Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Greenii træpiller

Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg"
Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 12:48

Jeg har 2 paller Greenii 8 mm træpiller til salg.
Jeg kan ikke få dem til at brænde ordentligt i mit Scotte fyr
så jeg vil sælge dem for 3200kr.
Det er for 2 x 960 kg


nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 13:31

er de virkelig så ringe, dem du har fået? Jeg kunne godt få dem til at brænde i mit pillefyr omend det ikke er noget jeg ønsker at gentage - lad en stoker æde dem, det burde være en smal sag.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 14:01

Fyret kan æde dem nogenlunde men laver askekager og der er alt for meget smuld i poserne. Det er som om at en del af pillerne er knuste og jeg renser siloen hver gang jeg fylder den med piller. De vil være perfekte til en stoker en det hjælper ikke mig desværre. Jeg vil prøve Velux eller Greenwood næste gang jeg køber piller

energi-kriger
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 233
Tilmeldt: 10 sep 2013 06:08
Modtaget likes: 1 gang

Greenii træpiller

Indlæg af energi-kriger » 04 mar 2014 14:21

Det skal du da helt sikkert påklage. Hvor har du købt pillerne, her..? http://www.guldager-energi.dk/shop/prod ... piller.htm Pillerne er ellers soldet og stort set smuldfri.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 15:04

Jeg har købt dem hos Nørager Trælast. Hvis de er soldet og smuldfri må jeg have fået noget af det de har soldet fra :-). Jeg vil køre ned til dem og beklage mig. Jeg har købt dem for og de var nogenlunde, Greenii har sikker købt et billigt parti kunne de se ud til


nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 15:20

nørager trælast er til at snakke med er min erfaring.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 15:26

Ja det plejer de at være. De er ikke de mest besværlige at have med at gøre. De vil hellere have tilfredse kunder og de kan jo ikke gøre ved at de får noget som ikke er helt i orden.

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 15:31

nej det kan de ikke - men det kunne være fint om de skiftede mærke, eller bad om at få træpillerne leveret i klare sække. Mener faktisk at huske at greenii tidligere har været leveret i klare sække.

egmadsen

Greenii træpiller

Indlæg af egmadsen » 04 mar 2014 17:04

Det er korrekt. Jeg så en her byen havde fået dem i klare sække. Jeg vil spørge dem om de bliver ved med at sælge Greenii og foreslå dem at forhandle svenske piller det skulle være ret gode. Jeg prøver nogle Velux og Greenwood for at se hvordan de kører i mit fyr. Jeg har kun hørt godt om de to mærker

nemocharley

Greenii træpiller

Indlæg af nemocharley » 04 mar 2014 18:20

velux er god synes jeg - greenwood kender jeg ikke - forhandles de her i Himmerland?


Besvar