Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vandregning

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Vandregning

Indlæg af Oldgaard » 18 maj 2014 15:02

Bri_Jac skrev:Udlejer skal såfremt han har vandmålere på lave vandregnskab.
Stk. 2. I vandregnskabet kan udlejer medtage samtlige udgifter til betaling for vand, herunder vand- og vandafledningsafgifter. Vandregnskabsåret fastsættes således, at det svarer til det, udlejeren afregner efter i forhold til kommunen eller vandværket.

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0 ... 2875#KVIIB
Se den er lidt spændene ;) eftersom der står sidst i § 46 j : Udlejeren kan kræve sine udgifter til lejerens forbrug refunderet.
de har jo et bevist forbrug på 75kbm ( på vandmåleren) så burde han jo ikke kunne pålægge dem at betale for et forbrug som de intet har med at gøre.

Nej der er ikke vaskekælder eller anden fælles, dog er der en vandhane i kælderen, men som de siger, så er der ingen der bruger den, de eneste som muligvis bruger den, er dem som kommer og vasker trapper ( som de også betaler for)

De vil også kontakte LLO her i næste uge, til al held så er alle lejerer enige om at det ikke kan passe
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm


Ketty
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 30
Tilmeldt: 04 maj 2014 10:22
Mit fyr: Ikke udfyldt
Fremviser gerne i postnummer: 4440

Vandregning

Indlæg af Ketty » 18 maj 2014 15:44

newpas skrev:Ketty jeg er sikker på, at du er en god socialdemokrat. Hvorfor er udlejer pr definition et dumt svin???

Nej det er jeg så ikke og hvor har jeg skrevet noget om, at udlejer er et dumt svin???? :shock:
Mon ikke du udviser lidt kreativ læsning der??? icon_frown.gif

Ketty
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 30
Tilmeldt: 04 maj 2014 10:22
Mit fyr: Ikke udfyldt
Fremviser gerne i postnummer: 4440

Vandregning

Indlæg af Ketty » 18 maj 2014 15:47

Bri_Jac skrev:
Hvilken usandsynlig dårlig udtalelse om udlejere. Jeg er selv udlejer og synes ikke du kan bære bekendt at lave en så negativ general tilsvining af mig og andre udlejere...
Min udtalelse var ikke general men myntet på denne ene udlejer OG politikere. Følte du dig måske truffet???


Besvar