Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Hvordan ændrer jeg stokersoft diagram

Spørgsmål vedr. Woody samt det tilbehør der laves til Woody pillefyret
Besvar
Brugeravatar
icepirat
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 108
Tilmeldt: 24 dec 2012 13:58
Mit fyr: Black Star + Woody
Areal: 115 + 28 garage
Brændsel: Piller 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 2650
Geografisk sted: Hvidovre
Modtaget likes: 4 gange
Kontakt:

Hvordan ændrer jeg stokersoft diagram

Indlæg af icepirat » 05 dec 2013 15:26

Jeg har set at flere har lavet deres helt egen diagram og kunne godt tænke mig også at lave mit eget.

Jeg kan naturligvis laves nogle ændringer ved brug at Stokersoft Diagram Editor men mulighederne er begrænset til 7 forskellige skin, f.eks. Skin 1 - Clasic, Skin 2 - Blackstar Twin o.s.v.

Der er såvidt jeg kan se ingen mulighed for at lave ændringer i elementerne, altså indsætte et andet billede af f.eks. en skorsten, kedel. magasin o.s.v.

Hvis jeg går ind i mappen på mit C drev under stokerkontrol/systems så er der flere mapper der angiveligt skulle indeholde skins, men alle mapper er tomme?

Håber der er nogen i forum der kan hjælpe mig lidt på vej.

Med venlig hilsen,
icepirat
Med venlig hilsen,
icepirat
Hvidovre
http://stokercloud.dk/dev/icepirat.html


xkfc

Hvordan ændrer jeg stokersoft diagram

Indlæg af xkfc » 05 dec 2013 22:34

Du laver blot et billede i dit ynglings billede program. Så importerer du bare billedet i stokerkontrol, og flytter bare rundt på ikonerne og temperaturene.

Du kan også bare åbne et af billederne med Paint, og så redigere, men Paint er jo lidt irriterende til sådanne opgaver.

Kenneth

Brugeravatar
icepirat
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 108
Tilmeldt: 24 dec 2012 13:58
Mit fyr: Black Star + Woody
Areal: 115 + 28 garage
Brændsel: Piller 8 mm
Fremviser gerne i postnummer: 2650
Geografisk sted: Hvidovre
Modtaget likes: 4 gange
Kontakt:

Hvordan ændrer jeg stokersoft diagram

Indlæg af icepirat » 06 dec 2013 13:45

xkfc skrev:Du laver blot et billede i dit ynglings billede program. Så importerer du bare billedet i stokerkontrol, og flytter bare rundt på ikonerne og temperaturene.

Du kan også bare åbne et af billederne med Paint, og så redigere, men Paint er jo lidt irriterende til sådanne opgaver.

Kenneth
Hej Kenneth,
Dit svar er naturligvis værdsat men, der er lige et problem, det er ikke muligt at at indsætte mit eget billede i stokerkontrol, hver gang jeg prøver går filen bare tilbage til default.

Som jeg skrev så er bibliotekerne i stokerkontrol tomme og jeg kan ikke kopiere noget som helst fra disse.

Måske kunne du uddybe dit svar lidt mere f.eks. hvilket billedprogram der skal/kan bruges, og hvordan jeg importerer billedet.

PS. Det jeg gerne ville er at lave et billede det matcher mit fyrrum hvor der står en Blackstar med en 128 liter pilletank samt en varmtvandsbeholder.

Med venlig hilsen,
icepirat
Med venlig hilsen,
icepirat
Hvidovre
http://stokercloud.dk/dev/icepirat.html


Besvar