Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

God pris?

Her kan du stille spørgsmål til Teamet vedr. drift af sitet osv.
Giv os et tip om interessante emner!
Besvar
Kastrupsen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 7
Tilmeldt: 07 jan 2008 15:35
Mit fyr: Baxi multiheat 1,5
Areal: 250
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 10

God pris?

Indlæg af Kastrupsen » 31 jan 2008 00:05

Hej, sidder bare og overvejer, hvorvidt tilbudet er attraktivt. Er lidt ude af trit med markedet. Er det en god pris. Sidste år købte jeg til kr. 1.500 for en palle inkl. moms. Men der er sikkert sket noget med prisen? Godt med initiativet under alle omstændigheder. :great:


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Re: God pris?

Indlæg af Ulrik » 31 jan 2008 00:24

Hej Kastrupsen

Som du kan se på vores prisliste er det ikke de billigste piller. Men de er bestemt i den billige ende.
Nu er vi ikke færdige med at teste dem, men når vi er færdige er der den fordel at du kan læse om pillerne inden du beslutter at købe.
Vi har efterhånden hørt om flere der har haft problemer med slagge osv. pga dårlig kvalitet. Det ønsker vi at undgå.

Nu har jeg selv brugt den forhandler der ligger i Nyborg siden vi testede deres tørvepiller.
Det jeg er mest glad for ved denne forhandler er, at han sætter pallerne helt ind i min garage. Jeg døjer en del med ryggen så det er bestemt ikke ligegyldigt.
Jeg skal ikke købe/betale for mere end 2 paller for at få det leveret.

Det er altid en gid idé at undersøge markedet inden man køber. Man skal bare huske at sammenligne service og kvalitet på samme niveau som prisen.
MvH Ulrik©

Besvar