Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

kk til kab styring på c1

Spørgsmål vedr. Passat samt det tilbehør der laves til Passat Stokerfyr
Besvar
jesperbo
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 04 feb 2014 19:24

kk til kab styring på c1

Indlæg af jesperbo » 05 feb 2014 19:27

Hej :-)

Kan se at der er et par stykker der har bygget deres passat c. fra kk om til en kab styringen.
er der nogle der kan give en beskrivelse af hvordan det foregår, Har talt med passat og de mener min styring skal
skiftes, Men de ved også hvad de vil have for det. Men jeg er faktisk også rigtigt glad for fyret årgang 2001.

Den har problemer at den ikke vil reagere på set punkt for blæseren i ilt styring, så jeg skal skrue blæsere hastigheden op i menu2.

på forhånd tak Jesper


jan_vennike
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29 mar 2013 12:11
Modtaget likes: 1 gang

kk til kab styring på c1

Indlæg af jan_vennike » 06 feb 2014 09:46

Det gjorde jeg selv på min C2 for 10 måneder siden. Det er ikke så svært, der kommer en fin instruktion med der fortæller hvilke ledninger der skal flyttes hvorhen. Det eneste er de 2 faser til skubbe motoren - hvis ikke de sidder rigtigt, så vil den "trække" skubberen tilbage i små ryk og så skubbe det i et ryk - men så bytter man bare om på dem, så virker det :-)

Jeg har eventuelt en defekt udgave af den gamle styring liggende - det eneste den fejler er den modstand der sædvaneligvis brænder af - mener der er nogen der kan finde ud af at bytte den billigt ud. Så vil du kunne gøre det noget billigere end de 7-8000 kr som Passat vil have :-)

jan_vennike
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29 mar 2013 12:11
Modtaget likes: 1 gang

kk til kab styring på c1

Indlæg af jan_vennike » 06 feb 2014 14:58

Fandt ham der kunne reparere en styring: http://www.dba.dk/andet-passat-pillefyr ... 002034657/

jesperbo
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 04 feb 2014 19:24

kk til kab styring på c1

Indlæg af jesperbo » 06 feb 2014 20:21

Kan jeg ikke få dig til at sende en mail til mig med prisen for din styring?

jesperbo@jbindustri.dk


Besvar