Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Konkursrytter??

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Ulrik » 17 apr 2014 20:01

MichaelK skrev:
Som om?

Det her forum har alle dage været en hel del DVC/NBE´s hellige haller.
Ve den, der kritiserer, eller på anden måde forholder sig kritisk til de
nævnte firmaer.
Alle dage? :)
Nej, vi startede vist nok ud som værende en del af VVS Eksperten. Derefter var det Liagro.
Ja faktisk har vi aldrig været en del af nogen af disse firmaer, men "nogen" har påstået det MichaelK og det er vist ikke helt det samme :wink:

Nu vil jeg lige så stille hoppe ud af denne diskussion og nyde påsken sammen med ungerne.
Jeg ved af erfaring at tråde som denne, dør ud lige så stille når ingen længere gider diskutere.

Nå jo, jeg er forresten hyper overfølsom over for folk der ikke bidrager med andet end ubegrundet kritik fra en proxy/udenlandsk IP adresse.
Det er lige så useriøst som at man det ene år påstår at Stoker Pro er i seng med Liagro og det næste år påstår man det er DVC/NBE

God påske :great:
MvH Ulrik©


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4674
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Konkursrytter??

Indlæg af MichaelK » 17 apr 2014 20:27

Med alle dage, mener jeg naturligvis den tid jeg har været medlem her!
Jeg ved godt at der, kortvarigt i starten af mit medlemskab, var en vis del
pro-karsten stemning her på boardet.

Havde Du for resten ikke et Liagro produkt, inden Du skiftede til et NBE ditto?

Den med VVS-Eksperten er før min tid, her på forummet. Den var ikke gået
i dag :P Eller var det? Det kræver vel bare, at der er tilstrækkeligt med folk,
der udtrykker sig i rosende vendinger om et bestemt firma? Eller bliver revet
med af den fremherskende stemning på forummet?

L. Ron Hubbard har ikke levet forgæves :P

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Landlyst » 17 apr 2014 20:40

pendec skrev: jeg forventer at det som oprindelig blev nævnt er at lageret blev opkøbt og at man kunne købe restlager varer til gode priser, det her er vist et eksempel på det stik modsatte eller så har jeg bare for lidt penge, hvis man skal tror spotpriserne udfra konkurs lager, som rygtes i andre forum til at sælges for småpenge, så invest får klart et overskud hvis det lager sælges til normal pris.

men ja, jeg kender ikke salgsprisen men igen, læser man andre konkursbo priser i forums, så tjener de nok på dette udfra online delen og de aktuelle priser.

Det kan vel også være den sikre måde at gå ned med flaget, hvis de fortsætter uændret og samme med priserne, for konkursen havde vel en årsag. det stod der jo også i den anden tråd at ingen var dum nok til at åbne butikken under samme navn igen med samme varer, for en konkurs er jo hvad den er.

edit: fik lige læst resten af indlægget ovenover, men gider ikke slette mit svar ovenover, nu er det jo skrevet men nok delvist fejlet :)

det er ikke korrekt, hvis dette angives som rabat, for (ups) markedsføringsloven siger at den samme vare må ikke være på udsalg i mere end 6 sammenhængende uger, så betegnes denne vares pris som normal pris, så det er altså forkert. Bare se hvordan IT butikkerne leger med priser og giver dem kunstige høje priser, så rabatten bliver stor i nogle uger.
se mere her under kapitel 1, §3.3 http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Lov ... rkedsfring
Jamen det du der henviser til var det ikke Ulrik/stokerpro som havde planer om at købe lagret og sælge det til brugere her inde til kostpriser?

For hvis du forventer at en investor som byder på det samlede konkursbo og starter firmaet (eller et ligende) op og vil drive det vidre, så sælger det varelager han MÅSKE har købt billigt til kostpriser uden avance, så er du godt nok optimist og/eller blåøjet.... :shock:
Og du kan da også være 100% sikker på at alle du handler med har en eller anden avance på det de sælger, selv om de måske siger de sætter penge til.... (okay enkelte gange er det rigtigt, men det er så gynger og karusellerne.... )

Levi Hatten af for dig at du melder klart ud... :great: Selv om det er trist for dig.

levi

Konkursrytter??

Indlæg af levi » 17 apr 2014 20:56

Andersen skrev:For info:

Det er kun trådstarters anden tråd.
I den første var han ude efter NBE.
Det fortæller jo lidt om hans agenda her på stoker pro.
Helt enig Andersen, - og som Ulrik også skriver er det jo påfaldende at gemme sig bag en proxy-server - det er kun folk der gemmer sig der bruger sådanne tricks.....

Men det er desværre absolut ikke første gang vi ser denne fremgangsmåde - og absolut heller ikke sidste gang...

Et typisk trick konkurrenter bruger når de vil lave lidt ravage incognito.... icon_cheesygrin.gif

pendec

Konkursrytter??

Indlæg af pendec » 18 apr 2014 08:19

Ulrik skrev:Nå jo, jeg er forresten hyper overfølsom over for folk der ikke bidrager med andet end ubegrundet kritik fra en proxy/udenlandsk IP adresse.
Det er lige så useriøst som at man det ene år påstår at Stoker Pro er i seng med Liagro og det næste år påstår man det er DVC/NBE
Helt enig, jeg bruger TOR og jeg er sgu da ikke så dum at jeg vælger en ip som ligger i udlandet, jeg vælger da klart en dansk ip , så det eneste som er skjult er den rigtige ip men ellers ser jeg utrolig dansk ud på ip'n, bare tdc eller bredbåndsbruger men ellers ser tingene helt uskyldige ud.

Idén bag TOR er jo ikke man skal skjule sig men være anonym på nettet. Så kan folk sige nok så meget om hvorfor, det er jo bare dem som ikke ved bedre som ikke bruger det.


Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 53 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Flammen » 18 apr 2014 11:06

bare fordi jeg er paranoid, kan jeg jo godt være forfulgt :wink:

pendec

Konkursrytter??

Indlæg af pendec » 18 apr 2014 11:10

Flammen skrev:bare fordi jeg er paranoid, kan jeg jo godt være forfulgt :wink:
så er du jo skizofren paranoid. :twisted:

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Tom_AT » 19 apr 2014 21:23

levi skrev:
Tom - NU ved jeg ikke om du har været selvstændig selv - men jeg kan fortælle dig at når man er selvstændig så er det ligesom at være far til et barn mere - når nogen udtaler sig negativt om ens barn eller lign. - så kan jeg love dig for man tager det personligt.

Jeg har mistet mit "barn", - men jeg er glad for det har fået en ny familie, - og jeg er glad for jeg må være en del af dets opvækst.
Jeg har aldrig været selvstædig, så det er selvfølgelig lidt svært helt 100% at sætte mig ind i hvordan du har følt oven på alt det der er sket. Men jeg har da en ide om det.
Mine kommentarer i denne tråd har jo intet med din person at gøre, det tror jeg også godt du ved. Jeg har jo som så mange andre nydt rigtigt godt at din service, både her, og i mails.

Men ligeså vel som der skal være plads til kritik af VVS-eksperten, NBE, Ekoheat, Benekov osv.. Skal der jo også være plads til kritik af DVC, og det vil jo komme, specielt ovenpå en konkurs hvor folk måske har fået penge i klemme. At du tager det personligt kan jeg sagtens forstå, hvem skulle ellers tage der personligt. Men det er jo ikke folks hensigt når de ytrer sig kritisk om DVC. Og det er der en håndfuld SP brugere der glemmer.

Men det glæder mig du er ved at at være ovenpå igen, og at der igen kan handles hos DVC :)

levi

Konkursrytter??

Indlæg af levi » 19 apr 2014 22:02

Tom_AT skrev:
Jeg har aldrig været selvstædig, så det er selvfølgelig lidt svært helt 100% at sætte mig ind i hvordan du har følt oven på alt det der er sket. Men jeg har da en ide om det.
Mine kommentarer i denne tråd har jo intet med din person at gøre, det tror jeg også godt du ved. Jeg har jo som så mange andre nydt rigtigt godt at din service, både her, og i mails.

Men ligeså vel som der skal være plads til kritik af VVS-eksperten, NBE, Ekoheat, Benekov osv.. Skal der jo også være plads til kritik af DVC, og det vil jo komme, specielt ovenpå en konkurs hvor folk måske har fået penge i klemme. At du tager det personligt kan jeg sagtens forstå, hvem skulle ellers tage der personligt. Men det er jo ikke folks hensigt når de ytrer sig kritisk om DVC. Og det er der en håndfuld SP brugere der glemmer.

Men det glæder mig du er ved at at være ovenpå igen, og at der igen kan handles hos DVC :)
Jeg kan godt forstå kritik, - og hvis den er berettiget så tager jeg den også på mine skuldre!. - Men jeg kan dæleme ikke se kritik af en konkurs er relevant, - det er tragisk - og noget ingen ønsker! - Der findes IKKE vindere i en konkurs!

I denne tråd er der ikke nogen der er berørt af vores konkurs - eller har tabt noget - blot mennesker der har en mening omkring emnet!

Trådstarter gemmer sig bag en proxy server & udenlandsk IP - hvilket indikerer at man udelukkende vil blæse lidt til bålet - et typisk trick et par enkelte konkurrenter ynder at bruge!

Dem der har været berørt af vores konkurs har jeg forsøgt at hjælpe efter bedste evne - ikke alle med den samme succes da jeg desværre hverken kan trylle deres varer eller penge frem - men jeg har gjort alt hvad jeg kunne, - og kan kun glæde mig over der trods alt ikke er ret mange der er ramt!

Jeg kan ikke se der kan koges mere suppe på denne historie - jeg prøver at redde hvad der reddes kan, - og undrer mig over at folk som hverken er kunder, - eller som har tabt på vores lukning er så aktive i denne tråd - ser man mon et snit til at komme af med noget indebrændt galde nu jeg ligger ned - og ikke er helt frisk på at forsvare mig selv ?....

Men måske er det ikke så mystisk når man kigger på hvem der deltager i tråden - og kigger på deres historik herinde!

Jeg kan dog understrege - jeg er den samme som før konkursen, - og jeg er klar til at tage mine kampe - jeg er ved at være ladet op igen!

Som afsluttende bemærkning - Jeg læser forøvrigt ikke "direkte kritik" i denne tråd - jeg læser "harme og skadefryd" - startet af en formodet konkurrent der lige ville hælde lidt benzin på bålet her i påsken - og som bliver fulgt op af ja........ jeg har ikke ord for hvad jeg vil kalde medløberne - men at sparke til nogen der ligger ned på den måde - FØJ!

P.S - Jeg gider ikke høre på det ikke er imod mig som person - Forstå at DVC var & ER mig! - Det er i allerhøjeste grad personligt det her!

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Konkursrytter??

Indlæg af Tom_AT » 19 apr 2014 22:46

Jeg tror ikke rigtigt der er mere at sige her for mit vedkommende. Vi er enige i langt det meste du har skrevet. Men jeg vil stadig holde på at Søren/Levi og DVC er to forskellige ting. Det samme bør visse SP brugere huske, når der rettes kritik mod DVC.

Mine øf i denne tråd er på ingen måde rette mod DVC eller dig Søren, men mod nogle brugere af dette forum.


Besvar