Ecotec Bioline Hjælp søges

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
krabbe
Stoker I
Stoker I
10
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25 dec 2013 10:54
Mit fyr: Ecotec Bioline 20
Areal: 230
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Birkerød

Ecotec Bioline Hjælp søges

Indlæg af krabbe »

Hej
Mit Ecotec Bioline 20 pillefyr trænger seriøst til et gennemsyn. Jeg får i øjeblikket hyppige Varm stokerrør-fejlmeldinger med mere. Skal nok have nye gummivinger i celleslusen og måske er det en trækstabilisator, der skal til også? Hvis nogen kender til en kyndig tekniker i Nordsjælland, hører jeg meget gerne nærmere. Jeg vil selvfølgelig også meget gerne høre om nogen har et bud på mit problem.
Mvh
Klaus Krabbe

ErikLund
Stoker I
Stoker I
10
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17 jan 2014 15:49

Ecotec Bioline Hjælp søges

Indlæg af ErikLund »

Hej Klaus
Jeg bruger Dansk Varme Service til mit Bioline 20. De er Hjørring-baseret, men har montører i hele landet.

http://www.danskvarmeservice.dk/produkt ... bioanlaeg/

De kommer en gang årligt og gennemgår alt, og de gør det så godt, at jeg aldrig har haft behov for at bruge deres tilkaldevagt.
Det koster en tudse hver gang, men jeg synes, at de penge er godt givet ud.

venlig hilsen
Erik Lund-Jensen
krabbe
Stoker I
Stoker I
10
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25 dec 2013 10:54
Mit fyr: Ecotec Bioline 20
Areal: 230
Brændsel: Træpiller
Geografisk sted: Birkerød

Ecotec Bioline Hjælp søges

Indlæg af krabbe »

Hej Erik
Tak for info. Jeg bruger faktisk også Dansk Varme Service, men vil meget hellere selv klare problemerne, når jeg kan, og har heller ikke altid været specielt begejstret for afdelingen her i Nordsjælland. Og reservedelene, uha, dyre stumper. Senest har jeg sat en flammevagt i, som jeg har købt af en makker på Bornholm. Han laver selv de her flammevagter og sælger dem til mindre end halvdelen af, hvad de koster hos Dansk Varme Service. Varmelegemet har jeg også selv skiftet. Der fandt jeg en rigtig god video på YouTube, hvor et par sympatiske svenskere skifter sådan en dims. Viste sig at være forbavsende overkommeligt.
Mvh
Klaus Krabbe

Besvar