Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Udlandet
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar
Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 12 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Landlyst »

triumph skrev:Frank; Forstå lige: Patter er ALTID relevante............. :great:
NEJ ikke dem lintze render rundt,med.... :S

Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
10
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson »

Øhhhh ! Nå !!!! Så blev jeg da DET klogere !! - men hver sin smag i størrelse af patter - så behold du bare Linse med hendes mega siliconepatter, og læber som en gummibåd ! !!! :D. Og det er såmænd ikke fordi jeg er en sk.. forarget eller lignende over foto's af linse på dette forum (selvom man måske kunne tro det) - mener måske bare, at der findes hjemmesider hvor de emner som patter har meget mere relevans !! icon_cheesygrin.gif
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila
Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
16
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 27 gange
Kontakt:

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Oldgaard »

Frank Nelsson skrev:Øhhhh ! Nå !!!! - men hver sin smag i størrelse af patter - så behold du bare Linse med hendes patter, og læber som en gummibåd ! !!! :D. Og det er såmænd ikke fordi jeg er en Sk.. forarget eller lignende over foto's af linse på dette forum - mener måske bare, at der findes hjemmesider hvor de emner som patter har meget mere relevans !!
der er jeg ked af at måtte skuffe dig ;) men fora hvor mænd er den største faktor, der vil patter altid have en relevans ;)

Ps. hvad måtte du give i fragt hos dem ? det fremgår jo ikke af deres side
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Lintz »

Oldgaard skrev:
der er jeg ked af at måtte skuffe dig ;) men fora hvor mænd er den største faktor, der vil patter altid have en relevans ;)

Ps. hvad måtte du give i fragt hos dem ? det fremgår jo ikke af deres side
Jo - Fragten er angivet under ....................FRAGT - Min er zone 5
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Lintz »

Frank Nelsson skrev:Øhhhh ! Nå !!!! Så blev jeg da DET klogere !! - men hver sin smag i størrelse af patter - så behold du bare Linse med hendes mega siliconepatter, og læber som en gummibåd ! !!! :D. Og det er såmænd ikke fordi jeg er en sk.. forarget eller lignende over foto's af linse på dette forum (selvom man måske kunne tro det) - mener måske bare, at der findes hjemmesider hvor de emner som patter har meget mere relevans !! icon_cheesygrin.gif

Nu er det så mig der har smidt billedet op af Linse - Udelukket af den grund at Ulrik kaldte mig "Linse".
Tror du trænger til at blive lidt "ældre" herinde på dette forum for at forstå humoren blandt nogle af os.

Jeg kan ABSOLUT ikke lide Linse - Mener at hun er noget af det grimmeste der findes - Men derfor kan jeg da godt smide et billede op af hende.

Jeg tror at de fleste herinde er klar over at du er tilfreds med TRALO - Og tillykke med det - Men accepterer også at der sandsynligvis findes folk som ikke er det, og tro ikke at bare fordi man snakker ned om et firma - At det så er useriøs snak og ikke har hold i virkligheden.
Sådan virker det på mig når jeg læser dine indlæg.

Gad vide, hvor de af jer der kommenterer indlæggene, har erfaringen med TRALO SHOP fra ??? - for det kan da ikke være fordi i har købt piller hos dem - for så burde i vide bedre !!!.

Hvor ved du det fra ???

Og nej - Endnu engang - Jeg kender intet til Tralo og mener heller ikke at jeg har kritiseret dem.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
10
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson »

Øhhh fragt ?? - for patterne - eller for pillerne ??? :) .
Hvis du mener for pillerne, så fremgår det da tydeligt i øverste menu på hjemmesidenunder FRAGT hvad priserne er !!. men pillerne koster 1640,00 kr., så jeg har altså givet 350,00 kr pr. palle i fragt (i alt 1990,00 kr. pr. palle). Det kan dog nemt bliver billigere hvis man bor i et andet postnummer end det vi gør, da vi ligger i den "dyrere ende" af deres fragtpriser - men det kan du selv se i skemaet under FRAGT, hvor de enkelte postnumrene er listet - ligesom prisen er afhængif af hvor mange paller man køber ad gangen. Håber at dette besvarede dit spørgsmål - og HVIS du mente om PATTERNE - må du lige "vende tilbage" :P
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila
Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
10
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson »

Godt så !! :? - men nu ER det bare sådan, at jeg kun har kunne finde et enkelt indlæg på et forum om een der faktisk har købt piller hos dem, og det var sidste år (ham hvor banken gav ham et nyt kort). Til gengæld kan jeg finde en masse indlæg med påstande om svindel osv. - men hvor de brugere har DEN information fra, kunne jeg da godt tænke mig at vide ???. Jeg mangler altså at se nogle indlæg, hvor det er et udtryk for ERFARINGER med TRALO SHOP, der danner grundlag for påstandene. Senest (og det var vel det som fik mig til at "fatte pennen"), var da en bruger her på forum spurgte til om der var nogle efaringer med TRALO SHOP, hvor han bl.a. fik svaret "HOLD DIG FRA DEM - DET ER SVINDEL" - og dén påstand synes jeg sgu' jeg mangler lidt dokumentation for. Som jeg tidligere har skrevet, er det jo direkte injurier, hvis man hævder at nogen svindler - uden at have skygge af bevis for udsagnet !!. Jeg kan jo altså kun refererer til MINE oplevelser og erfaringer med firmaet, og indtil jeg læser noget dokumentation for det modsatte (og dét har jeg endnu ikke set), har jeg svært ved at tage de forskellige advarsler om firmaet seriøst - og kan kun betragte det som rygter og løse påstande - og dét kan JEG altså ikke bruge til en skid !! :roll:
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila
Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
10
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson »

icon_cheesygrin.gif Og forresten !! - HAR fanget den med patterne - og Lintz. Er sgu´bare lidt af en sinke !! - men INGEN er jo heldigvis forpligtet ud over egne evner !!! :oops:
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila
jopa

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af jopa »

Frank Nelsson skrev:icon_cheesygrin.gif Og forresten !! - HAR fanget den med patterne - og Lintz. Er sgu´bare lidt af en sinke !! - men INGEN er jo heldigvis forpligtet ud over egne evner !!! :oops:
Tror der er behov for flere patter i denne tråd :P
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Lintz »

jopa skrev:
Tror der er behov for flere patter i denne tråd :P
Hermed gjort icon_cheesygrin.gif
3.png
3.png (73.77 KiB) Vist 1544 gange
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Besvar