Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Udlandet
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar
nemocharley

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af nemocharley » 22 feb 2014 11:42

Dude we said Share not SCARE!



nemocharley

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af nemocharley » 22 feb 2014 12:28

still scaring

gad vide om det er fotoshop?

batman100
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 102
Tilmeldt: 13 apr 2012 22:17
Mit fyr: Scotte 20 kw
Areal: 280
Brændsel: piller, Barlinek
Fremviser gerne i postnummer: 7160
Årligt forbrug: ca. 8 tons
Geografisk sted: 7160
Modtaget likes: 1 gang

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af batman100 » 22 feb 2014 12:44

hahahaha.....

Billede



Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson » 23 feb 2014 05:43

Hej Jopa !!


HVAD DU ØNSKER - SKAL DU FÅ !!!! - KNAP så store som Linse's - men alligevel !!!! : :lol:

kopatter 2.jpg
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila

xkfc

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af xkfc » 23 feb 2014 06:25

@frank Nielsson
En ting kan jeg give dig 100% ret i, jeg har ikke læst dit første indlæg ordentlig igennem :oops: Beklageligt, og slet ikke i orden.

Din forelskelse i Tralo deler jeg ikke.
Det kan godt være du er ligeglad med at de sælger pillerne ulovligt, men det tror jeg ikke at alle er. Er man viden om at der foregår noget ulovligt, kan man selv blive anklaget.
Jeg har set forskellige programmer hvor studieværter farer hele kloden rundt for at skaffe folk deres penge tilbage, det lykkedes sjældent.
Netop derfor har jeg stor skepsis, firmaet registreret i Gibreltar og der ekseleres med et eneste skjult telefon nummer. Deres påstande om udenlandske afdelinger tvivler jeg også på holder. Adressen i Gibreltar bor de ikke på.

Danmarks billigste piller, den holder slet ikke. Hvis vi sammenligner med piller der er betalt dansk moms af, er prisen vel okay. men jeg syntes ikke det ville være fair at sammenligne med danske piller. Sammenligner jeg med piller fra tyskland, er de faktisk temmelig dyre.

At pillerne er i orden har jeg dit ord for, og det vil jeg slet ikke anfægte.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at handle på sådan en side, men jeg syntes at det er fint med både din og min mening om Tralo, så kan læsere jo selv danne deres mening, og så ellers handle hvor de har lyst :great:

timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af timkenneth » 23 feb 2014 14:09

xkfc skrev:@frank Nielsson
En ting kan jeg give dig 100% ret i, jeg har ikke læst dit første indlæg ordentlig igennem :oops: Beklageligt, og slet ikke i orden.

Din forelskelse i Tralo deler jeg ikke.
Det kan godt være du er ligeglad med at de sælger pillerne ulovligt, men det tror jeg ikke at alle er. Er man viden om at der foregår noget ulovligt, kan man selv blive anklaget.
Jeg har set forskellige programmer hvor studieværter farer hele kloden rundt for at skaffe folk deres penge tilbage, det lykkedes sjældent.
Netop derfor har jeg stor skepsis, firmaet registreret i Gibreltar og der ekseleres med et eneste skjult telefon nummer. Deres påstande om udenlandske afdelinger tvivler jeg også på holder. Adressen i Gibreltar bor de ikke på.

Danmarks billigste piller, den holder slet ikke. Hvis vi sammenligner med piller der er betalt dansk moms af, er prisen vel okay. men jeg syntes ikke det ville være fair at sammenligne med danske piller. Sammenligner jeg med piller fra tyskland, er de faktisk temmelig dyre.

At pillerne er i orden har jeg dit ord for, og det vil jeg slet ikke anfægte.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at handle på sådan en side, men jeg syntes at det er fint med både din og min mening om Tralo, så kan læsere jo selv danne deres mening, og så ellers handle hvor de har lyst :great:
vi havde også det oppe på fyrrum.dk hvor der var som havde handlet. Han meldte sig ind som ny bruger og havde 5 indlæg hvor han roste tralo. og så har vi ikke set ham siden!
han scannede hans faktura fra tralo og det var ikke et kønt syn.
det viste sig at træpillerne blot var leveret igennem Viking biobrændsel, altså handlet igennem traloshop uden dansk moms (eller dansk skat iøvrigt!) og så bestiller traloshop ved viking fx.

i den tråd på fyrrum.dk var der faktisk en talsmand fra traloshop, som bare sniksnakkede og ikke ville lytte til fakta.

kunne være sjovt at få tjekket op på ip adresser på forskellige brugere

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Lintz » 23 feb 2014 14:38

Nu har jeg kunne læse i diverse ”tråde” på dette forum, samt på Fyrrum.dk

Sådan starter denne tråd...........MEEEEEN - Jeg kan altså ikke finde alle disse diverse tråd - Kun en enkelt.

Måske det er mig der er idiot til at søge, Men kære [tag]Frank Nelsson[/tag] vil du ikke godt referer til de omtalte tråde - Bare for en god ordens skyld.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson » 24 feb 2014 00:39

Hej Lintz :D
Jeg vil ikke udelukke, at jeg har taget fejl, når jeg refererer til "tråde" på dette forum - men jeg har ikke tænkt mig at "bladre" end H---- masse tråde igennem for at finde ud af, om jeg har har valgt et forkert ordvalg, bare for at tilfredstille dig ;-)(og det har DU jo nu angiveligt gjort for mig !!). HVIS du ikke har fattet min pointe og min argumentation, har jeg enten ikke magtet at forklare mig ordentligt, eller også vil du bare ikke forstå min mening med indlægget. Om det så er et eller flere indlæg er vel ikke særligt relevant, når det handler om alle de advarsler der kommer i svarene til til de/eller DET !! indlæg der har været henholdsvis her og på fyrrum.dk!!.
Sagen er, at jeg for ikke så lang tid siden læste det indlæg på fyrrum.dk hvor en bruger har bestilt piller fra TRALO SHOP (vist i starten af 2013), og han bliver på det kraftigste advaret i flere svar til ham. Det ender vist med (som jeg har beskrevet før), at banken anbefaler at får skiftet sit kort (da TRALO på dét tidspunkt endnu ikke havde SSL forbindelse) - men han FIK altså sine piller - om han var tilfreds med dem har jeg ingen anelse om, men da det på det tidspunkt var VIKING piller, har jeg andet steds kunne læse om, hvor tilfredse andre brugere var med disse.
Det jeg senest skrev var, at i et indlæg på dette forum, hvor en bruger spørger til erfaringer med TRALO, får han en hel del advarsler mod at handle hos dem - og det er DE udokumenterede jeg prøver at gøre op med - og specielt DET indlæg der fik mig til at skive mit indlæg.

Jeg skulle måske ikke have skrevet TRÅDE i flertal, når jeg egentligt mente de forskellige svar der var til den enkelte tråd, men det er altså ikke noget JEG gider at "flueknippe" med - men hvis DU gør, er det helt OK med mig !! - og så må det vel være fordi du ikke VIL forstå min pointe med mit indlæg, og min argumentation i øvrigt !!. :roll:

Med venlig hilsen
Franke
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila


Besvar