Formel Jen

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
abn
Stoker XII
Stoker XII
13
Indlæg: 762
Tilmeldt: 16 jul 2010 20:16
Mit fyr: Atmos 32
Areal: 180m2 + 25m2
Brændsel: bøg
Fremviser gerne i postnummer: 9575
Årligt forbrug: 30 m3
Geografisk sted: 9575 terndrup
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Formel Jen

Indlæg af abn »

Lintz skrev:
Og konen har givet mig lov til at sidde foran pc´en i aften med hjemmelavet bøfsandwisch - ER MAN IK´ BAR´ HELDIG... funnyanimation28.gif
Du er da godt nok forkælet. Hvad har du da gjort?
Mvh Anders

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Formel Jen

Indlæg af Oldgaard »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

kl 17 sidder jeg i firmadytten på vej mod Hjørring

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Formel Jen

Indlæg af Lintz »

abn skrev: Du er da godt nok forkælet. Hvad har du da gjort?
Jeg tror såmænd bare at hun er så glad for at i morgen er det 15 år siden hun blev gift med verdens dejligste mand icon_cheesygrin.gif

Og så lige tilbage til "Formel jen" - Skulle lige være sikker på hvornår det startede, så gik ind på tv3 sport´s hjemmeside - Der står at det bliver livestreamet - Det kan vel ikke passe at man bare kan se det der - Altså gratis.....

@Oldgaard - Så vink lige - Kører mod djævleøen kl 19,00.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Formel Jen

Indlæg af Oldgaard »

Lintz skrev:
@Oldgaard - Så vink lige - Kører mod djævleøen kl 19,00.
Så må det jo blivet et sted mellem Randers og Århus vi skal vinke og blinke med lyset ;)
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
calle

Formel Jen

Indlæg af calle »

Lintz skrev:
Jeg tror såmænd bare at hun er så glad for at i morgen er det 15 år siden hun blev gift med verdens dejligste mand icon_cheesygrin.gif

Og så lige tilbage til "Formel jen" - Skulle lige være sikker på hvornår det startede, så gik ind på tv3 sport´s hjemmeside - Der står at det bliver livestreamet - Det kan vel ikke passe at man bare kan se det der - Altså gratis.....

@Oldgaard - Så vink lige - Kører mod djævleøen kl 19,00.
Tror ikke lige du skal regne med, at noget er gratis icon_cheesygrin.gif Men hvis du har Viaplay, kan du streame løbet, og se det med op til 4 timers forsinkelse. Viasat transmitterer også Moto-GP. Det koster selvfølgelig kr. 229 om måneden for den store Viaplay-pakke, medmindre man har den som en del af sin TV-pakke. Da jeg selv er en del på farten, er det fedt, at have Formel 1, Moto-GP osv. med i bagagen 8) Desuden kan man vælge, om man vil være onboard i bilerne, følge med i hvad der foregår i pitten osv. Har også brugt min smartphone til at se Formel Jen på i en presset situation icon_cheesygrin.gif

Venlig hilsen

calle

Formel Jen

Indlæg af calle »

Nu må det der "spil" mellem Raikon´og Kevin snart være slut :evil:
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Formel Jen

Indlæg af Lintz »

calle skrev:Nu må det der "spil" mellem Raikon´og Kevin snart være slut :evil:
Nu er det jo ikke alle der lige kan følge med i det hele - Uddyb venligst - Calle.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
12
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 53 gange

Formel Jen

Indlæg af Flammen »

kevin og kimi har kørt "fuld kontakt" mod hinanden i de sidste par løb. pisset territoriet af. synes nu ikke det har forringet underholdningsværdien.
calle

Formel Jen

Indlæg af calle »

Rigtigt set Flamme ! Men det bliver rookien der taber det spil, hvis jeg kender Mr. Icecool ret. Iøvrigt synes/tror jeg ikke Kevin har forsøgt at lægge sig ud med nogen. Han er bare en uskyldig dueunge new10

Nå ikke mere tuderi ! Imorgen tidlig går det løs. Har heldigvis undladt at spille. Burde jeg gøre det ????????????? :roll:

Hvem tipper du Flamme icon_cheesygrin.gif

Nyd det 8)
batman100
Stoker IV
Stoker IV
12
Indlæg: 102
Tilmeldt: 13 apr 2012 22:17
Mit fyr: Scotte 20 kw
Areal: 280
Brændsel: piller, Barlinek
Fremviser gerne i postnummer: 7160
Årligt forbrug: ca. 8 tons
Geografisk sted: 7160
Blevet takket: 1 gang

Formel Jen

Indlæg af batman100 »

Mon ikke bare man skal smide lidt på Hamilton, han ligner da en sikker vinder... satser på at fange nogle gode odds på noget live-betting i morgen :-)

Besvar