er enig i den ;) eftersom jeg de sidste 3-4 år har været totalt ædru nytårsaften ;) og kun sjældent nyder/drikker spiritus eller øl, så er det da ikke sprut som gør jeg siger som jeg gør icon_cheesygrin.gif

ja jeg siger/skriver min mening, men den mening kunne lige så godt have været skrevet midt i juni, den er og bliver den samme ;)

Men nu vi er ved at forslå forbud, hvad så med raketter ? de skal vel så også forbydes, da folk jo kan risikerer at komme til skade når pinden kommer ned igen ;) http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/m ... ld/5380259

Husk, der er noget der hedder sund fornuft og størstedelen af danmarks befolkning kan gudskelov godt følge deres fornuft ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm


pendec

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af pendec » 02 jan 2015 14:59

Og der findes altså andre som også mener sikkerheden er for ringe, og det er ikke oplysningen som mangler.
DR.dk skrev:I dag mener Henri Drenck stadig, at kontrollen med ulovligt fyrværkeri som eksempelvis krysantemumbomber, der nytårsnat slog tre mennesker ihjel, er for dårlig.
mere her

Så selvom jeg skriver det lidt uddybende, så er pointen den samme, og mange/størstedelen kan være uenige men det er så ikke alle

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af Oldgaard » 02 jan 2015 15:36

pendec skrev:Og der findes altså andre som også mener sikkerheden er for ringe, og det er ikke oplysningen som mangler.

mere her

Så selvom jeg skriver det lidt uddybende, så er pointen den samme, og mange/størstedelen kan være uenige men det er så ikke alle
Se det kan vi blive enge om :great: ja kontrollen er for lemfældig, men uanset hvad så fratager det jo ikke folk i at bruge deres sunde fornuft.
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

calle

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af calle » 02 jan 2015 21:10

Sund fornuft er åbenbart ikke tilstrækkeligt Oldgaard.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2015/0 ... 205259.htm

Venlig hilsen

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af Oldgaard » 02 jan 2015 22:00

calle skrev:Sund fornuft er åbenbart ikke tilstrækkeligt Oldgaard.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2015/0 ... 205259.htm

Venlig hilsen
Desværre så kæmper man forgæve imod tumper :/
Så længe folk ikke kan forstå at omgåes ting med fornødne respekt og fornuft vil der altid ske noget :|
Hvad der ryster mig mere er dette citat fra dit link : En fjerdedel af de tilskadekomne havde briller på, uanset om de tændte fyrværkeriet eller var tilskuere. Citat slut
For H****** et par sikkerhedsbriller koster ingen penge, brug dem dog, og ja har altid haft briller på når jeg stod for at skulle fyre af og ja har holdt mig væk fra alkohol, har tilgængæld også stoppe folk der var synligt beruset som lige ville fyre et par raketter af, sprut og krudt kan og skal ikke blandes!!
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Skidt Nytårsaften.

Indlæg af Lintz » 03 jan 2015 14:08

Lille bække små - Gør en stor å.

https://www.youtube.com/watch?v=CLKsGVe342Y
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar