Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

lg tv

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
snubbi
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 29 nov 2010 22:02
Mit fyr: hkrst 10 fsk 500
Areal: 147m2+180m2værksted
Brændsel: flis - piller.
Fremviser gerne i postnummer: 4400
Dagligt forbrug: 40 -60 kg flis
Årligt forbrug: 7t piller/40 m3 flis
Geografisk sted: kalundborg
Modtaget likes: 1 gang

lg tv

Indlæg af snubbi » 22 jan 2014 22:23

hej
jeg har avet et lg tv men mangler en manul eller bare en oplysning om det er hd klar det har model lg 37lv355n-bs det skulle kun være ca 2 år gl. og det pcmcia card slot i, der burde jeg kunne komme det bokser kort i , med en kort holder .

jeg har i forbindelse med det gl.tv har en løs boxer boks med en ekstra fjern betjerning til følge ,fordi det gl tv ikke kunne modtage det nye mpeg 4 signal.


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

lg tv

Indlæg af Tom_AT » 22 jan 2014 22:25

Er ikke helt sikker på hvad det er du vil vide. Men kig her
http://www.lg.com/dk/support-produkt/lg-37LV355N

Og ja, det har Full HD opløsning.

snubbi
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 29 nov 2010 22:02
Mit fyr: hkrst 10 fsk 500
Areal: 147m2+180m2værksted
Brændsel: flis - piller.
Fremviser gerne i postnummer: 4400
Dagligt forbrug: 40 -60 kg flis
Årligt forbrug: 7t piller/40 m3 flis
Geografisk sted: kalundborg
Modtaget likes: 1 gang

lg tv

Indlæg af snubbi » 22 jan 2014 22:49

Tom_AT skrev:Er ikke helt sikker på hvad det er du vil vide. Men kig her
http://www.lg.com/dk/support-produkt/lg-37LV355N

Og ja, det har Full HD opløsning.
der er fordi de sagde inde for boxer, at tv det ikke var hd raedy .
den l.... box fra boxer har mindst 10 ud fald på en aften .af mindst 1 min, varighed. jeg vil giv dem en lidt mere snor ellers vil jeg op sige min kontrakt med dem .
tak for linke TOM , nu kan boxer ikke sige at det er mit udstyr ikke duer, jeg har brugt penge på ny antene og en tekniker til at måle om signalet var ok og det var det.

pendec

lg tv

Indlæg af pendec » 23 jan 2014 08:09

snubbi skrev: der er fordi de sagde inde for boxer, at tv det ikke var hd raedy .
den l.... box fra boxer har mindst 10 ud fald på en aften .af mindst 1 min, varighed. jeg vil giv dem en lidt mere snor ellers vil jeg op sige min kontrakt med dem .
tak for linke TOM , nu kan boxer ikke sige at det er mit udstyr ikke duer, jeg har brugt penge på ny antene og en tekniker til at måle om signalet var ok og det var det.
dine udfald på HD kanaler, hvis det er hvad du mener, kunne tyde på dit signal er ringe da et HD signal kræver lidt bedre båndvidde for at kunne stabiliseres. Så det kunne være boxer er uden ansvar og det er signal og antenne du bruger som bærer det primære ansvar. har du checket værdi'rne på signal når du indstillede antenne eller smed du bare en stue antenne på?

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

lg tv

Indlæg af triumph » 23 jan 2014 10:53

I mit hus havde jeg tidligere 4 boxe af 3 forskellige mærker. Alle forberedt til Mepg4 tilsluttet mine gamle fjernsyn. da de gik fra Mepg 2 til mepg 4. Var der ingen af fjernsynene der virkede. Jeg troede naturligtvis at det var pga antenneforhold. Men det var det ikke. Det var bokse der var for dårlige. Så jeg måtte ud og købe nye fjernsyn


pendec

lg tv

Indlæg af pendec » 23 jan 2014 11:41

triumph skrev:I mit hus havde jeg tidligere 4 boxe af 3 forskellige mærker. Alle forberedt til Mepg4 tilsluttet mine gamle fjernsyn. da de gik fra Mepg 2 til mepg 4. Var der ingen af fjernsynene der virkede. Jeg troede naturligtvis at det var pga antenneforhold. Men det var det ikke. Det var bokse der var for dårlige. Så jeg måtte ud og købe nye fjernsyn
tror du kunne have sluppet billigere dengang, og skiftet de 4 boxe som du nævner istedet for at skifte 4 tv :twisted:
hvis du altså mener det du skriver, og ikke blandende tv dekodning sammen med en ekstern boxer boks?

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

lg tv

Indlæg af triumph » 23 jan 2014 13:34

når jeg nu havde bokse af 3 forskellige mærker (alle boxser godkendte), der ikke fungerede.
Så var risikoen for at få en ny boks der heller ikke fungerede jo ret stor.
Jeg havde skam antenne mand ude og måle signal. Det var fint. Han havde et nyt tv ude i bilen vi satte op. Det virkede også fint.
Så derfor valgt jeg at købe nyt tv, istedet for nye bokse

pendec

lg tv

Indlæg af pendec » 23 jan 2014 14:10

triumph skrev:Så var risikoen for at få en ny boks der heller ikke fungerede jo ret stor.
men det lyder jo som hele danmark så sad med defekte bokse, hvis boxer ikke kunne levere en der virkede til dig, så var det enten dit setup med kort og boksen/signal eller resten af danmark som Boxer leverede til som også havde et mega problem 8)

men ok, sålænge du fandt en løsning som du mener holder indtil boxer skifter til h.265 over hele rækken, så er du godt dækket.


Besvar