Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 12 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af Landlyst »

triumph skrev:
Astrid var da vist ikke mod aftalen !?
Ja hvad fanden (undskyld mit franske ) hyler hun så for? :shock: Hun proklamerede da at hun ikke ville stemme....

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
14
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 12 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af Landlyst »

nemocharley skrev:Beskrivelsen af Astrid kan også gives til Corydon, Bødskov, Thorning, Løkke og hans løjtnant, Thuelsen Dahl, Samuelsen, B. Olsen, Messerschmidt, Barfoed osv osv osv osv.

Det er ikke en poltisk vurdering fra min side, det er bare en mere eller mindre nøgtern iagttagelse. Jeg har ikke set lyset (der er alt for meget mørke og mudder i disse årtier), jeg følger bare min mavefornemmelse og læser som et lille bæst.
ALLE 179 måske lige undtagen grønlænderne... De har da noget at kæmpe for....
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af triumph »

Stort set hele den yngre del af venstrefløjen vil bestemme, og tage beslutninger. Ikke for at ændre verden, men for at fremme deres karriere.
Problemet er bare at de fuldstændigt er blottet for politiske visioner og ideer
nemocharley

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af nemocharley »

det tror jeg så ikke er rigtigt - enhedslisten har lige skrevet nyt partiprogram (fostret af de unge kræfter i partiet). Og enhedslisten repræsenterer trods alt halvdelen af den danske venstrefløj.
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af triumph »

Nyt partiprogram....
Aghhh.....Det er vist så meget sagt,
Kunne de i det hele taget blive enige om at aflyse revolutionen ?.
Og der var vist heller ikke helt enighed om man måtte eje sine egne underpermissioner. Eller de skulle ejes af fællesskabet.
Mig bekendt gik det "nye" partiprogram mest ud på og strege lidt i det gamle. Men ikke at få lagt en ny retning. Lige som når kirken opdatere biblen; De ved godt at alt det der står i det gamle testamente er noget vrøvl. Men teksten kommer jo fra gud, så der er ikke nogen der tør ændre for meget

Brugeravatar
Brandsen
Stoker XVII
Stoker XVII
14
Indlæg: 3485
Tilmeldt: 21 okt 2009 23:02
Mit fyr: Baxi Multi Heat 2.5 + Scotte BS1016 Mini
Areal: 425 m2
Brændsel: Spildkorn - Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4300
Årligt forbrug: ca 10 tons
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 136 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af Brandsen »

Halløj i forum,

Yep, det er de for længst blevet enige om, altså at aflyse revolutionen.
Begrundelsen for, at vi aldrig har haft revolution i Danmark er, at det uværgerligt ville
blive frokost tid, inden man kunne nå at blive helt færdig. Den visdom har de vist indset. 8)
__________________________________________________________________
Med venlig hilsen, Brandsen
Baxi Multi Heat 2.5 med 600l tank, iltstyring, prom 1.08 ( Installeret Oktober 2005 )
Scotte BS Mini 10kw ( Installeret Juni 2013 )
nemocharley

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af nemocharley »

deres tanker om revolution er ikke som de var før - de er blevet mereafdæmpede, det kan man så mene om hvad man vil. Jeg mener f.eks sammen med Marx at "unfettered Capitalism is a revolutionary force". Så vi lever i revolutionerende tider.
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af triumph »

sakset fra FB
DONG's TOPCHEF Henrik Poulsen sidder i bestyrelsen hos ISS..Som gæt engang, er ejet af hvem?...Goldman Sachs selvfølgelig!...Bestyrelsesformanden for ISS hedder Charles Lamb Allen...Som gæt engang er formand for hvad?...Labour selvfølgelig - det Engelske Socialdemokrati! Og hvem er TOTALT i SENG med det Engelske Labour Socialdemokrati? - Kinnock familien selvfølgelig!...og HVEM er lige tilfældigvis I SENG MED Kinnock familien?...Helle Thorning Schmidt selvfølgelig!... HVAD FÅR DE MON ALLE SAMMEN - AF SJOVE OMVEJE - UD AF DET? Der er jo helt offentligt 450 millioner til deling mellem topcheferne og nøglemedarbejdere i Dong når handelen går igennem...Er der mon også tale om mere DE USYNLIGE PENGE og VENNETJENESTER som Goldman Sachs måske klarer nede fra SKATTELYET i Luxembourg?........Vær sikker på EN TING - DU BETALER ! FØJ FOR SATAN EN BANANSTAT
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af triumph »

nemocharley

Underskriftindsamling mod Goldman Sachs i DONG

Indlæg af nemocharley »

triumph skrev:sakset fra FB
DONG's TOPCHEF Henrik Poulsen sidder i bestyrelsen hos ISS..Som gæt engang, er ejet af hvem?...Goldman Sachs selvfølgelig!...Bestyrelsesformanden for ISS hedder Charles Lamb Allen...Som gæt engang er formand for hvad?...Labour selvfølgelig - det Engelske Socialdemokrati! Og hvem er TOTALT i SENG med det Engelske Labour Socialdemokrati? - Kinnock familien selvfølgelig!...og HVEM er lige tilfældigvis I SENG MED Kinnock familien?...Helle Thorning Schmidt selvfølgelig!... HVAD FÅR DE MON ALLE SAMMEN - AF SJOVE OMVEJE - UD AF DET? Der er jo helt offentligt 450 millioner til deling mellem topcheferne og nøglemedarbejdere i Dong når handelen går igennem...Er der mon også tale om mere DE USYNLIGE PENGE og VENNETJENESTER som Goldman Sachs måske klarer nede fra SKATTELYET i Luxembourg?........Vær sikker på EN TING - DU BETALER ! FØJ FOR SATAN EN BANANSTAT
og Corydon til Bilderbergmøder..... det her stopper ikke før de bliver stoppet. Man får kvalme og bliver rasende på samme tid.

Besvar