Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Snedkertræ til stakit mm.

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Snedkertræ til stakit mm.

Indlæg af smokie » 02 aug 2014 10:07

Puha har lige været ovre og kigge, det er lidt forskellig længde og brede, L fra 6m til 3,8 meter, B fra 13 til 20 cm tykkelse er ca 2,5cm.

Jeg har ikke lige mod på at flytte det hele stykke for stykke, så hvis du har mulighed for at komme og kigge på det skal du være velkommen.

Min umidelbare vurdering er at der er til dit projekt men der bliver ikke meget i overskud, det kommer så også an på hvorledes du vil lave det , overlap eller mønstre osv.

Syntes stadig det er lidt vildt til stakit, der kunne blive nogle fine planke borde ud af dem med B20cm, men man bestemmer sefølgelig selv hvad man vil bruge det til..

Jeg har tænkt lidt over pris og er blevet enig med mig selv om at 7000kr er en god pris. for at dem der fyre med brænde ikke for et ildebefinde vil jeg lige oplyse at det IKKE er gran i kassemeter, så undersøg lige priser på maghoni inden i sabler mig ned.

Venlig hilsen Søren.
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.


Henrik Eriksen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 01 aug 2014 19:08

Snedkertræ til stakit mm.

Indlæg af Henrik Eriksen » 02 aug 2014 10:50

Hej Søren, jeg er primært interesseret i høvlede planker. 7000 og leveret i Skødstrup, så har vi en aftale.

MVh/Henrik

smokie
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 74
Tilmeldt: 07 dec 2010 21:55
Mit fyr: MGM 15.
Areal: 187
Brændsel: Piller.
Fremviser gerne i postnummer: 6705
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Esbjerg.

Snedkertræ til stakit mm.

Indlæg af smokie » 02 aug 2014 11:27

Hej henrik, De er ikke høvlet, men kan muligvis få en af mine venner til at høvle dem det bliver jeg lige nød til at høre ham ad først, ang transport syntes jeg det vil være mest fair hvis du selv står for det.

Der ud over vil jeg have det bedst med at du lige ser det du køber først, der er træ for mange penge og selv om det er billigt er 7000kr også en slags penge så for at det kan blive en god handel for begge parter vil jeg meget gerne at vi kigger på det sammen for begges skyld, håber du har forståelse for dette.

Venlig hilsen Søren.
Hvorfor betale hvis man kan ARBEJDE sig ud af det.

Henrik Eriksen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 01 aug 2014 19:08

Snedkertræ til stakit mm.

Indlæg af Henrik Eriksen » 02 aug 2014 12:09

Hej Søren, jeg vil selvfølgelig gerne se det. Hvor er det du bor?

Mvh/Henrik 25659000


Besvar