Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Bose SoundTouch™ Portable Serie II Wi-Fi® musiksystem

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
calle

Bose SoundTouch™ Portable Serie II Wi-Fi® musiksystem

Indlæg af calle » 28 nov 2014 20:19

Så er den købt. I Fona. Fik 200,- i rabat. 150 kontant og et kabel til en Ipod til en halvtredser. Har googlet og googlet fordi jeg ikke har forstand på den slags teknik. Ved bare hvad jeg synes er pænt og lyder godt. Så også på Sonax. Skide smart, men hold da k... hvor er det grimt. Lyden er heller ikke lige mig. Derimod havde de en Sony til ca. 1800, der bare lød p.... godt. Den var grim, men havde virkelig god dybbas. Blev helt nervøs for, at den skulle ryste ned af hylden. Nå, men det blev til Bose, selv om den kostede de dersens 3200 dask. Den lyder rigtig godt, men spiller godt nok ikke ret højt. Trøster mig med, at der var mange mennesker i Fona pga. Black Friday, og at forretningslokalet er mega stort. Modellen med 220 V er der langt mere lyd i, selv om prisen er den samme, men den mangler så til gengæld flexibiliteten.

Indtil videre er jeg mega glad for jeres indlæg, da der ikke er nogen der siger "NO GO". Skulle der alligevel vare nogen advarsler, så lad mig få dem i aften, da jeg kan få pengene tilbage.

Venlig hilsen


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Bose SoundTouch™ Portable Serie II Wi-Fi® musiksystem

Indlæg af Lintz » 28 nov 2014 20:23

calle skrev:Så er den købt. I Fona. Fik 200,- i rabat. 150 kontant og et kabel til en Ipod til en halvtredser. Har googlet og googlet fordi jeg ikke har forstand på den slags teknik. Ved bare hvad jeg synes er pænt og lyder godt. Så også på Sonax. Skide smart, men hold da k... hvor er det grimt. Lyden er heller ikke lige mig. Derimod havde de en Sony til ca. 1800, der bare lød p.... godt. Den var grim, men havde virkelig god dybbas. Blev helt nervøs for, at den skulle ryste ned af hylden. Nå, men det blev til Bose, selv om den kostede de dersens 3200 dask. Den lyder rigtig godt, men spiller godt nok ikke ret højt. Trøster mig med, at der var mange mennesker i Fona pga. Black Friday, og at forretningslokalet er mega stort. Modellen med 220 V er der langt mere lyd i, selv om prisen er den samme, men den mangler så til gengæld flexibiliteten.

Indtil videre er jeg mega glad for jeres indlæg, da der ikke er nogen der siger "NO GO". Skulle der alligevel vare nogen advarsler, så lad mig få dem i aften, da jeg kan få pengene tilbage.

Venlig hilsen
Kan kun sige at jeg er glad for min Bose soundlink mini. Håber du bliver glad for din Bose.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

Bose SoundTouch™ Portable Serie II Wi-Fi® musiksystem

Indlæg af calle » 28 nov 2014 20:33

Lintz skrev:
Kan kun sige at jeg er glad for min Bose soundlink mini. Håber du bliver glad for din Bose.
Hej Lintzyboy.

Så godt minien - fed - overvejede af købe den til badeværelset og så den til 3200 med 220 V til soveværelset, men besindede mig. Det her var en fødselsdagsgave til fruen. Så kan vi give hinanden den på 220 V (måske endda den til 5,5 k) i julegave. Skide smart icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Senest rettet af calle 28 nov 2014 21:11, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Bose SoundTouch™ Portable Serie II Wi-Fi® musiksystem

Indlæg af Lintz » 28 nov 2014 20:38

Det skal jeg huske - Calle - At fortælle hende hvad hun får i julegave næste gang jeg ser hende.... icon_cheesygrin.gif

- Hyg dig - Calle.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

Bose SoundTouch™ Portable Serie II Wi-Fi® musiksystem

Indlæg af calle » 30 nov 2014 17:10

Så fik jeg det endelig installeret. Hold da op et gedemarked. Det var den skide AVG, der skulle afbrydes under installeringen. MEN hold nu k..., det er funktionelt

Nu skal jeg så bare finde en løsning på hvordan, at jeg får det gode gamle og super flotte B&O-anlæg med orgelpiber koblet op på wifi :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Venlig hilsen


Besvar