Camping i Påsken

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
17
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Blevet takket: 1 gang
Kontakt:

Camping i Påsken

Indlæg af Falck »

Er der nogle der vil med på camping i påsken?? Vi tager på Kristianshåbs Autocamper Plads.
Vi vil få campingfatter til at lave noget fornuftigt føde til lørdag aften.
Er der nogen der vil med??

Der er en masse billeder fra nogle andre komsammener vi har haft på pladsen på http://www.pinsestaevne.dk
På den side er der også vejvisning mm.
Det er en prisbillig plads, hvor taksten for 2 voksne med strøm og bad, ligger rundt ved en 100,- kr seddel.
Er det noget så bedes i tilmelde jer så vi kan få føden lørdag til at passe....

Vel mødt......
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Brugeravatar
kaptajnen
Stoker XV
Stoker XV
16
Indlæg: 1199
Tilmeldt: 29 dec 2007 17:27
Mit fyr: RTB 10 V7 styring
Areal: 170m2
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Herning kommune

Re: Camping i Påsken

Indlæg af kaptajnen »

Måske, i påsken skal campingvognen i hvert fald ud og rulle...

Jeg vender tilbage...
Mvh Peter

RTB 10 m/iltstyring, 6.6m2 Batec solfangere, 1200L olietank m/2 radiatorer som solvarme vekslere

Hellere spørge dumt end at dumme sig ved at lade være!
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
17
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Blevet takket: 1 gang
Kontakt:

Re: Camping i Påsken

Indlæg af Falck »

kaptajnen skrev:Måske, i påsken skal campingvognen i hvert fald ud og rulle...

Jeg vender tilbage...
Er der virkelig ingen andre der har et pillemagasin der kan indeholde piller nok til at de kan tage på camping i påsken????
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted
Brugeravatar
Julehund
Stoker XVI
Stoker XVI
17
Indlæg: 2192
Tilmeldt: 12 mar 2007 07:14
Mit fyr: ivt jordvarme m. 300m turboflex slange
Areal: 145
Brændsel: EL
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Dagligt forbrug: 16 kWh I nov.
Geografisk sted: Staby
Kontakt:

Re: Camping i Påsken

Indlæg af Julehund »

Falck skrev: Er der virkelig ingen andre der har et pillemagasin der kan indeholde piller nok til at de kan tage på camping i påsken????
jo jo... men ingen vogn at sove i! (fyre jo stadig med olie, og en campingvogn koster) stakkels mig!! høhø
Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
16
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 141 gange

Re: Camping i Påsken

Indlæg af Troldmand. »

Hej

Jeg vil død-kede mig på en campingplads. De har jo ingen værktøj der er værd at røre ved.
Og hvad....skal man så gi sig til??????
Min hverdag starter kl 6. - ud og se på mine fasaner, og hvad ellers der løber rundt omkring mig. På campingpladsen - ingen står op kl. 6. ingen fasaner og andet vildt der løber omkring.
Spiser morgenmad kl 7. - På campingpladsen. Alle ville blive vækket af min rumsterend med tallerkner og grov havregryn på det tidspunkt.
Efter morgenmade får PCen en tur - og så er det værkstedet - Multien gider jeg ikke kigge til mere, den skal bare have en rensning og piller en gang om ugen.
Har de en Multi på Campingpladsen, man kunne bruge sin tid på?????
Og så det vigtigste af alt - middagsluren.. den kan man ikke finde ro til på campingpladsen - husk på, det er her originalen finder ro og tid til nye udfordringer, der skal afprøves i det virkelige liv.
Findes der et virkeligt liv på campingpladsen, hvor du kan tage den i hånden, og slå en streg hvor det passer dig??? ZD_HEL~113.GIF

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
17
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Blevet takket: 1 gang
Kontakt:

Re: Camping i Påsken

Indlæg af Falck »

Troldmand. skrev:Hej

Jeg vil død-kede mig på en campingplads. De har jo ingen værktøj der er værd at røre ved.
Og hvad....skal man så gi sig til??????
Min hverdag starter kl 6. - ud og se på mine fasaner, og hvad ellers der løber rundt omkring mig. På campingpladsen - ingen står op kl. 6. ingen fasaner og andet vildt der løber omkring.
Spiser morgenmad kl 7. - På campingpladsen. Alle ville blive vækket af min rumsterend med tallerkner og grov havregryn på det tidspunkt.
Efter morgenmade får PCen en tur - og så er det værkstedet - Multien gider jeg ikke kigge til mere, den skal bare have en rensning og piller en gang om ugen.
Har de en Multi på Campingpladsen, man kunne bruge sin tid på?????
Og så det vigtigste af alt - middagsluren.. den kan man ikke finde ro til på campingpladsen - husk på, det er her originalen finder ro og tid til nye udfordringer, der skal afprøves i det virkelige liv.
Findes der et virkeligt liv på campingpladsen, hvor du kan tage den i hånden, og slå en streg hvor det passer dig??? ZD_HEL~113.GIF
Naturligvis er der pillefyr på pladsen :great:
Det er en bondegård, der er ombygget og ejeren har naturligvis et pillefyr. Der er åbne marken helevejen rundt, og en lille skov 100 meter væk, og ja der er nok ingen ingen der siger noget til hvis du lader vandet op af en busk, men pas på, der er strøm i hegnet, ved fårene og hestene.....
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted
Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
17
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Blevet takket: 1 gang
Kontakt:

Re: Camping i Påsken

Indlæg af Falck »

Så er det påske, og vi på 3. dagen kan fejre jesu opstandelse fra de døde, efter han var blevet forrådt af signe egne (hvem det så er) og det er jo klart at vi derfor er nød til at holde fri fra job og slappe af, så vore hænder og føder kan hele....

Nå men nok om det.
Er I klar til påske camping?? Her i weekenden har jeg været på Christianshåb autocamperplads for at opstlle vogn samt pentatelt, så jeg er klar. På lørdag skal vi iøvrigt have grilstegt haxen "mit de ganse molevitten" derfor er der tilmelding til spisning. Overnatning koster +- 100 for 2 pers ink plads, strøm bad /dag, og spisning, tja det plejer at koste en lille hund pr pers....
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted

Besvar