Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Leje af pilleovn ?

Alt om pilleovn og træpilleovn
Ecoteck, Calimax, MCZ osv
Besvar
Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

Leje af pilleovn ?

Indlæg af hestetyv » 28 dec 2013 15:34

Vi står og skal flytte til ny bolig pr 1/4, og der er naturgas. Men da vi gerne vil spare lidt på den dyre naturgas, og gerne vil fyre med træpiller for at supplere varmen i huset, har vi overvejet en pilleovn som vi har i nuværende bolig som i øvrigt er vores eneste varmekilde.
Vi har MCZ pilleovn nu, men som jeg kan se det, er det kun ecoteck der lejer pilleovne ud ? Vi har pt ikke kapitalen til at købe den ønskede pilleovn (jeg er pr uden job), og vil derfor leje en i et år eller to til at starte med.

Er der mon nogle der har erfaringer med leje af ecoteck, eller er der nogle der har kendskab til andre gode mærker, som kan lejes for en fornuftig penge ?
/Claus


Brugeravatar
Djursland
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 123
Tilmeldt: 13 apr 2012 21:15

Leje af pilleovn ?

Indlæg af Djursland » 03 jan 2014 19:45

hej med jer

jeg har lejet en ecoteck HR 100 som er en fantastisk ovn og til vand, den koster 785 om mdr og da jeg heller ikke har 30 af de lange til en ovn valgte jeg at leje en da jeg så det kunne lade sig gøre

jeg tog kontakt til Benjamin ved Ecoteck og han er rigtig flink og snakke med

vi fik ordnet det formelde og han sendte en ovn i hvid som jeg synes er pænest

den er blevet installeret og den køre bare godt

huset er ca 100 kvm og rimligt isoleret og den bruger ca 15 kg i døgnet med en kæreste der går i bad hver morgen og hus der ligger frit ude på landet

jeg kan kun anbefale en Ecoteck ovn

Mvh Flemming
Ecoteck HR 100

Besvar