Hej.Tom_AT skrev:
Roolig nu.
Jeg har en Ford sælger i familien, som jeg ved ikke pakker tingene ind. Han fortalte mig at de og andre ford værksteder på ingen måde kunne nikke genkendende til de massive problemer disse motorer skulle have, i følge DR. De få sager de havde haft var alle folks egen skyld fordi de ikke havde fulgt Ford anbefalinger. Og det var under 5 turboer skiftet ialt, både hos ham og de andre værksteder han snakkede med.
Ugelvig.
Hvorfor er den ringe lavet?
Jeg nægter at tro på den er så ringe lavet som visse personer vil gøre den til, hvis så mange mærker, incl Volvo kører med den.
Men DR's sensationsjournalistisk har da virket.
Det kan så godt være du har en Ford forhandler i familien. Han er vel ikke helt upartisk?? Jeg har familie der har haft dette problem med netop en Cmax. Det betød nyt bundkar og en skade på turboen. Den motor har en konstruktionsfejl, hvilket man vel også erkender når man tilbyder at skifte bundkar u/b? At man så ikke dækker følgeskader på turboen, fortæller noget om hvor ringe kunde service man yder!
Mvh thoken