Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Greenii træpiller

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 18:29

Jeg har hørt på prisen ved Optimera i Hjørring.De tager 1995 for 896 kg leveret. Der er nok andre steder man kan købe dem også. Bla Brdr Dahl skulle forhandle dem
Last edited by 1 on egmadsen; edited 4 times in total


nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 18:33

ok - jeg kan ikke huske hvad jeg gav, men over 2000 - der var et regulært ton på pallen i 25kg sække.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 18:46

Det var en okay pris. jeg synes godt nok at Greenii er alt for dyre i forhold til kvaliteten. Det er godt der er andre mærker man kan købe istedet for. Det er bare en jungle at finde de rigtige piller

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 18:49

ja især hvis kvaliteten varierer fra sæson til sæson - havde man nu købt en stoker (eller en MGM måske) så havde der ikke været så kunne man jo bare have trukket lidt på skuldrene. Men nu er det, som det er.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 18:50

Jeg gav ca 2200 pr palle da jeg købte dem men så må jeg bare æde det at jeg sælger dem billigere.


egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 18:53

Ja min Scotte er noget kræsen med hvad man bruger af piller. Men det var jeg ikke klar over ellers havde jeg måske valgt et andet. Fyret kører rigtig godt med gode piller og er nem at have med at gøre

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 18:56

ja der er jo ikke så meget andet at gøre end at få dem solgt - men her i himmerland står der en del stokere, så mon ikke der er en som hugger til. Er det iøvrigt en selvhenter? Tror måske jeg kender en KSM ejer, der kunne være interesseret.

mit slutvalg stod mellem den jeg har nu og så en cpi 12 - men jeg valgte altså den svenske løsning også fordi jeg ikke skulle bygge alt for meget om med den løsning.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 19:01

Ja de er til afhentning. Du må meget gerne høre om han er interesseret han kan da spare en del penge på dem. Jeg kender ikke dit fyr men jeg vil prøve at kigge efter det på nettet

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 19:04

Jeg vil smutte hen og spise så vi kan snakkes ved senere. Vi snakkes ved :)

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 19:06

jeg giver ham lige et praj

du kan læse lidt om min pellmax her (og mekanikerens :) ) -- viewtopic.php?f=19&t=14402

og velbekomme.


Besvar