Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Greenii træpiller

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 20:31

Det ser ud til at være et super fyr. Sådan et må jeg have næste gang. Er det nemt at indstille og få til at køre. Og tak for at du gider at høre ham om pillerne :)


nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 21:31

taktak - jeg er godt tilfreds, men det er ikke et fyr man skal købe hvis man vil have en masse avancerede styringsmuligheder. Jeg vender lige tilbage når jeg har hørt fra ksmén.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 21:38

Et fyr som behøver ikke at være for avanceret i styringen jeg er ikke god til at finde ud af hvordan man indstiller det så jeg har KE Comfort til at ordne det for mig. Det lyder godt at du vil høre ham om det. Du skal nok få nogle sække piller i bonus hvis han kan bruge dem :-)

energi-kriger
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 233
Tilmeldt: 10 sep 2013 06:08
Modtaget likes: 1 gang

Greenii træpiller

Indlæg af energi-kriger » 04 mar 2014 23:41

Det er så ikke umuligt, for faktisk sælges produktet Greenii Stokersmuld, ikke at forveksle med det man i gl.dage kaldte "negersnus" :lol:
egmadsen skrev:Jeg har købt dem hos Nørager Trælast. Hvis de er soldet og smuldfri må jeg have fået noget af det de har soldet fra :-). Jeg vil køre ned til dem og beklage mig. Jeg har købt dem for og de var nogenlunde, Greenii har sikker købt et billigt parti kunne de se ud til

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 06 mar 2014 09:49

Pillerne er nu solgt til en stokermand. Så kan jeg begynde at bruge nogle ordentlige piller det bliver en fornøjelse at fyre igen :)


nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 06 mar 2014 10:05

okay - ja jeg har ikke hørt fra min ksm kammerat endnu - men så kan han jo lære det - "you snooze you loose" :)

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 06 mar 2014 10:06

napper du velux så?

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 06 mar 2014 14:57

Ja det gør jeg Jeg vil lige ringe til Sørensen og bestille et par paller for at prøve dem. Ja din KSM kammerat kunne da have sparet noget på de par paller men så må han lære icon_cheesygrin.gif .

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 06 mar 2014 15:09

:great: jeg er ret sikker på at du bliver glad for dem.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 06 mar 2014 18:38

Det kan jeg næsten ikke undgå efter at have døjet med de elendige Greenii. Jeg snakkede med Kristian fra Nørager Trælast og han kunne ikke forstå at de ikke var gode, det havde han ikke hørt om før. Det lyder mærkeligt for en af mine bekendte har også talt med dem om det. Men det kan nu også være ligemeget nu kan jeg bare nyde at jeg er kommet af med dem :)


Besvar