Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Styring måske død?

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
Colaking
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 8
Tilmeldt: 06 dec 2014 01:57

Styring måske død?

Indlæg af Colaking » 06 dec 2014 02:24

Hej Alle sammen..

Har fået mig et nyt Black star 1016 fyr med V10 styring.. Fik det installeret for 1 uge siden og det har kørt perfekt.

Var dog så uheldig i dag da jeg var på værkstedet at jeg fik ødelagt et stikudtag så det kortsluttede.. Det fik mit hfi relæ til at slå til og slukke alt strøm til det hele..

Da jeg så skulle have fyret til at køre igen vil det ingenting.. Displayet starter fint og den måler diverse temperature osv rigtigt så vidt jeg kan se.. de falder i hvert fald pænt i temperatur.
Mit problem er dog at den ikke vil tænde fyret.. og hvis jeg prøver at køre noget som helst manuelt vil den ikke starte det jeg vælger. snegl.. tænder eller pumpe.. intet vil virker..
Har prøvet at lave en factory reset.. men det hjalp ikke en pind.. den er desværre ikke sat til nettet endnu da jeg først får internet den 17.

Håber der er nogle der har et godt forslag.. det bliver hurtigt koldt i disse dage! :(

Hilsen Kenneth


xkfc

Styring måske død?

Indlæg af xkfc » 06 dec 2014 10:13

Jeg kender ikke så meget til V7 og 10, men måske sidder der en sikring på udgangen? hvis ikke, og styringen ikke kan køre manuelt med udgangene, så kan dit uheld have sendt transienter baglæns, måske igennem jordledning hvis jordspyddet ikke er i orden.

Colaking
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 8
Tilmeldt: 06 dec 2014 01:57

Styring måske død?

Indlæg af Colaking » 06 dec 2014 16:48

Hej igen.. Underligt nok så da jeg kom derned i morges så kunne det godt starte og har kørt fint lige siden.. Den skulle åbenbart bare have en god nats lur for at virke igen :-/


Besvar