Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Dansk VVS Center konkurs?

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
baggadap
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 701
Tilmeldt: 08 dec 2011 16:33
Mit fyr: Scotte 20Kw, Alcon6 20Kw kedel
Areal: 238
Brændsel: Træpiller, brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8920
Årligt forbrug: 5 tons
Geografisk sted: Ålum, Randers
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 22 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af baggadap » 09 feb 2014 14:52

Søren, respekt for du træder frem af fri vilje og tager ansvaret på dig - det kunne MANGE chefer lære noget af!!
Jeg er helt flov over de latterlige mails om tilbud på dit og dat jeg har sendt til dig lige inden konkursen :-/
Jeg håber det ender så smertefrit som muligt for dig og firmaet.


Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Modtaget likes: 1 gang

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Smut 25 » 09 feb 2014 15:00

levi skrev:Hej Alle, - nu er jeg efterhånden så meget ovenpå at jeg godt kan svare på nogle ting.

1 - Kurator er Vingaardshus (Aalborg) - Tlf 46929200

2 - Retskreds - Holbæk.

Hvad gik der galt med Dansk Vvs-center A/S - og hvem bærer skylden ?

Der er kun 1 der bærer skylden og det må være mig, - som Adm. Direktør kan jeg ikke kaste skylden videre, - og det ønsker jeg heller ikke at gøre, - jeg vil også gerne forklare hvad der gik galt..

Vi ekspanderede hurtigt, - det krævede likviditet, - og det troede vi nemt vi kunne løfte ud fra vores budgetter - desværre blev vores budgetter ikke overholdt, - vi faldt mærkbart i omsætning især i Gørlev, - bla. Pga. Rygterne om brændselsafgift, - og general nedgang i vores erhvervssalg - igen pga. rygter fra regeringen om diverse afgifter.

De sidste 3-4 måneder manglede vi omsætning i Gørlev, - men tallene stod først for alvor klar Medio Januar, - hvor vi bad forskellige om hjælp til at løse likviditetssituationen - dog uden held.

Bestyrelsen arbejdede videre på en løsning, - men banken ville ikke være med - og derfor indgik bestyrelsen konkursbegæring for selskabet.

Hvis jeg havde kunne se i en krystalkugle så havde jeg lukket Gørlev da vi åbnede Aalborg butikken, - men dengang kørte Gørlev godt, - det var først de sidste 3-4 måneder af sidste år at Gørlev skuffede fælt omsætningsmæssigt...

Hvis vi havde holdt vores budgetter ud fra forrige år i Gørlev, - så var vi aldrig havnet i denne situation.

Der er 2-3 kunder der har købt online på vores webshop lige inden konkursen, - og de har alle fået varer mig bekendt, - dog har de ikke fået alle deres varer, - eller som tilfældet er med trådstarter her - så mangler man at få anlægget monteret.

Hvor mange der har handlet i vores fysiske butikker - og som ikke har modtaget deres varer har jeg ikke noget overblik over desværre, - men der er tale om ganske få handler heldigvis.

Der vil være mange forskellige teorier om hvad der gik galt, - og hvorfor det gik galt - men det gider jeg ikke indlede en debat omkring, - jeg er den ansvarlige for det der skete, - da det var mig der disponerede over firmaet og dets drift - jeg tror ikke der er nogen der er mere kede af det end jeg er.

Jeg beklager & undskylder over for dem der er blevet berørt af firmaets Lukning :(
Det er god stil Søren :great:

mon ikke der findes en løsning på og få det fyr monteret jeg tilbyder da min hjælp hvis det er på den side her af
broen...

og ja hvor fa...n skal vi nu handle....

Brugeravatar
ommy
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 246
Tilmeldt: 22 okt 2011 17:05
Mit fyr: Scotte min, 10kw, v13
Areal: ca 135 i 2 etager
Brændsel: træpiller 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 5464
Årligt forbrug: 3.5t
Geografisk sted: Brenderup Fyn

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af ommy » 09 feb 2014 17:22

levi skrev:Hej Alle, - nu er jeg efterhånden så meget ovenpå at jeg godt kan svare på nogle ting.

1 - Kurator er Vingaardshus (Aalborg) - Tlf 46929200

2 - Retskreds - Holbæk.

Hvad gik der galt med Dansk Vvs-center A/S - og hvem bærer skylden ?

Der er kun 1 der bærer skylden og det må være mig, - som Adm. Direktør kan jeg ikke kaste skylden videre, - og det ønsker jeg heller ikke at gøre, - jeg vil også gerne forklare hvad der gik galt..

Vi ekspanderede hurtigt, - det krævede likviditet, - og det troede vi nemt vi kunne løfte ud fra vores budgetter - desværre blev vores budgetter ikke overholdt, - vi faldt mærkbart i omsætning især i Gørlev, - bla. Pga. Rygterne om brændselsafgift, - og general nedgang i vores erhvervssalg - igen pga. rygter fra regeringen om diverse afgifter.

De sidste 3-4 måneder manglede vi omsætning i Gørlev, - men tallene stod først for alvor klar Medio Januar, - hvor vi bad forskellige om hjælp til at løse likviditetssituationen - dog uden held.

Bestyrelsen arbejdede videre på en løsning, - men banken ville ikke være med - og derfor indgik bestyrelsen konkursbegæring for selskabet.

Hvis jeg havde kunne se i en krystalkugle så havde jeg lukket Gørlev da vi åbnede Aalborg butikken, - men dengang kørte Gørlev godt, - det var først de sidste 3-4 måneder af sidste år at Gørlev skuffede fælt omsætningsmæssigt...

Hvis vi havde holdt vores budgetter ud fra forrige år i Gørlev, - så var vi aldrig havnet i denne situation.

Der er 2-3 kunder der har købt online på vores webshop lige inden konkursen, - og de har alle fået varer mig bekendt, - dog har de ikke fået alle deres varer, - eller som tilfældet er med trådstarter her - så mangler man at få anlægget monteret.

Hvor mange der har handlet i vores fysiske butikker - og som ikke har modtaget deres varer har jeg ikke noget overblik over desværre, - men der er tale om ganske få handler heldigvis.

Der vil være mange forskellige teorier om hvad der gik galt, - og hvorfor det gik galt - men det gider jeg ikke indlede en debat omkring, - jeg er den ansvarlige for det der skete, - da det var mig der disponerede over firmaet og dets drift - jeg tror ikke der er nogen der er mere kede af det end jeg er.

Jeg beklager & undskylder over for dem der er blevet berørt af firmaets Lukning :(
Godt gået søren,
du er sgu en mand med (heste)nosser :great:
Dyb respekt

Brugeravatar
2009bokke
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 269
Tilmeldt: 28 maj 2011 17:35
Mit fyr: BIOMAX 16 TURBO intercooler
Areal: 151
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 3730
Årligt forbrug: 6000 KG

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af 2009bokke » 09 feb 2014 19:01

Nu er der ikke nogen i et A/S der møder ind mandag morgen og kl 17 til fyraften er gået konkurs, selvfølelig har de da vist den var gal....

kdp
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 278
Tilmeldt: 06 sep 2012 09:34
Mit fyr: Woody 16KW, Kedel OPOP BlackStar.
Areal: 250m2
Brændsel: Træ piller
Fremviser gerne i postnummer: 7860
Dagligt forbrug: pt ca 20kg
Årligt forbrug: 10ton
Geografisk sted: Sønder Lem / Spøttrup
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 1 gang

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af kdp » 09 feb 2014 19:15

så er dette et død forum !!!!!! melder mig ud nu


Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Oldgaard » 09 feb 2014 19:17

kdp skrev:så er dette et død forum !!!!!! melder mig ud nu
Ikke forstået ??
men farvel da
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm

Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Modtaget likes: 1 gang

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Smut 25 » 09 feb 2014 19:54

kdp skrev:så er dette et død forum !!!!!! melder mig ud nu
øhh fordi vi ikke syntes at søren er en konkurs rytter som du mener eller er der lige noget jeg ikke lige har fanget??????

Men vi lever et frit land og du bestemmer selv evt må du starte et forum så

pøj pøj og farveller...

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af lamborg » 09 feb 2014 21:37

2009 . læst Sørens tekst han skriver jo netop at rekonstruktion blev forsøgt og lykkedes ikke så nej det er ikke kommet over natten .
Men tak for info Søren rart at få beskeden direkte fra "hestens" egen mund .
Vil du melde dig ud kdp . Det er da synd for du kommer jo med så super gode, lange og saglige indslag som feks i denne tråd . Men det er jo et frit land.
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Brugeravatar
pelle
Supporter
Supporter
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 21 feb 2008 18:05
Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
Areal: 240
Brændsel: gran og fyr og sol
Fremviser gerne i postnummer: 6900
Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
Geografisk sted: lidt syd for herning
Givet likes: 296 gange
Modtaget likes: 368 gange

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af pelle » 09 feb 2014 21:47

Det gør mig oprigtigt ondt at høre hvad der er sket med dit firma, Søren.. Det havde du ikke fortjent.. Jeg ved hvor meget du har kæmpet for det. Jeg håber du kommer ovenpå igen. Ligeledes håber jeg også de kunder det drejer sig om, der er kommet i klemme, også får lavet en ordning.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.

Kigan
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 512
Tilmeldt: 14 aug 2008 18:32
Mit fyr: BS+ 30kw
Areal: 114 / 110L VVB
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 3700
Årligt forbrug: ca. 3,5 Tons
Geografisk sted: Bornholm

Dansk VVS Center konkurs?

Indlæg af Kigan » 10 feb 2014 13:09

Respekt søren for at du står frem så man kan høre det fra dig selv af.. men trist det gik som det gjorde nu må vi så på jagt efter nye steder hvor kan ligge vores penge.. Håber du kommer oven på igen.
Mvh
Kevin
Mit fyr http://stokercloud.dk/dev/kevinhansen.html
RTB Phoenix 30kw v16 114 m2


Besvar