Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

God morgen..

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God morgen..

Indlæg af Troldmand. » 09 feb 2008 07:52

BVMP skrev:God morgen
Håber ikke det gør noget , at jeg har lukket mig selv ind...

Men jeg begynder på job kl 7 - nu har jeg fået overlevering og lidt morgenmad, og især kaffe.

Jeg kan med ro i sindet meddele; rygereglerne bliver overholdt.

Den lille skarpe takker jeg nej til, biler & våben sammen med små skarpe er et dårligt mix. Så jeg holder mig til kaffen - det er jo også en frugt. Frugt er så sundt. 8)
Hej BVMP
Undskyld! jeg ikke lige havde fået låst op, men det blev lidt sent i går aftes, såe... sodringene omkring øjnene skulle lige fjernes.
Våben har jeg ingen erfaring med. Biler og skarpe blander jeg heller aldrig sammen. Man vil jo gerne hjem til pillerne.
Ha' en god dag :great:


Brugeravatar
BVMP
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 458
Tilmeldt: 05 jan 2007 16:35
Mit fyr: MGM Junior
Areal: 211 i 3 plan.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9900
Dagligt forbrug: -
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Frederikshavn
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 1 gang

Re: God morgen..

Indlæg af BVMP » 09 feb 2008 08:33

Alt forladt icon_cheesygrin.gif

Osse en god dag til dig - håber du får travlt i cafeen.

Her længere mod nord tegner det til at blive en fin dag , solen er snart fri af de lave skyer - så måske fangerne kan komme på arbejde i dag 8)
Mvh
BVMP
MGM Junior, stålskorsten. Står i udhus/værksted forbundet med huset m. 2x12 m Løgstørrør. Dertil 7,56 m2 IDMK indbygningssolfanger mod syd. 750 l akku-beholder incl. 250 l nedsænket vvb. 6,0 kW. 400 V varmelegme "just in case".

Brugeravatar
Ole S.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 08 apr 2007 00:25
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 105+40 uisolværksted
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: sæson 07-08 3460 kg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: God morgen..

Indlæg af Ole S. » 09 feb 2008 16:17

Hej

Er der nogen der vil være så vemlige, at forklare, hvad denne lidt specielle tråd handler om, eller er det kun insidere der ved besked. :lol: :lol: :lol:
Med Venlig Hilsen Ole S.
Multi 22 på Viadrus kedel, Trækstabilisator
Røgvender over herd, plader midt i kedlen.
Timetæller, Vvb 140 l.
Ca 6 meter isokern, 25 m. præ isolerede pexrør

Brugeravatar
kaptajnen
Stoker XV
Stoker XV
Indlæg: 1199
Tilmeldt: 29 dec 2007 17:27
Mit fyr: RTB 10 V7 styring
Areal: 170m2
Årligt forbrug: ca 5½ ton
Geografisk sted: Herning kommune

Re: God morgen..

Indlæg af kaptajnen » 09 feb 2008 17:51

Mit gæt er der er tale om en virtuel café for at lave lidt god stoker/værkstedshumor...

Og lidt positiv stemning!

En sjov idé iøvrigt...
Mvh Peter

RTB 10 m/iltstyring, 6.6m2 Batec solfangere, 1200L olietank m/2 radiatorer som solvarme vekslere

Hellere spørge dumt end at dumme sig ved at lade være!

Brugeravatar
Falck
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 892
Tilmeldt: 31 dec 2006 19:49
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 230 i 1 plan
Brændsel: Træpiller, solfanger + solceller
Årligt forbrug: 6000 kg
Geografisk sted: Ødsted
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: God morgen..

Indlæg af Falck » 09 feb 2008 19:19

kaptajnen skrev:Mit gæt er der er tale om en virtuel café for at lave lidt god stoker/værkstedshumor...

Og lidt positiv stemning!

En sjov idé iøvrigt...
Jeg kan kun sige at vi hyggede os vældigt i går formiddags. Kikkede godtnok ind her i formiddags hvor konen skulle i brugsen, og der var fred til at hygge med vennerne, men der var "alt for mange tomme pladser", men hva, vi skal vel også have en morgenkop i morgen....
Jan Falck
Scottedoktor.dk
VVS Eksperten, Hedensted


Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God morgen..

Indlæg af Troldmand. » 09 feb 2008 20:24

Hej
Lige nøjagtigt kaptajn, jeg kunne ikke selv have skrevet det bedre. :great:
Morgencafeen er det sted du møder op på, inden du gør noget overilet. Stedet hvor morgensurhed fortrænges blandt ligemand. LAUGHT~211.GIF
Morgencafeen byder dagligt på cafe rundstykker mm. Medens cafe og rundstykker nydes tales der selvfølgeligt ud om alt.
Morgencafeen har nu kørt i to dage, og det går jo ganske godt. Lidt omrokering er dog nødvendigt. Dem der roder med fyr om natten, må for eftertiden side i et dertil indrettet hjørne af cafeen. Rengøringen af de 370m2 tager sin tid,- især de hvide hynder så forfærdelige ud. Hjørnet til dem der har rodet med fyr om natte er skiltet med et skilt "askeskuffen" focus.gif
I morgen er det Søndag og som lidt ekstra er der lys på alle 86 borde.

Tl orientering - lokalerne overfor cafeen er ledige - måske nogen kunne have lyst til at leje dem og indrette "en efter-fyraftenbajer stue "
Behovet er der, da en del af cafee gæsterne ikke har nogen steder at gå hen, når cafeen lukker kl 13. drinking25.gif

Til I der møder tidligt op i morgen, ligger nøglen til cafeen under containeren med papiraffald, den til venstre er der madaffald i og sikkert også rotter.

Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God morgen..

Indlæg af Troldmand. » 09 feb 2008 20:51

Falck skrev: Jeg kan kun sige at vi hyggede os vældigt i går formiddags. Kikkede godtnok ind her i formiddags hvor konen skulle i brugsen, og der var fred til at hygge med vennerne, men der var "alt for mange tomme pladser", men hva, vi skal vel også have en morgenkop i morgen....
Hej Falck new2

Kom endelig forbi i morgen, så vidt jeg husker er der smagsprøver på piller fra bål og brand i morgen.
cigar.gif

Brugeravatar
Ole S.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 08 apr 2007 00:25
Mit fyr: Multi 22 på Viadrus
Areal: 105+40 uisolværksted
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: sæson 07-08 3460 kg
Geografisk sted: Nordjylland

Re: God morgen..

Indlæg af Ole S. » 10 feb 2008 02:48

Hej

Troldmand du siger jeg taler sort snak, jeg tror du har vundet 1.pladsen. Jeg fatter stadig ikke en skid af denne tråd.

Men nok bare mig. Er enj smule vissen i aften, for meget vin irish coffee osv...
Med Venlig Hilsen Ole S.
Multi 22 på Viadrus kedel, Trækstabilisator
Røgvender over herd, plader midt i kedlen.
Timetæller, Vvb 140 l.
Ca 6 meter isokern, 25 m. præ isolerede pexrør

Brugeravatar
BVMP
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 458
Tilmeldt: 05 jan 2007 16:35
Mit fyr: MGM Junior
Areal: 211 i 3 plan.
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9900
Dagligt forbrug: -
Årligt forbrug: ?
Geografisk sted: Frederikshavn
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 1 gang

Re: God morgen..

Indlæg af BVMP » 10 feb 2008 08:16

God morgen Ole S.
Du skal bare bruge din indlevelses evne - cafen består af lige det du gerne vil have. :great:

Jeg har lige siddet ved mit stambord med et krus kaffe og en tallerken havregryn og set dagens avis - dejligt sådan at sidde helt alene og nyde dagens komme.
Dog er den ikke så flot så igår - solen er ikke at se.

Jeg skal lige ind på sofaen og ha' en lille morfar - så jeg kommer tilbage for at få en formiddags kop. smiley132.gif
Mvh
BVMP
MGM Junior, stålskorsten. Står i udhus/værksted forbundet med huset m. 2x12 m Løgstørrør. Dertil 7,56 m2 IDMK indbygningssolfanger mod syd. 750 l akku-beholder incl. 250 l nedsænket vvb. 6,0 kW. 400 V varmelegme "just in case".

Troldmand.
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 01 dec 2007 20:27
Givet likes: 132 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God morgen..

Indlæg af Troldmand. » 10 feb 2008 08:34

Hej Ole - eller god morgen, skønt at se dig her i Cafeen. Bare vent til du finder et par venner her, så kommer du her hverdag. ganjataz-nod.gif
Kan godt forstå din opfattelsesevne er lidt tung når du har bedøvet den med vin mm. drunk.gif
Også godmorgen til dig BVMP - ja der er ikke noget bedre end at være den første der er oppe. :)


Besvar