Thermorossi pillefyr compact 14

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
Biolasse
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 9
Tilmeldt: 08 nov 2014 12:08
Mit fyr: Thermorossi H2O 14easy
Areal: 106
Fremviser gerne i postnummer: 8960
Geografisk sted: Randers
Har takket: 1 gang

Thermorossi pillefyr compact 14

Indlæg af Biolasse »

Hej er der nogen der har sådan en thermorossi pillebrænder, og hvordan kører den? jeg har netop bestilt en

nemocharley

Thermorossi pillefyr compact 14

Indlæg af nemocharley »

hej - er det ikke en pilleovn m. gris du har købt? Eller er det en kedel? Jeg kan huske at Thermorossi lavede en orange kedel i en ret compact model med et mindre pillemagasin, de skulle være ret gode - jeg kender ikke deres pilleovne - desværre.
Biolasse
Stoker I
Stoker I
9
Indlæg: 9
Tilmeldt: 08 nov 2014 12:08
Mit fyr: Thermorossi H2O 14easy
Areal: 106
Fremviser gerne i postnummer: 8960
Geografisk sted: Randers
Har takket: 1 gang

Thermorossi pillefyr compact 14

Indlæg af Biolasse »

Hej
Jo det er pilleovns modellen jeg har valgt, iflg min vvs og det jeg kan se er det den samme ovn og samme teknologi om den er pakket ind i orange isolering og bliver kaldt et pillefyr eller det er en brændeovn med vand. det er bare nemmere og få lov og sætte brændeovnen ind i mit bryggers en hvis jeg havde valgt den samme model som pillefyr. de skriver også i reklamen at man kan sende stort set al energien over på vandsiden hvor der er brug for det. et tillægsspørgsmål hvilket mærke skal vælge i træpiller har nærmest indtryk af det er lidt en religionssag om man vælger Barlinek, german eller noget helt tredje
nemocharley

Thermorossi pillefyr compact 14

Indlæg af nemocharley »

tja det er vel ikke helt galt at se sådan på det der med træpiller - men det er godt at se produktet før du handler.

Besvar