Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley » 06 dec 2014 14:31

det græske fastland kan nu godt blive ret køligt især i bjergene.


pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec » 06 dec 2014 14:57

Nå men man burde måske kontakte sælger og se om han arbejder på eller har allerede IDEAL Energi(IDEA Energy) som firma der sælger en godkendt model i DK? Den godkendelse kan vel afsløre lidt om værdien. og så er prisen jo lav og kan tage kampen op med BioMax , og der kan vel også bygges ekstra magasin på den i toppen for det eksisterende er jo mikro størrelse.

nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley » 06 dec 2014 15:54

ja - men jeg får mindelser til Interfire pillefyret fra polen og de udfordringer der er med ene forhandlere af et sjældent (på dansk jord) mærke -
MichaelK skrev et godt indlæg i en lidt overophedet tråd om det for nogle år siden.

Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af MichaelK » 06 dec 2014 16:23

nemocharley skrev:ja - men jeg får mindelser til Interfire pillefyret fra polen og de udfordringer der er med ene forhandlere af et sjældent (på dansk jord) mærke -
MichaelK skrev et godt indlæg i en lidt overophedet tråd om det for nogle år siden.
Åh, Du mener denne her: viewtopic.php?f=96&t=15694&hilit=interfire&start=10
(Og jeg mener stadig hvert et ord)


Mvh.

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec » 06 dec 2014 17:00

MichaelK skrev: Åh, Du mener denne her: viewtopic.php?f=96&t=15694&hilit=interfire&start=10
(Og jeg mener stadig hvert et ord)
Fin tråd, kan se det var i min kritiske periode, hvor jeg ikke var online og mere syg end nødvendigt ;( Så derfor kender jeg ikke emnet. Men er nu opdateret på dette.

Men jeg overvejer at udforske den, når jeg nu har taget interesse i denne, så kan man jo se hvad der kommer ud af emnet. Måske er der nogle grækere som kender til modellen og har holdninger som kan oversættes med google.


nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley » 06 dec 2014 17:54

ja det er bare at søge - når man nørder lidt dukker der alt muligt op.

nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley » 06 dec 2014 17:56

MichaelK skrev:
Åh, Du mener denne her: viewtopic.php?f=96&t=15694&hilit=interfire&start=10
(Og jeg mener stadig hvert et ord)


Mvh.
ja lige præcis den tråd - :great:

pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec » 06 dec 2014 18:25

nemocharley skrev:ja det er bare at søge - når man nørder lidt dukker der alt muligt op.
præcis Der må være et græsk bionørd pillefyr forum som vi har dem i Danmark, måske bare ikke så aktive når det nu ikke er landsdækkende koldt som i Danmark. Men ja, nørdsøgning aktiveres de næste dage, så kan sælgeren herhjemme måske drage nytte af en google søgning hvor denne tråd måske dukker op på google, kan ikke huske om stokerpro findes på google når man søger.

Emnet bliver da undersøgt og så står det til skue for nye som også søger.

Desværre så har archive.org ikke nogen historik på lige præcis det pillefyr hos sælger, så den må være ret ny på siden.

pendec

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af pendec » 08 dec 2014 16:02

Nå,
Det var en død fisk, har lige fået besked fra en som kontaktede sælgeren. Der er kun det materiale man ser på webben. Så der er ikke meget at komme efter der.

nemocharley

IDEAL Compact 25 - pris 20K godkendt?

Indlæg af nemocharley » 08 dec 2014 16:08

nej det kan man da virkelig ikke sige - det virker jo nærmest som om at man ikke er interesseret i at sælge produktet?


Besvar