Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Opstarts besøg

Spørgsmål vedr. Scotte samt det tilbehør der laves til Scotte pillefyret
Besvar
Morfar
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 01 nov 2013 17:04

Opstarts besøg

Indlæg af Morfar » 24 nov 2013 21:13

Har lige skiftet min tbmini ud med en scotte 16 kw og synes det kører fint men tænkte om der ikke kunne værer nogle fiduse ved et opstarts besøg, og hvis hvor bestiller man så det.Har allerede fået meget glæde at dette forum


Brugeravatar
HR LUCCA
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1575
Tilmeldt: 11 dec 2012 19:31
Areal: 121 m2
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Geografisk sted: Slagelse
Givet likes: 14 gange
Modtaget likes: 47 gange

Opstarts besøg

Indlæg af HR LUCCA » 24 nov 2013 21:23

Du kan bestille et besøg på NBE hjemmeside .

xkfc

Opstarts besøg

Indlæg af xkfc » 24 nov 2013 21:33

Det har tidligere været sådan, at man skulle købe komplet sæt, altså brænder, styring, kedel & beholder for at kunne få et opstartsbesøg, og så skulle man udfylde et CO2 besparelses skema, og returnere til NBE, så gik det hele sin gang.

Prøv da at kontakte montøren/forhandleren, han burde kunne give besked.

Men da du kommer fra pillefyr´s verden er det ikke sikkert at du får alverden ud af det, hvis du skal betale for det, så vil jeg som nok anbefale dig at læse og spørge mere på de forskellige forum for pillefyr, og så spare besøget.

MVH. kenneth

Brugeravatar
J-B
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1548
Tilmeldt: 27 feb 2012 10:28
Mit fyr: HS Tarm Woody 10kw V10 pt.
Areal: 85 Kvm
Brændsel: Varga træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 7950
Årligt forbrug: 3.222,4kg.
Geografisk sted: Thorup Mors
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 39 gange

Opstarts besøg

Indlæg af J-B » 25 nov 2013 01:25

Morfar skrev:Har lige skiftet min tbmini ud med en scotte 16 kw og synes det kører fint men tænkte om der ikke kunne værer nogle fiduse ved et opstarts besøg, og hvis hvor bestiller man så det.Har allerede fået meget glæde at dette forum
Hvis du fortæller hvor du er fra i verdenen, så kan det nemt være at der er en nabo, der gerne vil give lidt fif mv. mod en kop kaffe eller en øl.
Nummer 1. er dog besøg fra NBE., ellers så spørg, så skal du nok få svar :great:


Besvar